- استودیو ژیوان ؛
وایییی که من غش کردم واسه عکساش🥲
اخه چقدر یه عکس میتونه بدونِ هیچ
ادیتی انقدر زیبا و ناز باشه ؟ 😌♥️
البته که دختر قشنگمونم تو زیبایی
این عکس خیلی کمک کرده 😁😚
- استودیو ژیوان ؛
چجوری دلتون میاد واسه کوچولوهای
نازتون از این عکسای حرفهای و تمیز
ثبت نکنید ؟ 🥺💔 .
بهم بگید که از دیدن عکساش
فقط من نیستم که ذوقی میشم
و دلم ضعف میرههه واسش 🥲♥️
- #عکاسیکودک ؛
- #عکاسیحرمامامرضا ؛
سلاممم چطوری رفیق قشنگم ؟😌🌸
چند روز نبودم حسابی درگیر بودم ..
پوزش مرا پذیرا باشید 😁🫀
عکاسی بارداری داشتیم که چقدر عالی
و قشنگ شدههه 🥺♥️ >>
- #عکاسیحرمامامرضا ؛
- استودیو ژیوان ؛
- سالگرد ازدواجمون مبارک :)!
وقتی میگویم تو همهی منی ؛
باور کن جدی میگویم . .
یعنی تو تهنشین شدی در
دریچههای قلبم ، يعنی میدوی
در رگهایم ، با سلولهاي مغزم
بازی میکنی ، یعنی تو میشوی
مخاطب هرچیز قشنگی که
میخوانم ، با شنیدن هرچیزِ
قشنگی یاد زیباییهای تو
میفتم و تو میشوی مخاطب
قشنگترین قسمت از اهنگهای
مورد علاقم ، تو واقعا همهی منی 🤍!'
- استودیو ژیوان ؛
- سالگرد ازدواجمون مبارک :)!
سلامم ، بچها مرسی از تبریکهای
قشنگتون واقعا ممنونمم از انرژی و
حس خوبی که منتقل میکنید 🥺♥️
این روزا خیلی عروس داشتیم که
متاسفانه اجازه انتشار عکسای حتی
حلقه و دسته گل و .. بهمون ندادن :)
ولی جدی ما خیلی گناه داریم ..
شماها از ما کلی نمونهکار میخواید که
کار مارو ببینید ولی خودتون اجازه انتشار
نمونهکار بدونِ چهره رو بهمون نمیدید ..
یکمم خب به فکر ما باشید . 🥺🥲💔