_
نمیدونم منظورم رو میگیرین یا نه ؛
ولی اونایی که خواهر سه ، چهار ساله دارن ؛
بهتر شب سوم محرم رو درک میکنن :)
_
هدایت شده از نحیب الروح : ))🇮🇷
_
وسط هیئت چشمم دنبال تمثال توعه :))
#حسینِمن
_
نحیب الروح : ))🇮🇷
شمایل تو بدیدم ؛ نه عقل ماند و نه هوشم .. #اباناعلی
_
من برایم معنیاش بوسیدنِ تمثالِ توست ؛
آنچه را حی علی خیر العمل نامیدهاند ..
#حسینِمن
_
_
جمهوری اسلامی قرار بود برف ۱۴۰۴ رو نبینه ؛
الان بهاره ۱۴۰۵ عه !
خواستم بگم چخبر از انقلاب تون ؟!👩🦯
_
هدایت شده از محبین
دلهامون رو آب و جارو کنیم محرم نزدیکه رفقا...
@ir_mohebin