5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ملت مبعوث شده در حال خنثی سازی فتنه مسئولین
☫ تـَحـتـُ الــنـِـظــارِهــ ☫
تـَحـتـُ الــنـِـظــارهــ ☫
ملت مبعوث شده در حال خنثی سازی فتنه مسئولین ☫ تـَحـتـُ الــنـِـظــارِهــ ☫
⭕️گزارشها از التهاب گروه های انقلابی با ماموران در منطقه دروازه شمیران تهران حکایت دارد.
🔺برخی از آنها میگویند خون رهبرم فروخته شده و تهدید به خودسوزی کردند، ماموران نیز با تیم آتشنشانی در محدوده تجمع آمادهباش هستند.
☫ تـَحـتـُ الــنـِـظــارِهــ ☫
آیا هنوز بر این باورند که سخنان دیشب مردم را خشمگین نکرده؟
یا تمام مردم را بد میدانند و اقلیت خود را عالی؟
مردم برجام دوم نمیخواهند
☫ تـَحـتـُ الــنـِـظــارِهــ ☫
تـَحـتـُ الــنـِـظــارهــ ☫
💢 دوستان لایو بایگانی شد✅
و از 4:50 ، نبویان شروع میکنه به صحبت،
درمورد بند های توافق و ایرادات وارد به اون🥶
☫ تـَحـتـُ الــنـِـظــارِهــ ☫
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تا سوزی بر جگر سطلی باشد
☫ تـَحـتـُ الــنـِـظــارِهــ ☫
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فتنه جدید
(البته به نظرم این ویدیو قدیمیه)
☫ تـَحـتـُ الــنـِـظــارِهــ ☫
فتنه جدید دشمن ‼️
دوباره سوء استفاده از اعتراضاتی که علیه مسئولین بی کفایت و در رابطه با خونخواهی رهبر شهید شکل گرفته بود
و سوق دادن اون به سمت اغتشاش و نا امنی
خونخواهی رهبر شهید و جلوگیری از امضای توافق مخرب از طریق تجمعات و شعار ها کار بدی نیست
اما در صورتی که به اغتشاش و نا امنی کشیده نشه
_ولی فرض کنید اینها چقدر ذلیل هستند که مجبورن برای ضربه زدن به ما
با ما همرنگ بشن و شعار بدن
⚠️انتشار حداکثری با شما
☫ تـَحـتـُ الــنـِـظــارِهــ ☫