تــائِـب .
' اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا سَیِّدَتَنا رُقَیَّةَ بِنْتَ الْحُسَیْن '
' اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا سَیِّدَتَنا رُقَیَّةَ بِنْتَ الْحُسَیْن '
آقای امام رضا!
یعنی انقدر وصلهیِ ناجوریم که ما رو نطلبیدی تولدتو کنارت باشیم؟:)💔