هدایت شده از نحیب الروح : ))🇮🇷
_
کربلایم ببری یا نبری، خود دانی . . !
من دلم سوخته ، گفتم که بدانی تو فقط : )
#حسینِمن
_
هدایت شده از نحیب الروح : ))🇮🇷
_
باشه نمیام ولی یادت بمونه ؛
کربلات انگار مال از ما بهترونِ . . : )
#حسینِمن
_
اگر گناه نبود خودکشی یقین دارم ؛
چه کشته ها که نمیداد فَمَنْ یَمُتْ یَرَنی ..
#اباناعلی
_
_
انقدر میگی بقیه بد ان ، فلان ان ؛
تا حالا ثابت کردی که خودت خوبی ؟!
#مخاطبخاص
_
هدایت شده از نحیب الروح : ))🇮🇷
_
حالا هی از خلق خدا آتو جمع کن ؛
آماده ای برای روزی ک خدا آتو هاشو رو کنه؟!
#التماستفکر
_
هدایت شده از نحیب الروح : ))🇮🇷
_
خدا نیاره روزی ک در مورد ما بگن ؛
در حسرت شهادت مرد ..
_
_
تنها حرمی که حاضرم بابتِ ؛
یه دقیقه نفس کشیدن ؛
تو صحن و سراش جون بدم ؛
حرم حضرت زهراست :))
#اُمُنا
_
نحیب الروح : ))🇮🇷
_ عبا میتکاند علی ؛ و باران بر زمین میریخت . . #اباناعلی _
آب وضویت بارانِ رحمت است ..
#اباناعلی
نحیب الروح : ))🇮🇷
_ ای عجل چند روزی دور مارا خط بکش ؛ وعده ما ظهر عاشورا حرم در قتلگاه .. _
_
ای عجل ؛
این چند روزه ، دور ما را خط بکش ؛
وعدهِ دیدارِ ما ، ظهر عاشورا کنارِ قتلگاه ..
_