نحیب الروح : ))🇮🇷
در روی زمین که آرزوی بغل کردنت بر آورده نشد.. میشود در آسمان ها ببینمت ؟!(:
یعنی واقعا بیش از چهل روزه ک نداریمت آقا :)؟!
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مگه من چند تا امام حسین دارم ؟!:)
#حسینِمن
_
دعای شب و روز مان شهادت بود
دعای قنوت و سجده و زیر باران مان شهادت بود
اما شهید نشدیم
چون هدف ما شهادت بود نه رسیدن به خدا ..
#التماستفکر
_