eitaa logo
تا 2030، کانال دوم/ خونخواه امام خامنه‌ای
617 دنبال‌کننده
58 عکس
4 ویدیو
0 فایل
هو‌الحق امام خامنه‌ای (۱۴۰۱/۲/۶): «سند ۲۰۳۰ آمریکایی‌ها، مظهر سلطه‌ی نواستعماری غربی در زمان ماست». کانال اصلی: @CoronaDeception این کانال، پشتیبان است. آدرس در پیام‌رسان بله: https://ble.ir/Taa2030
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰به گزارش نمایندگی سازمان بهداشت جهانی، امروز دکتر «جان جبور» -نمایندۀ جدید WHO در ایران- با «میشل شابروس»، معاون هیئت سفارت لهستان در تهران، دیدار کرد. آنها در مورد حضور پایدار لهستان در طول جنگ اخیر و هدف این کشور برای تقویت حمایت‌های بشردوستانه از طریق همکاری با سازمان بهداشت جهانی، گفتگو کردند. دکتر جبور از این همکاری استقبال کرد و با برجسته کردن سابقه طولانی کمک‌های سازمان بهداشت جهانی/سازمان همکاری اقتصادی اروپا در ایران، ابراز امیدواری زیادی برای همکاری قوی در آینده برای حمایت از نیازمندان کرد. ❓الان دقیقاً لهستان این وسط چه‌کاره هست؟ احتمالاً این هم از آن دست اخباری است که وزارت بهداشت ما، مطلقاً منعکس نمی‌کند و ما مردم هیچ چیز از آن نخواهیم دانست! 🟠شایان ذکر است که دکتر «جان جبور» لبنانی‌الاصل، نمایندۀ جدید سازمان بهداشت جهانی در ایران، از آوریل/فروردین سال جاری در این سمت، مشغول به کار است. من در خبرگزاری‌های داخلی، خبری در خصوص انتصاب وی ندیدم و معلوم نیست که او، چه زمانی استوارنامۀ خود را تقدیم وزیر کرده است. وی استاد دانشگاه آمریکایی بیروت و متخصص اپیدمیولوژی (همه‌گیری شناسی) است. 🆔@Taa2030
مرکب امضای امام با ملعونی چون در نمی‌آمیزد! اُف بر بی‌غیرتان بی‌شرافت چنبره زده در دولت منحوس چهاردهم که می‌خواهند این جام زهر را به امام ما تحمیل کنند! 🆔@Taa2030
آقای عراقچی! شما بزرگترین مقاومتت پرت کردن خودکار بوده، به سمت جان کری؛ غیر از اینه؟ از چیزی که از آن سررشته ندارید، حرف نزنید. شما رو چه به مقاومت! 🆔@Taa2030
هدایت شده از محمدمهدی جعفری
هر کسی در تصویب این ننگ‌نامه کوچکترین نقشی داشته باشد، «خائن» است !! 📌حالا میخواهد سردار باشد دکتر باشد خلبان باشد یا وکیل باشد آقایان! با مردم طرفید!! 🔻مردم نخواهند گذاشت این توافق ننگین بدتر از «ترکمان‌چای» و «برجام» را که این دفعه دیگر «استقلال کشور» را نشانه گرفته و دیگری است، دشمنان شان به کشور تحمیل کنند! 👈این دیگر خطای محاسباتی نیست که امام خامنه‌ای فرمودند؛ بلکه آشکار به کشور، رهبر انقلاب، امام شهید و مردم است هیهات من الذله ‌ محمدمهدی جعفری🇮🇷 @MahdiJafari_eco
🔺از روز اول، شما خودسران ذلیل و حقیر، بی‌جا کردید بر خلاف خواست امام و ملت، پای میز مذاکره با شیطان بزرگ رفتید. از همان ابتدا هم خروار خروار دروغ به ما گفتید. ⭕️ما مردم توافقی که زیر بار تهدید و با پنهان‌کاری و دروغگویی تهیه شده را نمی‌پذیریم! 🔻ننگنامه‌‌ی ۱۴بندی را . 🆔@Taa2030
به عمل، کار برآید، به سخنرانی نیست گرچه همین الان هم خیلی دیره.... خیلی دیر! و البته پاسخی که قبلاً دادند، هیییچ بازدارندگی نداشته؛ این یکی هم اگر قرار هست مثل قبلی باشد (تازه اگر عملیاتی بشود و رجز تو‌خالی نباشد) از همین حالا بی‌ثمر است! 🆔@Taa2030
👆🏻پزشکیان امروز: «هیچ فرد یا جریانی نباید خود را فراتر از سازوکارهای رسمی تصمیم‌گیری بداند.» ♨️اولیش خودت! آقای پرزیدنت ⭕️شما در قضیۀ قانون حجاب، و عمل نکردن به آن، خود را فراتر از سازوکارهای رسمی تصمیم‌گیری دانستید! ❓رطب‌خورده منع رطب کی کند؟ 🆔@Taa2030
خواست توده‌های مردم مذاکره نیست! تا دم مرگ می‌خواهید مذاکره کنید؟ خسته‌مون کردید! بسه! 🆔@Taa2030
می‌گویند: این اوضاع درس عبرت شود تا انتخابات بعدی، درست انتخاب کنیم! ما که قبلاً هم درست انتخاب کردیم (به این رای ندادیم) اما ساده‌دل عزیز! تا انتخابات بعدی چیزی از ایران باقی نمانده. رییس دولت در کمتر از ۲سال، این همه بلا بر سر ایران و جهان اسلام آورد، هنوز ۲سال دیگر وقت دارد تا ماموریت گورباچف ایرانی را تمام کند! 🆔@Taa2030
🔰از بعد از آغاز جنگ رمضان، هوای تهران تقریباً در بیشتر اوقات تمیز و صاف بوده. این وضعیت خوب هوا در سال‌های پیش، سابقه نداشته است. ❇️به تازگی هم شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد: «پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۵ تاکنون بیشترین تعداد روزهای پاک را در پنج سال اخیر ثبت کرده است» (در پنج سال اخیر!). و ظاهراً نه جمعیت تهران فرق چندانی کرده، نه تعداد خودروهایش، نه صنایعش و نه.... پس چرا چنین اتفاقی رخ داده؟ 🔙پیشتر و با استفاده از مستندات، در خصوص جنگ اقلیمی نوشته بودم (اینجا، اینجا، اینجا، اینجا و اینجا). این هم احتمالاً از همان دست است و به نظر می‌رسد که ایجاد آلودگی هوا هم یکی از شاخه‌های جنگ اقلیمی است. ♨️تنها چیزی که امسال متفاوت از سال‌های پیشین است، همین از بین رفتن رادارهای آمریکایی در اطراف ایران، به‌واسطۀ جنگ است. 🆔@Taa2030
🔰دو روز پیش، علی شیرین‌زاد، نماینده مردم کرج برای رفع کمبود دارو (که می‌گویند پس از جنگ رخ داده) گفت: «مردم مراجعه کنند و داروی مازاد در خانۀ خود را تحویل بدهند» 🔸از آن سو جهانپور، سخنگوی اسبق وزارت بهداشت با فاجعه خواندن این امر، در جواب شیرین‌‌زاد گفت: «لطفاً از این پیشنهادهای شیرین عقلانه ندهید!» بماند که همین الان خیلی از خیریه‌ها، از این روش استفاده می‌کنند (معروف‌ترین‌شان همین کهریزک) و اساساً از دید خود همکاران آقای جهانپور، چنین کاری با رعایت یک سری اصول و در موارد لزوم، شدنی است و جهانپور هم این را می‌داند. 🔺اما چنین کاری را چند سال است که برای مردم مؤمنی که به اربعین می‌روند اجرا می‌کنند. امروز جمعیت هلال احمر اعلام کرد که امسال هم قرار است جمع‌آوری داروهای مازاد برای استفاده در اربعین (پویش مرهم مهر) اجرا شود. ❓اگر این کار برای اربعینی‌ها شدنی است، چرا برای مردم کل کشور نشدنی باشد؟ و اگر این کار مضر و خطرناک است، به چه حقی آن‌را برای مردم مؤمنی که به اربعین می‌روند، عملیاتی می‌کنند؟ 🔻همین چند روز پیش بود که علیرضا رییسی، معاون وزارت بهداشت اعلام کرد: تجویز حدود ۲۵% از داروها، کلاً غیر ضروری است. ۲۵% به هیچ روی، عدد کمی نیست؛ خب تجویز اضافه را برطرف کنید تا کمبود دارو وجود نداشته باشد! 〰️پ.ن: رفته بودم مولوی. لای بساط دست‌دوم فروش‌ها، همه چیز پیدا می‌شد، اما دیدن قوطی قوطی داروهای دست دوم (که احتمالاً خیلی‌های‌شان هم تاریخ مصرف گذشته‌اند) بسیار برایم تعجب‌‌آور بود. این‌جا البته ظاهراً ضعف توان مالی، توجیهی بر روا بودن همه چیز هست... 🆔@Taa2030