تــائِـب .
@TAEB333
912
دنبالکننده
214
عکس
68
ویدیو
0
فایل
" شدم آوارهٔ عشق علياکبر ِلیلا . . / 🇮🇶 " - من و قاب دوربینم:) کپي؟ راضي نیستم فور کن مؤمن.
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_q5uia60&btn=ناشناس‌تائب
.
مشاهده در ایتا
پیوستن
تــائِـب .
912 دنبالکننده
دانلود
تــائِـب .
از تو و کربلای ِ تو بهتر یعنی چی ؟¹²⁸
تــائِـب .
تــائِـب .
و قسم به زمانی که پناهی جز عباس "ع" نداری ...
تــائِـب .
ما حقیقتاً در این عالم بیکسیم، اگر دل به غیر اهلبیت بسپاریم...
تــائِـب .
هر وقت که بارون میباره روحمُ جلا میده؛
تــائِـب .
بگذار که هشتَم گروِ نُه باشد گر هشت رضا و نُه جواد است چه غم ؟
تــائِـب .
ء لا أجدُ مَفرا اِلا الله
جز خدا راه فراری نمیبینم . .
تــائِـب .
ما به مکانی برایِ بلند گریه کردن نیازمندیم ، اگر در
آغوش امام رضا
باشد که چه بهتر ! (:
تــائِـب .
بعضی وقتا تنها چیزی که آرومت میکنه ،مداحیه:)
تــائِـب .
- چه عظیماند دردها و چه حقیرند کلمات . .
تــائِـب .
لقد رأينا موتنا في فراق ِكربلاء : ) ٫ ۱۲۸ .
تــائِـب .
کربلایایتوپناهکلبها/🇮🇶 کربلاایپادشاهقلبها/²⁵³
مطالب بعدی