با این صدایی که الان من دارم منو به عنوان یه بازیگر با صدکیلو سیبیل راه میدن تو فیلم .
داشتم فکر میکردم من جدا بچه عجیبی بودم…من جزو اون دسته بچه هایی بودم که از عمو فیتیلیهها خوشش نمیومد و هروقت تو سکسک براش سی دی عمو فیتیله بیرون میومد گریه میکرد .
من از مل مل هم متنفر بودم و هروقت میدیدم شبکه پویا داره مل مل نشون میده شبکه رو عوض میکردم .
بجاش عاشق محله گل و بلبل بودم
تازه تازه من هیچوقت از هیچکدوم پرنسس های دیزنی خوشم نمیومد جز سوفیا(اون لباس بنفش کوچولوعه) و هر قسمتش رو نزدیک هزار بار میدیدم .
بجاش داشتم خودمو تو هلو کیتی خفه میکردم .
از تمام خاله ها و عمو های تلویزیون هم خوشم نمیومد 💘
If I never existed again, don't forget me.
داشتم فکر میکردم من جدا بچه عجیبی بودم…من جزو اون دسته بچه هایی بودم که از عمو فیتیلیهها خوشش نمیوم
کلاس شنا هم که میرفتم(۶ سالم بود) یه دختره بود اسمش سوفیا بود و مایو بنفش داشت
منم فکر میکردم اون واقعا پرنسس سوفیاست
بابام تازه فهمیده من نرفتم مدرسه ، بخدا که عاشقشم
دوست داشتم امروز تا لنگ ظهر بخوابم ولی گلودرد عزیز منو نه صبح بیدار کرد
هدایت شده از (closed)「محفل ققنوس」
زندگیم اگه درس برام مهم نبود:
💘💗🎀🌸💞🍧💖🧁💞💗