دخترا دیروز، همایش اسکیت سواران بود توی قم، و ما ۲ سانس کلاس رفتیم تا تمرین کنیم و شب هم رفتیم همایش به همین دلیل نبودم پیشتون، ولی بازم ببخشید،خوشگلای من 🤓💕 حالا وقتی فیلم و عکسامون اماده شد حتما میزارم براتون 🤞🏻🎥
پـرسـیـدیـد چـرا نـبــودم⁉️🤔𖧷
من در جـــواب میــگـم کـه مشـغـول پـاک کـردن ، نـخـودفـرنگـی بـه کمـک مـامـان بـودم ⏰👩👧ᐢ..ᐢ