تــائِـب .
' اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا سَیِّدَتَنا رُقَیَّةَ بِنْتَ الْحُسَیْن '
' اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا سَیِّدَتَنا رُقَیَّةَ بِنْتَ الْحُسَیْن '
میگفت:اگربهکربلافکرکنی،ثوابزیارتشو میبری!
بهشگفتم:ثوابشبرایشما،مندلمتنگشده(:
داستان ِ شب ِ هجران ِ تو گفتم با شمع ،
آنقدر سوخت که از گفته پشیمانم کرد . . . !