- أَرَضِيتُمْ بِالْحَيَاةِ الدُّنْيَا مِنَ الْآخِرَةِ ؛
دنیایی که موندنی نیست ..
امروز که رفته بودیم مدرسه برای تحویل کارهای سال اولمون(دهم)
یه سر به کلاسمون زدیم🥲
خاطرات اون دوران باز مرور شد...
چقدر خوب بود و تمام نقاشی ها رو خودمون کشیدیم:))