بچه ها من لازم دونستم بیام و یچیزی رو براتون توضیح بدم.
راستش از بعد عید تا به الان اداره پست هزینه هاشو افزایش داده و هر بسته برای ما حدودا ۵۰ تا ۶۰ تومن نسبت به حجم بسته و استان ارسالی در میاد. اما ما چون بعضی از انلاین شاپ ها الان دارن ۴۵ میگیرن و بعضی ها ۵۲ تصمیم گرفتیم ۴۵ بگیریم. خب اینجوری خیلی وقتا ما از جیب میدیم یه مقداری از هزینه پست رو، اما هنوز بعضی ها میگن هزینه خیلی زیاده. گفتم که در جریان باشید.
ممنون که ازمون حمایت میکنید. دوستون دارم. بوس بهتون.💘🫠
یا خدااا از این ستتتت خوشگل موشگل ناناس جیگر😭🎀
یه همچین ست خفنی میتونه یکسال کامل بهتون بابت برنامه ریزی خدمات بده🪄😂
این ست شامل:
پلنر گوگولی زرد.
مینی دفترچه.
تودولیست.
اتود ۵ دهم.
تت بگ.
دفترچه.
حالا بزارر قیمتشو بگمم🌟
قیمت:۲۸۵ هزارتومن❌
با تخفیف سال تحصیلی جدید: ۲۵۴ هزارتومن🍜
برای ثبت سفارش بفرمایید اینجا👇🏻
@taravatadminn