من از چشمِ تو ایساقی، خراب افتادهام لیکن
بلایی کز حبیب آید هزارش مرحبا گفتم ..
گر برکنم دل از تو و بردارم از تو مهر؛
آن مهر بر که افکنم؟ آن دل کجا برم...؟
«اعترافاتِیکتبعیدی»
❤️🩹¹³³.
قلبی که دچارِ توست
هرشب از دلتنگی میمیرد . .
«اعترافاتِیکتبعیدی»
💔؛)
حالا ما ماندهایم و دل هایی که تا همیشه تنگِ تو میماند :)