eitaa logo
تا 2030، کانال دوم/ خونخواه امام خامنه‌ای
617 دنبال‌کننده
58 عکس
4 ویدیو
0 فایل
هو‌الحق امام خامنه‌ای (۱۴۰۱/۲/۶): «سند ۲۰۳۰ آمریکایی‌ها، مظهر سلطه‌ی نواستعماری غربی در زمان ماست». کانال اصلی: @CoronaDeception این کانال، پشتیبان است. آدرس در پیام‌رسان بله: https://ble.ir/Taa2030
مشاهده در ایتا
دانلود
به عمل، کار برآید، به سخنرانی نیست گرچه همین الان هم خیلی دیره.... خیلی دیر! و البته پاسخی که قبلاً دادند، هیییچ بازدارندگی نداشته؛ این یکی هم اگر قرار هست مثل قبلی باشد (تازه اگر عملیاتی بشود و رجز تو‌خالی نباشد) از همین حالا بی‌ثمر است! 🆔@Taa2030
👆🏻پزشکیان امروز: «هیچ فرد یا جریانی نباید خود را فراتر از سازوکارهای رسمی تصمیم‌گیری بداند.» ♨️اولیش خودت! آقای پرزیدنت ⭕️شما در قضیۀ قانون حجاب، و عمل نکردن به آن، خود را فراتر از سازوکارهای رسمی تصمیم‌گیری دانستید! ❓رطب‌خورده منع رطب کی کند؟ 🆔@Taa2030
خواست توده‌های مردم مذاکره نیست! تا دم مرگ می‌خواهید مذاکره کنید؟ خسته‌مون کردید! بسه! 🆔@Taa2030
می‌گویند: این اوضاع درس عبرت شود تا انتخابات بعدی، درست انتخاب کنیم! ما که قبلاً هم درست انتخاب کردیم (به این رای ندادیم) اما ساده‌دل عزیز! تا انتخابات بعدی چیزی از ایران باقی نمانده. رییس دولت در کمتر از ۲سال، این همه بلا بر سر ایران و جهان اسلام آورد، هنوز ۲سال دیگر وقت دارد تا ماموریت گورباچف ایرانی را تمام کند! 🆔@Taa2030
🔰از بعد از آغاز جنگ رمضان، هوای تهران تقریباً در بیشتر اوقات تمیز و صاف بوده. این وضعیت خوب هوا در سال‌های پیش، سابقه نداشته است. ❇️به تازگی هم شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد: «پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۵ تاکنون بیشترین تعداد روزهای پاک را در پنج سال اخیر ثبت کرده است» (در پنج سال اخیر!). و ظاهراً نه جمعیت تهران فرق چندانی کرده، نه تعداد خودروهایش، نه صنایعش و نه.... پس چرا چنین اتفاقی رخ داده؟ 🔙پیشتر و با استفاده از مستندات، در خصوص جنگ اقلیمی نوشته بودم (اینجا، اینجا، اینجا، اینجا و اینجا). این هم احتمالاً از همان دست است و به نظر می‌رسد که ایجاد آلودگی هوا هم یکی از شاخه‌های جنگ اقلیمی است. ♨️تنها چیزی که امسال متفاوت از سال‌های پیشین است، همین از بین رفتن رادارهای آمریکایی در اطراف ایران، به‌واسطۀ جنگ است. 🆔@Taa2030
🔰دو روز پیش، علی شیرین‌زاد، نماینده مردم کرج برای رفع کمبود دارو (که می‌گویند پس از جنگ رخ داده) گفت: «مردم مراجعه کنند و داروی مازاد در خانۀ خود را تحویل بدهند» 🔸از آن سو جهانپور، سخنگوی اسبق وزارت بهداشت با فاجعه خواندن این امر، در جواب شیرین‌‌زاد گفت: «لطفاً از این پیشنهادهای شیرین عقلانه ندهید!» بماند که همین الان خیلی از خیریه‌ها، از این روش استفاده می‌کنند (معروف‌ترین‌شان همین کهریزک) و اساساً از دید خود همکاران آقای جهانپور، چنین کاری با رعایت یک سری اصول و در موارد لزوم، شدنی است و جهانپور هم این را می‌داند. 🔺اما چنین کاری را چند سال است که برای مردم مؤمنی که به اربعین می‌روند اجرا می‌کنند. امروز جمعیت هلال احمر اعلام کرد که امسال هم قرار است جمع‌آوری داروهای مازاد برای استفاده در اربعین (پویش مرهم مهر) اجرا شود. ❓اگر این کار برای اربعینی‌ها شدنی است، چرا برای مردم کل کشور نشدنی باشد؟ و اگر این کار مضر و خطرناک است، به چه حقی آن‌را برای مردم مؤمنی که به اربعین می‌روند، عملیاتی می‌کنند؟ 🔻همین چند روز پیش بود که علیرضا رییسی، معاون وزارت بهداشت اعلام کرد: تجویز حدود ۲۵% از داروها، کلاً غیر ضروری است. ۲۵% به هیچ روی، عدد کمی نیست؛ خب تجویز اضافه را برطرف کنید تا کمبود دارو وجود نداشته باشد! 〰️پ.ن: رفته بودم مولوی. لای بساط دست‌دوم فروش‌ها، همه چیز پیدا می‌شد، اما دیدن قوطی قوطی داروهای دست دوم (که احتمالاً خیلی‌های‌شان هم تاریخ مصرف گذشته‌اند) بسیار برایم تعجب‌‌آور بود. این‌جا البته ظاهراً ضعف توان مالی، توجیهی بر روا بودن همه چیز هست... 🆔@Taa2030
قالیباف دیروز: 1️⃣همه بیایید برای من تصمیم‌سازی کنید تا من تصمیم درست بگیرم. من هرگز وارد جزئیات نمیشم و بگم این کارو کنید و اون کارو کنید و از من اجازه بگیرید. قالیباف ۱۰ اسفند، فردای شهادت امام خامنه‌ای: 2️⃣ساختار مدیریتی و نظامی ایران از فردمحور خارج شده (منبع). ترامپ ۲ روز پیش: 3️⃣ رهبران فعلی ایران، قوی و باهوشند. ما با افرادی سر و کار داریم که به نظرم بسیار منطقی هستند. برخورد با آنها خوب بود (منبع). ❌و کودتا یعنی همین! قالیباف خود را در قامت تصمیم‌گیر کلی نظام می‌بیند و به مقایسۀ خویش با رهبر شهید می‌پردازد و می‌گوید من نمی‌گویم این کار/ اون کار را بکنید! ▪️وی فردای شهادت رهبری و در بحبوحۀ جنگ گفته بود که ساختار نظامی و مدیریتی کشور از فردمحوری خارج شده؛ اساساً ساختار مدیریتی ایران با وجود دولت و ریزه‌کاری‌های بسیار قانونی، فردمحور نبوده، اما عمدتاً نمود فردمحوری، در قالب دیکتاتوری رییس جمهور و خودسری‌هایش در برابر قانون دیده شده است. طبق اصل ۱۱۰ قانون اساسی، مدیریت نظامی کشور با ولی فقیه است و این نوع صحبت، به نوعی بیانگر عمل نمودن بر خلاف قانون اساسی است. ▪️از سوی دیگر، از آن سوی ‌آب، دشمن تصریح دارد که با رهبرانی در ایران روبروست که تحسینش را برانگیخته‌اند (پس سبک رهبری قبلی، دیگر وجود ندارد). 💠امام خمینی: «آن روزی که امریکا از ما تعریف کند باید عزا گرفت. آن روز که کارتر و ریگان از ما تعریف کنند معلوم می‌شود در ما اشکالی پیدا شده است.» ❌از دی ماه سال پیش که امام شهید بحث کودتا را مطرح کردند، کودتا هرگز تا این حد عیان، به معرفی خویش نپرداخته بود! 🆔@Taa2030