هیچکس نمیفهمد چقدر سخت است
وقتی باید تظاهر کنی چیزی تو را نمیشکند،
درحالیکه از درون داری فرو میریزی ..
_
زِهَمهدَستکِشیدَم ڪِهتُباشیهَمہاَم باتُبــودَنزِهَمِـهدَسـتڪِــشیدَندارَد
نمیفهمم چتونه با افتخار میگین تو پلتفرم داخلی فعالیت نداریم، مثلا تو پلتفرم اسرائیلی فعالیت کنین آروم میشین؟!