eitaa logo
تحلیل‌گاه
83 دنبال‌کننده
54 عکس
18 ویدیو
1 فایل
▪️یادداشت‌های یک تحلیل‌گر ▪️اندیشه‌ورز و اندیشه‌جوی علوم استراتژیک ▪️پاتولوژیست استراتژیک ✍️ جهاد کبیر، مهم‌ترین کار یک حزب‌اللهی است..
مشاهده در ایتا
دانلود
‌ محدوده زمانی ۰۱:۱۸:۵۵ تا محدوده زمانی ۰۲:۴۶:۳۹ این جلسه را در بر می‌گیرد. البته توصیه بنده این است که کل جلسه ۱۰۶۷ کلبه کرامت را مشاهده نمایید. 📥 | جلسه ۱۰۶۷ کلبه کرامت • ۳- به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره ماجرای دریفوس می‌توانید «کتاب نقش پنهان - کاری از: محمد طیب» را مطالعه نمایید. 🔸🔹 پس از مطالعه ماجرای دریفوس متوجه می‌شویم که دلیل اینکه آمریکا و کشورهای اروپایی هنگام واقع شدن دکترین شوک و بُهت وارد شده به جامعه خود، عملکرد بسیار خوب و درستی دارند این است که از تجربه‌هایی مثل ماجرای دریفوس این درس را گرفته‌اند که: «اگر شرایطی مانند شرایط به‌وجود آمده در جامعه فرانسه که متأثر از ماجرای دریفوس بود، در جامعه‌ای واقع گردید؛ به‌جای برآورده کردن خواسته‌های ایجادکنندگان و افرادی که در راستای تحقق هدف یا اهداف تعیین شده برای اینگونه وقایع فعالیت می‌کنند، می‌بایست مبتنی بر «دکترین زمین سفت» [۲] عمل نمود و از آنجا که هر مقدار از موضع یا مواضع خود عقب‌نشینی شود، پیشروی طرف مقابل بیشتر خواهد شد؛ به‌هیچ‌وجه نباید از موضع یا مواضع خود عقب‌نشینی کرد و کوتاه آمد.» 🔻 [بند ششم] چون آمریکا و کشورهای اروپایی به این قاعده «عمل می‌کنند»؛ هنگام واقع شدن دکترین شوک و بُهت وارد شده به جامعه خود، تحت تأثیر بُهت حاصل از شوک پیش آمده، قرار «نمی‌گیرند»؛ لذا عملکرد «بسیار خوب، درست و با سرعت بالایی» دارند و در راستای تحقق هدف «حفظ نظام خود»، دچار مشکل و آسیب «نمی‌شوند» و چون ایران به این قاعده «عمل نمی‌کند»؛ هنگام واقع شدن دکترین شوک و بُهت وارد شده به جامعه خود، تحت تأثیر بُهت حاصل از شوک پیش آمده، قرار «می‌گیرد»؛ لذا عملکرد «بسیار بد، نادرست و با سرعت پایینی» دارد و در راستای تحقق هدف «حفظ نظام خود»، دچار مشکل و آسیب «می‌شود». 🔸🔹 بایسته به بیان است که در صورتی که به این قاعده عمل شود؛ فعالیت‌های ایجادکنندگان و افرادی که در راستای تحقق هدف یا اهداف تعیین شده برای اینگونه وقایع فعالیت می‌کنند، توقف پیدا می‌کند. لذا برای نظامی که به این قاعده عمل می‌کند (مانند آمریکا و کشورهای اروپایی)، تهدید از ناحیه این افراد وجود نخواهد داشت و از ناحیه این افراد، دچار آسیب نخواهد شد و در صورتی که به این قاعده عمل نشود؛ فعالیت‌های ایجادکنندگان و افرادی که در راستای تحقق هدف یا اهداف تعیین شده برای اینگونه وقایع فعالیت می‌کنند، ادامه پیدا می‌کند. لذا برای نظامی که به این قاعده عمل نمی‌کند (مانند ایران)، تهدید از ناحیه این افراد وجود خواهد داشت و از ناحیه این افراد، دچار آسیب خواهد شد. 🔸🔹 این در حالی است که آمریکا و کشورهای اروپایی در موضع باطل قرار دارند؛ نه در موضع حق و ایران در موضع حق قرار دارد؛ نه در موضع باطل! در واقع آن‌ها در موضع باطل‌شان، اُستوار هستند و با هنجارشکنان، برخوردهای مناسبی می‌کنند و ما در موضع حق‌مان، نااُستوار هستیم و با هنجارشکنان، برخوردهای مناسبی نمی‌کنیم. 🔸🔹 بایسته به بیان است که وقوع دکترین شوک و بُهت، معمولاً توسط سازمان‌های اطلاعاتی امنیتی خارجی به‌منظور تحقق اهداف تعیین شده از سوی این سازمان‌ها در کشور مورد هدف انجام می‌گیرد که این موضوع اهمیت عمل کردن به این قاعده را صد چندان می‌کند. هر چند که بعید است وقوع دکترین شوک و بُهت بدون دخالت سازمان‌های اطلاعاتی امنیتی خارجی صورت بگیرد؛ اما حتی اگر این اتفاق هم بیفتد، باز هم باید به این قاعده در راستای حفظ نظام خود، عمل شود. البته این به‌معنای انجام ندادن فعالیت‌های ایجابی نیست؛ بلکه می‌بایست هم به این قاعده عمل کرد و هم به انجام فعالیت‌های ایجابی در راستای حفظ نظام خود پرداخت. 🔻 [بند هفتم] این قاعده، یکی از قواعد حکمرانی می‌باشد و بستگی دارد که در چه نوع حکومتی استفاده گردد. هنگامی که در یک نظامی مثل ایران استفاده شود، در اکثر قریب به اتفاقِ مواقع در راستای تحقق اهداف موجود در صراط حق به‌کار گرفته خواهد شد و هنگامی که در یک نظام‌هایی مثل آمریکا و کشورهای اروپایی استفاده شود، در اکثر قریب به اتفاقِ مواقع در راستای تحقق اهداف موجود در صراط باطل به‌کار گرفته خواهد شد. 🔻 [بند هشتم] در جریان واقع شدن دکترین شوک و بُهت وارد شده به جامعه ایران پس از ماجرای سال ۱۴۰۱ در ایران که از ۲۵/شهریور/۱۴۰۱ با موضوع «فتنه پورنوتوپیای فرانسوی» در اعتراض به «مرگ مهسا امینی» رخ داد، سازمان‌های اطلاعاتی امنیتی داخلی فکر می‌کردند که دشمن از طریق پانکردهای داخل و خارج ایران، می‌خواهد کشور را دچار آشوب و هرج و مرج کند؛ اما قضیه اصلاً این نبود! قضیه، پیشبرد تحقق هدف «آندلسیزاسیون ایران اسلامی» بود که از همان سال‌های ابتدای انقلاب اسلامی ایران از سوی سازمان‌های اطلاعاتی امنیتی خارجی آغاز شده است. هنگامی که اغتشاش‌گران در حال انجام اعمال نابه‌هنجارگرایانه در جامعه [ ادامه در پست بعد ⬇️ ]
‌ بودند، حواس‌ها به اغتشاش‌های داخل خیابان‌ها بود؛ غافل از اینکه فواحش و دخترها و زن‌های هنجارشکن، در حال کشف حجاب کردن و لخت شدن در خیابان‌ها بودند! 🔸🔹 مبتنی بر قاعده‌ای که عرض کردم؛ در این شرایط به‌جای متوقف کردن اجراء قانون عفاف و حجاب که منجر به جلوگیری از حضور میدانی پلیس که ضابط قضایی قانون عفاف و حجاب می‌باشد، شد که واقعاً خطای بسیار بزرگی بود؛ می‌بایست اجراء قانون عفاف و حجاب را ادامه می‌دادیم و پلیس امنیت اجتماعی یا همان گشت ارشاد را چند برابر می‌کردیم و با هر کس در هر جایگاهی (سیاسی، اقتصادی، علمی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی و ...) که در حال همراهی کردن با این فضا بود و بنزین روی آتش می‌ریخت، برخورد سخت و پشیمان‌کننده می‌کردیم. کاری که نه‌تنها آن‌موقع؛ بلکه همیشه باید آن را انجام داد. عقل حکم می‌کرد که اجالتاً همان قانون، اجراء شود و پلیس امنیت اجتماعی هم بماند تا زمانی که قانون شادابی نوشته و تصویب و ابلاغ و جایگزین شود که نشد و واقعاً خبط بزرگی در مدیریت استراتژیک بر یک بحران سیاسی اجتماعی امنیتی همچون فتنه سال ۱۴۰۱ بود؛ زیرا یک عقب‌نشینی غیر تاکتیکی محسوب می‌شود. 🔸🔹 در موضوع‌های این‌چنینی، هیچ‌گاه نباید از موضع یا مواضع خود عقب‌نشینی کرد و کوتاه آمد. عقب‌نشینی و کوتاه آمدن در این موضوع‌ها موجب می‌شود «جرأت تکرار کردن» برای طرف مقابل پدید آید و پیشروی طرف مقابل بیشتر خواهد شد که در نهایت نتیجه‌اش این می‌شود که جامعه از هر لحاظ، رها و بی‌قید و بند می‌گردد. اگر امروز از حضور میدانی پلیس که ضابط قضایی قانون عفاف و حجاب می‌باشد، عقب‌نشینی کنیم و کوتاه بیاییم، به‌زودی باید از سایر موضوعات دیگر هم که مشکلات آسیب‌زای بسیار زیادی را در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و اخلاقی برای ایران اسلامی ایجاد می‌کنند، عقب‌نشینی کنیم و کوتاه بیاییم و این روند آنقدر ادامه پیدا می‌کند که یک‌موقع به خودمان می‌آییم و می‌بینیم که همه چیز از دست رفته است و دشمن در پیاده‌سازی برنامه‌های خود که در راستای تحقق هدف آندلسیزاسیون ایران اسلامی است، موفق شده است و از اسلام، چیزی جز پوسته آن در کشور ما باقی نمانده است. در همه جای دنیا هم، نظام‌ها و حکومت‌ها به‌هیچ‌وجه در این موضوع‌ها عقب‌نشینی نمی‌کنند و دلیل موفقیت در حفظ نظام‌هایشان نیز همین است. 🔸🔹 هدف اصلی ما در ایران اسلامی، تحقق تمدن‌سازی اسلامی است که شامل بخش‌های: •  ۱- انقلاب اسلامی •  ۲- نظام اسلامی •  ۳- دولت اسلامی •  ۴- جامعه اسلامی •  ۵- تمدن اسلامی می‌باشد. اگر بخواهیم [چه در بخش ایجابی و چه در بخش سلبی] اینقدر عملکرد «بسیار بد، نادرست و با سرعت پایینی» داشته باشیم؛ نه‌تنها هیچ‌گاه به این هدف مقدس نخواهیم رسید؛ بلکه در مدتی کوتاه به یک کشور به‌شدت سکیولار تبدیل خواهیم شد و گوی سبقت را از سایر کشورهای سکیولار خواهیم ربود. به‌یاد داشته باشیم که به‌فرموده پیامبر اسلام (ص): {اَلْحَيَاءُ وَ اَلْإِيمَانُ كُلُّهُ فِي قَرَنٍ وَاحِدٍ فَإِذَا سُلِبَ أَحَدُهُمَا اِتَّبَعَهُ اَلْآخَرُ. حیاء و ايمان، هر دو در يک سوى قرار دارند؛ هر گاه يكى از آن دو از فردى ربوده شود، ديگرى هم به دنبالش می‌رود.} [۳] در واقع، حیاء که از جامعه‌ای برود؛ همه چیز را از آن جامعه با خود خواهد برد و مشکلات آسیب‌زای بسیار زیادی را در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و اخلاقی ایجاد خواهد کرد که در نهایت منجر به تحقق هدف آندلسیزاسیون ایران اسلامی که از سوی سازمان‌های اطلاعاتی امنیتی خارجی دنبال می‌شود، خواهد شد. 🔻 [بند نهم] بنده واقعاً متوجه نمی‌شوم که چرا باید حضور میدانی پلیس به‌عنوان ضابط قضایی قانون عفاف و حجاب، در بخش سلبی لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» وجود نداشته باشد؟! برخی‌ها می‌گویند حضور میدانی پلیس سبب می‌شود که عده‌ای این موضوع را بهانه‌ای برای ایجاد آشوب و هرج و مرج در کشور کنند که واقعاً استدلال عجیبی است! خب، اگر حضور میدانی پلیس سبب می‌شود که عده‌ای این موضوع را بهانه‌ای برای ایجاد آشوب و هرج و مرج در کشور کنند، جریمه‌های نقدی را هم می‌توانند بهانه‌ای برای ایجاد آشوب و هرج و مرج در کشور نمایند. مثلاً یک دختر وقتی در حال راه رفتن در شهر بود، نگاهش به دوربین موجود در کنار خیابان افتاد و دچار تپش قلب شدید شد و همان جا دچار سکته قلبی شد. چند روزی هم در بیمارستان بستری بود؛ اما از شدت فشاری که به قلبش وارد شده بود، نتوانست تحمل کند و از دنیا رفت! یا وقتی که پیامک جریمه به‌دلیل رعایت نکردن قانون عفاف و حجاب برای یک دختر آمد، آن دختر، دچار استرس شدید شد و سکته مغزی کرد! و غیره. لذا اینگونه استدلال‌ها به‌هیچ‌وجه قابل استناد نیستند و نمی‌توانند به‌عنوان مبنای عملکرد قرار بگیرند. 🔸🔹 در موضوعات دیگر هم، مثل: •  خوانندگی دختران و زنان [ ادامه در پست بعد ⬇️ ]
‌ • حیوانات خانگی غیر اسلامی • خوردنی‌های غیر اسلامی، مثل: گوشت سگ، گوشت خوک، گوشت خرچنگ و غیره • نوشیدنی‌های غیر اسلامی، مثل: مشروبات الکلی و غیره • روزه‌خواری و غیره، باز به همین شکل است. این کارها را هم: • یک روز به بهانه مرگ ندا آقاسلطان • یک روز به بهانه مرگ مهسا امینی • یک روز به بهانه کنسرت پرستو احمدی • یک روز به بهانه مسمومیت افرادی به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی تقلبی • یک روز به بهانه عدم رعایت حقوق بشر • یک روز به بهانه عدم وجود آزادی بیان و غیره در ایران اسلامی انجام می‌دهند. جالب است که در خصوص این موارد، معمولاً در نهایت از سوی سازمان‌ها و نهادهای اطلاعاتی امنیتی داخلی اعلام می‌شود که این حوادث توسط سازمان‌های اطلاعاتی امنیتی خارجی صورت گرفته است. در واقع این سازمان‌ها با استفاده از این بهانه‌هایی که خودشان ایجاد می‌کنند، از طریق دکترین شوک و بُهت؛ ابتدا به جامعه مورد هدف، شوک وارد می‌کنند و جامعه مورد هدف را دچار بُهت می‌کنند و سپس اهداف موردنظرشان را هنگامی که جامعه مورد هدفشان دچار بُهت هست، پیاده‌سازی می‌کنند. 🔻 [بند دهم] از شما دعوت می‌کنم که سه کلیپ زیر را تماشا نمایید: 📥 | کلیپ شماره یک 📥 | کلیپ شماره دو 📥 | کلیپ شماره سه همان‌طور که مشاهده کردید، کفتارها با تمرکز بر به‌دندان کشیدن و از بین بردن بیضه‌های حیوان مورد هدف که عضو حیاتی بدن این حیوانات است و اگر از بین برود، آن حیوانات از پا در می‌آیند؛ قصد دارند هدف مورد نظر خود را از پا درآورند و بخورند. کفتارها در کلیپ‌های شماره یک و دو، «می‌توانند» هدف مورد نظر خود را از پا درآورند و بخورند؛ اما در کلیپ شماره سه، «نمی‌توانند» هدف مورد نظر خود را از پا درآورند و بخورند. دلیل این دو اتفاق این است که گاومیش و گورخر با «عدم حفاظت از بیضه‌های خود»، اجازه به‌دندان کشیدن و از بین بردن بیضه‌های خود را به کفتارها «می‌دهند»؛ به همین خاطر توسط کفتارها، کشته و خورده می‌شوند؛ اما شیر با «حفاظت از بیضه‌های خود»، اجازه به‌دندان کشیدن و از بین بردن بیضه‌های خود را به کفتارها «نمی‌دهد»؛ به همین خاطر توسط کفتارها، کشته و خورده نمی‌شود. 🔸🔹 ایمان به هفت حوزه تعلق می‌گیرد که هفت ستون ایمان در قلب انسان مؤمن است: • ۱- ایمان به خدا • ۲- ایمان به غیب • ۳- ایمان به آخرت • ۴- ایمان به انبیاء • ۵- ایمان به کتاب • ۶- ایمان به ملائکه • ۷- ایمان به آیات الهی همان‌طور که عرض شد، هفتمین متعلَّق ایمان، «ایمان به آیات الهی» است. در ایمان به آیات الهی، سَویه نگاه؛ از توجه صِرف به خود پدیده، معطوف به جهتی می‌شود که به آن رهنمون است. آیت، علامت حبس شده در شیئ است. انسان مؤمن در هر پدیده، نشانی‌ای را جست‌وجو می‌کند که خداوند رحمن در آن قرار داده است. قرآن کریم ضمن بیان هر پدیده، داستان و واقعه‌ای؛ تأکید بر توجه به آیت قرار داده شده در آن می‌کند: ﴿إِنَّ فِي ذَٰلِكَ لَآيَةً﴾، ﴿إِنَّ فِي ذَٰلِكُمْ لَآيَاتٍ﴾، ﴿وَفِي الْأَرْضِ آيَاتٌ لِّلْمُوقِنِينَ - وَ فِي أَنفُسِكُمْ أَفَلَا تُبْصِرُونَ﴾. 🔸🔹 با توجه به مبحث آیت‌شناسی که مبحث بسیار مهمی است؛ در این کلیپ‌ها، ایران متناظر با گاومیش و گورخر است؛ چون با «عمل نکردن» به قاعده‌ای که عرض کردم، هنگام واقع شدن دکترین شوک و بُهت وارد شده به جامعه خود، تحت تأثیر بُهت حاصل از شوک پیش آمده، قرار «می‌گیرد»؛ لذا عملکرد «بسیار بد، نادرست و با سرعت پایینی» دارد و در راستای تحقق هدف «حفظ نظام خود»، دچار مشکل و آسیب «می‌شود» و آمریکا و کشورهای اروپایی متناظر با شیر هستند؛ چون با «عمل کردن» به قاعده‌ای که عرض کردم، هنگام واقع شدن دکترین شوک و بُهت وارد شده به جامعه خود، تحت تأثیر بُهت حاصل از شوک پیش آمده، قرار «نمی‌گیرند»؛ لذا عملکرد «بسیار خوب، درست و با سرعت بالایی» دارند و در راستای تحقق هدف «حفظ نظام خود»، دچار مشکل و آسیب «نمی‌شوند». 🔸🔹 خلاصه اینکه دشمنان ایران اسلامی، سوراخ دعا را پیدا کرده‌اند! آن‌ها فهمیده‌اند که ما هنگام واقع شدن دکترین شوک و بُهت وارد شده به جامعه خود، تحت تأثیر بُهت حاصل از شوک پیش آمده، قرار می‌گیریم و هنگامی که تحت تأثیر بُهت حاصل از شوک پیش آمده قرار می‌گیریم، از موضع یا مواضعمان عقب‌نشینی می‌کنیم و کوتاه می‌آییم و هر آنچه را که نباید بپذیریم، می‌پذیریم. لذا هدف یا اهداف تعیین شده از سوی سازمان‌های اطلاعاتی امنیتی خارجی برای جامعه ما محقق می‌شود و تغییر یا تغییرات مورد نظر این سازمان‌ها در جامعه ما اِعمال می‌گردد. راهش هم، عمل کردن به قاعده‌ای است که عرض کردم. 🔻 [بند یازدهم] با توجه به مطالبی که عرض شد، می‌بایست حتماً بخش سلبی لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» را بر پایه «حضور میدانی پلیس که ضابط قضایی قانون عفاف و حجاب» می‌باشد، تنظیم کنیم. در [ ادامه در پست بعد ⬇️ ]
‌ این رویکرد، پلیس دیگر عکاس و گزارشگر نیست؛ بلکه پلیس به‌عنوان ضابط قضایی قانون عفاف و حجاب و با اختیارات کامل، می‌بایست به‌صورت میدانی «حضور فعال» داشته باشد. در همه جای دنیا پلیس را از هر لحاظ تقویت می‌کنند؛ آن‌وقت ما پلیس را تا این حد سخیف، پایین می‌آوریم و تضعیف می‌کنیم و انتظار داریم نظم برقرار شود و ناهنجاری‌های اجتماعی از بین برود! اصولاً ما به مرور زمان؛ طی سال‌های گذشته، قدرت و هیبت پلیس را با توجیه‌های بی‌معنا و بی‌ارزش، کم کرده‌ایم و متأسفانه همچنان به انجام این اشتباه آشکار، ادامه می‌دهیم. لذا باید فنری که به مرور زمان؛ طی سال‌های گذشته و در نهایت؛ تقریباً به‌طور کامل در ماجرای فتنه سال ۱۴۰۱ با عنوان «پورنوتوپیای فرانسوی» باز شده است را کاملاً ببندیم و همواره آن را بسته‌ی بسته نگه داریم! 🔻 [بند دوازدهم] اِعمال قانون در خصوص بخش سلبی لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» که توسط پلیس انجام می‌شود، می‌بایست به صورت زیر انجام شود: •  ۱- به‌صورت نقدی:    •  ۱-۱: به‌صورت حضوری:    >  این حالت از طریق حضور میدانی پلیس در صحنه وقوع جرم انجام می‌شود. در این حالت، قبض جریمه به‌صورت حضوری توسط پلیس به مجرم داده خواهد شد. 📣 توجه: منظور از پلیس در اینجا، «پلیس امنیت اجتماعی که همان گشت ارشاد است» یا «هر نوع پلیس دیگری که در صحنه وقوع جرم حضور دارد»، می‌باشد.    •  ۲-۱: به‌صورت غیر حضوری:    > این حالت از طریق نظارت دوربینی توسط دوربین‌های در نظر گرفته شده در قانون عفاف و حجاب جدید انجام می‌شود. در این حالت، قبض جریمه به‌صورت غیر حضوری از طریق روش‌هایی که در لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» در نظر گرفته شده است، برای مجرم ارسال خواهد شد. •  ۲- به‌صورت غیر نقدی: > این حالت از طریق حضور میدانی پلیس امنیت اجتماعی که همان گشت ارشاد است؛ به همان شکلی که در قانون عفاف و حجاب قبلی انجام می‌گرفت، در صحنه وقوع جرم انجام خواهد شد. ✳️ نکته: اِعمال قانون در خصوص بخش سلبی لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» که توسط پلیس انجام می‌شود؛ در صورتی که فردی [چه از بانوان باشد و چه از آقایان باشد] پوشش شرعی را رعایت نکرده باشد، می‌بایست [هم به‌صورت نقدی و هم به‌صورت غیر نقدی] انجام شود. 🔸🔹 نکته بسیار مهمی که در اینجا وجود دارد این است که اِعمال قانون از طریق اِعمال جریمه‌های نقدی که طرح بسیار خوب و لازمی هم هست؛ کارآمد است؛ اما اثربخش نیست! زمانی این طرحِ کارآمد، اثربخش خواهد بود که پلیس به‌عنوان ضابط قضایی قانون عفاف و حجاب و با اختیارات کامل، به‌صورت میدانی «حضور فعال» داشته باشد و به شکلی که در بند جاری عرض شد، به اِعمال قانون بپردازد. اگر شما بهترین طرح‌های جریمه‌ای را هم داشته باشید؛ اما حضور میدانی پلیس برقرار نباشد؛ آن طرح‌ها هر مقدار هم که کارآمد باشند، قطعاً اثربخش نخواهند بود. لذا حضور میدانی پلیس به شکلی که در بند جاری آن را تشریح کردم، بسیار مهم است و در «به‌هنجارسازی نا‌به‌هنجاری‌ها» نقش تعیین‌کننده دارد. 🔻 [بند سیزدهم] تا اکنون سابقه نداشته است که در یک بازه زمانی بیش از دو ساله؛ یعنی از آغاز فتنه سال ۱۴۰۱ تا اکنون، این تعداد از مأموران پلیس در کشور که بیش از ۲۰۰ نفر هستند، به شهادت رسیده باشند. به‌ویژه اینکه هر زمان که نظام، تصمیم به برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی را می‌گیرد؛ این حجم از شهادت‌ها بیشتر می‌شود! کاملاً روشن است که دشمن از حضور میدانی پلیس که ضابط قضایی قانون عفاف و حجاب می‌باشد، به‌شدت واهمه دارد؛ چون می‌داند اگر ایران اسلامی در بخش سلبی با این رویکردی که عرض کردم، عمل کند؛ پروژه‌اش دچار شکست بزرگی می‌شود و قائله ختم می‌گردد. 🔸🔹 دلیل وقوع چنین فاجعه‌ای (فاجعه به شهادت رسیدن ۲۰۰ نفر از مأموران پلیس در کشور؛ از آغاز فتنه سال ۱۴۰۱ تا اکنون) این است که در بخش سلبی به قاعده‌ای که عرض کردم، عمل نشده است و یقیناً چنین فاجعه‌ای در آمریکا و کشورهای اروپایی به‌دلیل عمل کردن به قاعده‌ای که عرض کردم، اتفاق نمی‌افتد. 🔻 [بند چهاردهم] همان‌طور که پیش‌تر عرض کردم، به تعبیر امام خامنه‌ای حفظه‌الله دو نوع نفوذی داریم: •  ۱- نفوذی‌های آگاهانه که به صورت خودآگاه فعالیت می‌کنند. > این افراد از طریق سازمان‌های اطلاعاتی امنیتی خارجی در کشور هدف، به انجام مأموریت‌های خود می‌پردازند. •  ۲- نفوذی‌های ناآگاهانه که به صورت ناخودآگاه فعالیت می‌کنند. >  این افراد، دچار «جهل» هستند و جهل که واژه‌ای قرآنی است، به معنای ندانستن نمی‌باشد؛ بلکه به معنای اصرار بر علم غلط است! دلیل این جهل هم، بی‌سوادی این افراد است که منجر به عدم شناخت درست می‌شود. ممکن است این افراد، دارای تحصیلات بالایی هم باشند؛ اما جهل آن‌ها که ناشی از بی‌سوادی [ ادامه در پست بعد ⬇️ ]
‌ آن‌ها است، منجر به عدم شناخت درست می‌شود. در واقع این افراد، به دلیل اینکه علم صحیحی ندارند؛ بر علم غلط خود اصرار می‌ورزند که موجب نمایان شدن بی‌سوادی و در نهایت، جهل آن‌ها می‌شود. 🔸🔹 از شما دعوت می‌کنم که کلیپ زیر را تماشا نمایید: 📥 | کلیپ سازمان اطلاعاتی ۸۵ میلیونی [قسمت دوم: جاسوسان مشغول‌اند؛ مراقب باشید!] با توجه به مطالبی که در ابتدای بند جاری عرض شد و با توجه به محتوای مستند بالا، در ایران اسلامی چهار گروه نفوذی حضور دارند که به سازمان‌های اطلاعاتی امنیتی خارجی در راستای تحقق اهداف این سازمان‌ها در داخل کشور کمک می‌کنند: ۱- یهودی‌های سایان ۲- بهایی‌ها ۳- غرب‌گراها و شرق‌گراها ۴- فرزندان و منسوبین مقام‌های ایران اسلامی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند. [۴] 🔸🔹 مگر چند دختر و زن هنجارشکن در حوزه عفاف و حجاب [چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی] در کشور وجود دارند؟! آنچه که آمار و ارقام و نیز مشاهده فضای موجود در جامعه نشان می‌دهند این است که مردم کشور به‌هیچ‌وجه با این فضای بدحجابی و بی‌حجابی که موجب شده است بخشی از جامعه، رها و بی‌قید و بند شوند و هیچ‌گونه تعهدی نسبت به جامعه خود نداشته باشند، سازگار نیستند و مخالف این فضا هستند. لذا باید روی این دسته بسیار اندک، کاملاً متمرکز بود و جلوی هنجارشکنی این‌ها را گرفت تا به این ترتیب بتوانیم از دختران و زنان ایرانی و همچنین از خانواده‌های ایرانی در برابر تحقق هدف آندلسیزاسیون ایران اسلامی که سازمان‌های اطلاعاتی امنیتی خارجی دنبال می‌کنند، محافظت کنیم و جامعه‌ای صالح و سالم از لحاظ اخلاقی و عفت و حیاء داشته باشیم که چنین معضل‌های بنیان‌سوزی که نسل‌های پاک و حلال‌زاده ما را تهدید می‌کنند، در آن‌ها وجود نداشته باشند و در صراط مستقیم الهی در حال حرکت باشند. چرا که همان‌طور که عرض شد، حیاء که از جامعه‌ای برود؛ همه چیز را از آن جامعه با خود خواهد برد و مشکلات آسیب‌زای بسیار زیادی را در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و اخلاقی ایجاد خواهد کرد که در نهایت منجر به تحقق هدف آندلسیزاسیون ایران اسلامی که از سوی سازمان‌های اطلاعاتی امنیتی خارجی دنبال می‌شود، خواهد شد. 🔸🔹 لذا پیشنهاد می‌کنم که همه دخترها و زن‌های هنجارشکن در حوزه عفاف و حجاب که به هنجارشکنی در جامعه [چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی] می‌پردازند، جمع‌آوری شوند. پس از جمع‌آوری آن‌ها، می‌بایست آن‌ها را به دو دسته: • ۱- هنجارشکنانی که «دشمن» هستند. این دسته که جزء «نفوذی‌های آگاهانه» می‌باشند، به دلیل ضعف اعتقادی و فرهنگی به هنجارشکنی در حوزه عفاف و حجاب «نمی‌پردازند» و و جزء گروه‌های سازمان‌یافته توسط سازمان‌های اطلاعاتی امنیتی خارجی «می‌باشند». این افراد که با هدف از بین بردن عفاف و حجاب دختران و زنان ایرانی در راستای تحقق هدف آندلسیزاسیون ایران اسلامی فعالیت می‌کنند، در حال دشمنی کردن با ایران اسلامی هستند. > در خصوص این دسته می‌بایست با آن‌ها طبق قوانین مربوطه، برخورد قضایی انجام شود. • ۲- هنجارشکنانی که «دوست» هستند. این دسته که جزء «نفوذی‌های ناآگاهانه» می‌باشند، به‌دلیل ضعف اعتقادی و فرهنگی به هجنارشکنی در حوزه عفاف و حجاب «می‌پردازند» و جزء گروه‌های سازمان‌یافته توسط سازمان‌های اطلاعاتی امنیتی خارجی «نمی‌باشند». > در خصوص این دسته می‌بایست ابتدا با آن‌ها طبق قوانین مربوطه، برخورد قضایی انجام شود. سپس برایشان کمپ‌ها یا کانون‌های اصلاح و تربیت، مثل: «کلینیک زیبایی اجتماعی؛ با عنوان کلینیک ترک بدحجابی و بی‌حجابی» که طرح بسیار خوبی است در سراسر کشور ایجاد کرد و آن‌ها را به این مراکز برد تا در این مراکز روی آن‌ها کار شود که اصلاح شوند و به لحاظ شخصیتی، رشد یابند و دیگر به سراغ چنین اعمالی نروند که این کار، خودش به‌شدت بازدارندگی بالایی دارد. 🔻 [بند پانزدهم] همان‌طور که پس از انجام عملیات‌های وعده صادق ۱ و ۲ در خصوص افرادی که [چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی] هر گونه فعالیتی علیه این دو عملیات انجام دهند، از سوی دادستانی کل کشور اعلام جرم شد؛ پس از اجراء لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» هم می‌بایست در خصوص افرادی که [چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی] هر گونه فعالیتی علیه این لایحه انجام دهند، از سوی دادستانی کل کشور اعلام جرم شود و با افراد خاطی برخورد سخت و پشیمان‌کننده صورت بگیرد. به سخن‌های غیر تخصصی افرادی که هیچ‌گونه تخصصی در حکمرانی مطلوب حضرت الله جل‌جلاله ندارند، [چه از سوی مسئولین و چه از سوی غیر مسئولین و چه از سوی مذهبی‌ها و چه از سوی غیر مذهبی‌ها و غیره] که هیچ چیز بلد نیستند و فقط بلدند بگویند [باید کار ایجابی کرد و نباید کار سلبی کرد و از این دست سخن‌ها] و خودشان هم هیچ‌گونه تلاش و کوششی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب [ ادامه در پست بعد ⬇️ ]
‌ انجام نمی‌دهند؛ نه‌تنها به‌هیچ‌وجه نباید توجه کرد؛ بلکه همان‌طور که در بند جاری عرض کردم، می‌بایست با آن‌ها برخورد سخت و پشیمان‌کننده کرد. بایسته به بیان است که این افراد [هم ممکن است جزء نفوذی‌های آگاهانه باشند و هم ممکن است جزء نفوذی‌های ناآگاهانه باشند]. 🔻 [بند شانزدهم] در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، ما مرتکب دو خطای استراتژیک بزرگ شدیم: • ۱- تبدیل نهاد جهاد سازندگی انقلاب اسلامی به سازمانی به‌نام وزارت جهاد سازندگی ج.ا.ا در سال ۱۳۶۲ هجری شمسی • ۲- ادغام نهاد کمیته انقلاب اسلامی با سازمان‌هایی به‌نام‌های شهربانی ج.ا.ا و ژاندارمری ج.ا.ا در سال ۱۳۷۰ هجری شمسی و تشکیل سازمانی به‌نام نیروی انتظامی ج.ا.ا از آنجا که سیستم‌هایی که نهاد هستند، داینامیک یا پویا می‌باشند و سیستم‌هایی که سازمان هستند، استاتیک یا ایستا می‌باشند؛ یک سیستم پس از تبدیل شدن از نهاد به سازمان، از حالت پویایی به حالت ایستایی تغییر وضعیت می‌دهد و دیگر کارایی گذشته را نخواهد داشت. البته این به‌معنای آن نیست که همه سیستم‌هایی که سازمان هستند، ناکارآمد می‌باشند؛ بلکه باید نوع سیستم از لحاظ نهاد بودن یا سازمان بودن، متناسب با موضوع و مأموریت‌های آن سیستم باشد و این نکته دقیقاً همان نکته‌ای است که مسئولین مربوطه در سال‌های ۱۳۶۲ و ۱۳۷۰ هجری شمسی به آن توجه نکرده‌اند و باعث شده‌اند که این آسیب بزرگ به ایران اسلامی وارد گردد. البته اگر پای سازمان‌های اطلاعاتی امنیتی خارجی در میان نباشد! 🔸🔹 با لمس لینک زیر می‌توانید پلت «هرم روندگرایی» را مشاهده نمایید: 📥 | پلت هرم روندگرایی با توجه به پلت هرم روندگرایی، به‌منظور پیاده‌سازی یک طرح می‌بایست روند زیر طی شود: • مرحله یکم: نظرگرایی > تولید مبانی نظری مناسب • مرحله دوم: نهادگرایی > ایجاد نهاد یا سازمان مناسب • مرحله سوم: عمل‌گرایی > اجراء مناسب 🔸🔹 فریضه «امر به معروف و نهی از منکر» دارای دو بخش است: • ۱- بخش ایجابی • ۲- بخش سلبی اگر بخواهیم در خصوص فریضه «امر به معروف و نهی از منکر»، نمره‌ای به عملکرد ایران اسلامی بدهیم؛ از میان نمره‌های: • ۱- بسیار ضعیف • ۲- ضعیف • ۳- متوسط • ۴- قوی • ۵- بسیار قوی قطعاً نمره «ضعیف» را خواهیم داد! لذا می‌بایست برای بخش‌های ایجابی و سلبی این حکم از احکام واجبی که شارع مقدس آن را تعیین فرموده‌اند، ساختار ضعیف و ناکارآمد موجود را به ساختاری بسیار قوی و کارآمد تبدیل کرد. به‌منظور تحقق این هدف: ۱- برای بخش ایجابی: > بعداً در یک مطلب دیگر، به تشریح این بخش خواهم پرداخت. ۲- برای بخش سلبی: > کاملاً روشن است که ایران اسلامی به یک نهاد مناسب انتظامی با مأموریت‌های مشخص برای پاسداری از ارزش‌های دینی نظام اسلامی نیاز دارد؛ یک پلیس دینی! از آنجا که فرماندهی انتظامی ج.ا.ا با انبوهی از مأموریت‌های ریز و درشت نمی‌تواند به‌تنهایی پاسخ‌گوی این نیاز نظام اسلامی باشد؛ می‌بایست مجدداً نهاد «کمیته انقلاب اسلامی» را به همین منظور و به‌صورتی که در بند جاری عرض شده است، تشکیل دهیم. البته این نهاد به‌هیچ‌وجه نباید زیرمجموعه نهاد امر به معروف و نهی از منکر باشد؛ بلکه می‌بایست زیرمجموعه نیروهای مسلح ج.ا.ا باشد. نهاد کمیته انقلاب اسلامی می‌بایست هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی، مأموریت‌های خود را به‌صورت بسیار قوی و مؤثر انجام دهد. نهاد کمیته انقلاب اسلامی می‌بایست به موضوعات: • عفاف و حجاب • خوانندگی دختران و زنان • حیوانات خانگی غیر اسلامی • خوردنی‌های غیر اسلامی، مثل: گوشت سگ، گوشت خوک، گوشت خرچنگ و غیره • نوشیدنی‌های غیر اسلامی، مثل: مشروبات الکلی و غیره • روزه‌خواری و هر موضوع دیگری که مربوط به حوزه پاسداری از ارزش‌های دینی نظام اسلامی است، بپردازد. 🔻 [بند هفدهم] با توجه به مطالبی که در خصوص لزوم تشکیل مجدد نهاد کمیته انقلاب اسلامی عرض شد و با توجه به «شرایط نابه‌هنجاری» که به‌دلیل «اجراء نکردن» قانون عفاف حجاب، هم‌اکنون کشور ما از لحاظ حوزه عفاف و حجاب در آن قرار دارد، اجراء کردن «بخش سلبی لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» تا زمانی که به «شرایط به‌هنجاری» که به‌دلیل «اجراء کردن» قانون عفاف حجاب در کشور ما از لحاظ حوزه عفاف و حجاب در آن قرار می‌گیرد، برسیم؛ می‌بایست توسط فرماندهی انتظامی ج.ا.ا ادامه داشته باشد. پس از آنکه به شرایط به‌هنجاری که عرض شد، رسیدیم؛ کم‌کم می‌بایست مجدداً نهاد کمیته انقلاب اسلامی را به‌صورتی که عرض شد، تشکیل دهیم. بدیهی است که [ ادامه در پست بعد ⬇️ ]
‌ فرماندهی انتظامی ج.ا.ا و نهاد کمیته انقلاب اسلامی می‌بایست در کنار هم به انجام مأموریت‌های خود [هم در موضوع عفاف و حجاب و هم در هر موضوع دیگری که مربوط به حوزه پاسداری از ارزش‌های دینی نظام اسلامی است]، بپردازند. ---------------------------------------- [۱] دکترین شوک و بهت: به‌منظور تحقق هدف یا اهداف مورد نظر خود در جامعه مورد هدف، می‌بایست یک شوک بسیار قوی به جامعه مورد هدف وارد شود تا آن جامعه دچار بُهت گردد و هنگامی که دچار بُهت گردید، در سایه این بُهت ایجاد شده می‌توان هدف یا اهداف تعیین شده برای جامعه مورد هدف را محقق کرد و تغییر یا تغییرات مورد نظر را اِعمال نمود. [۲] دکترین زمین سفت: اگر بر روی زمین سفت، ادرار شود؛ ادرار، بر روی صورت ادرارکننده بر می‌گردد. [۳] منبع: معانی الاخبار | ترجمه شاهرودی: جلد ۲ - صفحه ۴۴۵ [۴] این چهار گروه در «کلیپ سازمان اطلاعاتی ۸۵ میلیونی [قسمت دوم: جاسوسان مشغول‌اند؛ مراقب باشید!]» به‌طور کامل معرفی شده‌اند. ✍ نویسنده: مدیر رسانه تحلیل‌گاه 🗓 تاریخ انتشار: چهارشنبه، ۰۵/دی/۱۴۰۳ 🆔 @Tahlilgaah
‌ ❇️ اطلاعیه: 🔻 میزان پیشرفت کار بر روی مطلب «نقد موردیِ مواد موجود در بخش‌های سلبی و ایجابی لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» در ذیل آمده است: 🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩⬜️⬜️⬜️ 🟩 انجام شده: ۷۰ درصد ⬜️ باقی‌مانــده: ۳۰ درصد 🌹 صبور باشید تا ان‌شاءالله این مطلب را هم منتشر نمایم. از اعضای رسانه تحلیل‌گاه بابت این تأخیر پوزش می‌طلبم. ✍ نویسنده: مدیر رسانه تحلیل‌گاه 🆔 @Tahlilgaah