eitaa logo
If I never existed again, don't forget me.
38 دنبال‌کننده
927 عکس
90 ویدیو
1 فایل
و این پایانی دیگر است... دلم برای تک‌تکتون تنگ میشه)) دوستدار شما، سارا~
مشاهده در ایتا
دانلود
من هر لحظه از زندگیم آماده دعوا هستم
چون هر لحظه از زندیگم یا خستم یا گشنمه
Pov:تو پیامی رو میفرستی ، کمی بهش زل میزنی ، فکر میکنی چرت گفتی ، پاک میکنی
شبتون بخییررررر^_^
ما جنگ نمیکنیم ، ما داریم درباره اینکه اگه یه آقا زنش که اسمش«حیا»هست رو طلاق بده چی میشه
سلام من یه بیشعور هستم که رفتم یه عالمه ویدیو آبرنگ دیدم دیشب و دیر خوابیدم و در نتیجه نه الان چیزی بارم هست نه الان خوشحالم چون خستم
از سرماخوردگی متنفرم .
از گلودرد و هرچیزی که مربوط به گلو هست متنفرم .
با این صدایی که الان من دارم منو به عنوان یه بازیگر با صدکیلو سیبیل راه میدن تو فیلم .
داشتم فکر میکردم من جدا بچه عجیبی بودم…من جزو اون دسته بچه هایی بودم که از عمو فیتیلیه‌ها خوشش نمیومد و هروقت تو سک‌سک براش سی دی عمو فیتیله بیرون میومد گریه میکرد . من از مل مل هم متنفر بودم و هروقت میدیدم شبکه پویا داره مل مل نشون میده شبکه رو عوض میکردم . بجاش عاشق محله گل و بلبل بودم تازه تازه من هیچوقت از هیچکدوم پرنسس های دیزنی خوشم نمیومد جز سوفیا(اون لباس بنفش کوچولوعه) و هر قسمتش رو نزدیک هزار بار میدیدم . بجاش داشتم خودمو تو هلو کیتی خفه میکردم . از تمام خاله ها و عمو های تلویزیون هم خوشم نمیومد 💘
If I never existed again, don't forget me.
داشتم فکر میکردم من جدا بچه عجیبی بودم…من جزو اون دسته بچه هایی بودم که از عمو فیتیلیه‌ها خوشش نمیوم
کلاس شنا هم که میرفتم(۶ سالم بود) یه دختره بود اسمش سوفیا بود و مایو بنفش داشت منم فکر میکردم اون واقعا پرنسس سوفیاست
دیگه خیلی حرف زدم خدافظ