إِلَهِي فَاقْبَلْ عُذْرِي ..
وَ ارْحَمْ شِدَّةَ ضُرِّي ..
وَ فُكَّنِي مِنْ شَدِّ وَثَاقِي ..
.
خدایا، عذرم را بپذیر...
و بر شدت رنجم رحم کن...
و مرا از تنگنای بندهایم رهایی بخش...
لك الحق في عدم السماح لي بالجلوس على طاولتك.
.
حق داری که اجازه ندهی سر سفرهات بنشینم.
إذا طردتني، فلن يكون لي أحد وسأكون وحيداً.
.
اگر مرا بیرون کنی، هیچکس را نخواهم داشت و تنها خواهم ماند.
ارحمني. لقد ذرفت دموعاً كثيرة على حسينك. لقد عانيت ألماً شديداً.
.
رحم کن بر من. من برای حسین تو اشک های زیادی ریخته ام. درد بزرگی کشیده ام.
أقسم بالحسين، أرجو أن تسامحني.
.
به حسین قسم، التماس میکنم که مرا ببخشی.
ارحمني، فأنا وحيد، وليس لي أحد.
.
به من رحم کن، زیرا من تنها هستم و کسی را ندارم.