_
ای شهادت ،
دلم به دستِ تو اسیره ،
بی کربلا داره میمیره ،
منو ببر که خیلی دیره ..
#حسینِمن
_
هدایت شده از پایگاه بسیج ریحانه النبی🌿
19.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بریم یک افطار کربلا ..❤️🩹
#هم اکنون
@ReyhanehAlNabi135
_
ته تهش جای هممون تو آمبولانسِ ؛
ولی کاش آمبولانسی که ما توشیم ؛
پلاکش نظامی باشه : ))
#احوالات
_
_
چشم من خیره به عکس حرمت بند شده ؛
با چه حالی بنویسم که دلم تنگ شده؟! : ))
#حسینِمن
_
هدایت شده از النَحــــیط🕊🤍
شهادتیههنره،
منبیهنرترینآدمرویزمینم🙃👩🦯