_
واقعا درک نمیکنم کسایی ک
تهرانی ان و هیئت ستوده نمیرن ..
بابا اصن مداحی های احساسیش ؛
روح رو از بدن جدا میکنه ..
_
نحیب الروح : ))🇮🇷
_ واقعا درک نمیکنم کسایی ک تهرانی ان و هیئت ستوده نمیرن .. بابا اصن مداحی های احساسیش ؛ روح رو از
_
انقدر میگم از هیئت هاش ؛
ک وقتی رفتین یاد من بیوفتین ..👩🦯
و یادم کنین ..
_
_
ولی من نمیبخشم اونایی ک ؛
موقع شهادت حضرت آقا ؛
تو چشمام نگاه کردن و خندیدن !
شیرینی تعارف کردن بهم ؛
منتظرتونم دیدار ب قیامت ..
_
هدایت شده از محبین
در راه اسلام به فنا بری ، فناناپذیر میشی :)....
@ir_mohebin