سید مجید نقطه نزن تا قبل ثبت نام کنکور خوب میزدی
چرا من کنکور ثبت نام کردم یه جایی رو خوب نمیزنی🦦
تــائِـب .
' اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا سَیِّدَتَنا رُقَیَّةَ بِنْتَ الْحُسَیْن '
' اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا سَیِّدَتَنا رُقَیَّةَ بِنْتَ الْحُسَیْن '
هَمـه عِـیبـ ِخَـلق دیـدن : نَـه مُـروَت اَسـت و مَـردی
نِگَهـی بـه خـویشتَن کُـن کـه تـو هـم گٌـنه داری .