سال۱۴۰۳،دقیقا همچین روزی بود که شهید رئیسی برای دیدار با مردم به قم اومد :)🙂
و از اونجایی که حضرت معصومه خوب حاجت شهادت میده ،
ایشونم مزدِ شهادت رو تو همچین روزی از حضرت گرفت و تنها ده روز بعد ،
با عنوانِ مقدسِ 'شهید' به زیارتشون برگشت :)))
«اعترافاتِیکتبعیدی»
خداوند مقربترین بندگانِ خویش را از میان عشاق برمیگزیند، و هم آناناند که گرهِ کورِ دنیا را به معجز
اگر خداوند متاعِ وجودِ تورا خریدنی
بیابد، هرکجا که باشی و در هر زمان
تو را با شهادت بر می گزیند.
- آقاسید ؛
هدایت شده از حماسِـہ [باحالِمناسب]
امشب شب اول قبر عموی مهربونمه
بزرگواری کنید اگر براتون مقدوره نماز
لیـلة الدفـن بخونیـد و هدیـه کنید بـه
روح مرحوم 🖤 [حسن فرزند جهانگیر]
من خسی بیسروپایم که به سیل افتادم ..
او که میرفت مراهم به دلِ دریا برد :)