eitaa logo
تــائِـب .
911 دنبال‌کننده
214 عکس
68 ویدیو
0 فایل
" شدم آوارهٔ عشق علي‌اکبر ِلیلا ‌. ‌. / 🇮🇶 " - من و قاب دوربینم:) کپي؟ راضي نیستم فور کن مؤمن. https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_q5uia60&btn=ناشناس‌تائب.
مشاهده در ایتا
دانلود
هرکسی‌راسرچیزی‌وتمنای‌کسی‌ست ما‌به‌غیرازتونداریم‌تمنای‌دگر.🇮🇶 آقاجان‌بیا.../
در آخر از من روحي می‌ماند که بیچاره‌ی عَباس است.
شب بخیر✨
تــائِـب .
' اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا سَیِّدَتَنا رُقَیَّةَ بِنْتَ الْحُسَیْن '
' اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا سَیِّدَتَنا رُقَیَّةَ بِنْتَ الْحُسَیْن '
به یغما بردنِ یادت، زِ دستم بر نمی آید هنوزم کنج تنهایی، دو فنجان چای میریزم..
نمیدونم ؛ مثلا یهو بطلبه بیام حرمت و اندازه کل این چندماه دلتنگی ای که کشیدم گریه کنم .
مانده‌ بودم‌ چه‌ بگویم‌ به‌ تو‌ از‌ درد‌ دلم ؛ اشکم‌ از‌ دیده‌ روان‌ گشت‌ خودت‌ فهمیدی /۱۲۸ .
٫ ء گیرم ك نا امید کنید خدای من ، خدایِ ‌انَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرا ست .
-
مفلس،شکسته،دِل‌خون، خسته،پَریش،مَحزون، ما‌عده‌ای‌غَریبیم،‌گَردن‌بگیر‌ما‌را.. ۱۲۸
روی سنگم بنویسید که او هرچه که بود .. در حیاتش بخدا خیلی علی¹¹⁰ را دوست داشت .
مثل خورشیدِ غروبم ، خفه ام ، دلگیرم از خودم، از همه، از عشق ، از انسان سیرم ..