موقعیت: از باشگاه اسکـیت اومدی، هواگرم داری از تشـنگی تلـف مـیشی، که یهو میـای و مامان خـانم برآت شـربت و بیسـکویت آماده کرده انگار دنیـارؤ بهـت دادن، قبـول داریـن؟ 🥵🥤🛼 𓏲࣪
برای ناهار با مامانم پاستای پنه درست کردیم، جاتون خالی خیلی خوشمزه بود😋💕.࣭᠂․࣪⋆
اگر خواستید رسپی این مدل پاستارو براتون بزارم 🥨✨
توی پیویم کـلمه ی
رسپیرو بفرستید🐕📩. . .
با آجی کوچولو بستنی خوردیم🍫🍦ᯥ
اولین بستنی بود، که شکل و شمایلش شبیه عکس توی جلدش بود 🐈⭐️ᝰ ࣭ ࣪ .
{گاه باید تلخی را تا انتها نوشید تا به طعمِ واقعیِ بیداری رسید. این فنجان، تنها دعوتی است به یک مکثِ کوتاه. در میانِ این سکوتِ تلخ، میتوان دوباره برای مسیرِ پیشِ رو تمرکز کرد. گاهی همین تلخی، همان چیزی است که برای شروعِ دوباره لازم داری.} 𝆊◡ ͜ ◡
بفرمـٰایـید قـهوه 😆🔥𖥔