طوفان..
آنقدرها که میگویند:
ترس ندارد!
گاهی زیباترین بارانها..
از سیاهترین ابرها میآید؛
تــائِـب .
' اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا سَیِّدَتَنا رُقَیَّةَ بِنْتَ الْحُسَیْن '
' اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا سَیِّدَتَنا رُقَیَّةَ بِنْتَ الْحُسَیْن '