ما به مکانی برایِ بلند گریه کردن نیازمندیم ،
اگر در آغوش امام رضا باشد که چه بهتر ! (:
تــائِـب .
' اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا سَیِّدَتَنا رُقَیَّةَ بِنْتَ الْحُسَیْن '
' اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا سَیِّدَتَنا رُقَیَّةَ بِنْتَ الْحُسَیْن '