سید مجید نقطه نزن تا قبل ثبت نام کنکور خوب میزدی
چرا من کنکور ثبت نام کردم یه جایی رو خوب نمیزنی🦦
تــائِـب .
' اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا سَیِّدَتَنا رُقَیَّةَ بِنْتَ الْحُسَیْن '
' اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا سَیِّدَتَنا رُقَیَّةَ بِنْتَ الْحُسَیْن '
هَمـه عِـیبـ ِخَـلق دیـدن : نَـه مُـروَت اَسـت و مَـردی
نِگَهـی بـه خـویشتَن کُـن کـه تـو هـم گٌـنه داری .
از کلمهی'برای تو، بهخاطر تو'خوشم میاد.
مثلابگه برای تو پختم، برای تو خریدم،
برای تو کشیدم، برای تو گرفتم، بخاطر تو اومدم.