- تایپِ خاصی ندارم اما این پسرایی که تو خیابون خودشونو کج میکنن تا بهت نخورن واقعا ده از ده.🦦
تــائِـب .
' اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا سَیِّدَتَنا رُقَیَّةَ بِنْتَ الْحُسَیْن '
' اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا سَیِّدَتَنا رُقَیَّةَ بِنْتَ الْحُسَیْن '
متأسفانه تنها چیزی تونسته منو از پا دربیاره نبودن غذا بوده ولاغیر سوتفاهمی بیش نیستند.