❇️ الزام به حجاب و مخالفت عمومی جامعه
🖋 جلال الدین احمدی
🔸 یکی از اشکالاتی که درباره الزام حکومتی به حجاب مطرح میشود این است که این الزام در فضایی که اکثر جامعه به آن تمایل ندارند صحیح نیست و اثر معکوس میگذارد.
💠 برای بررسی این کلام از منظر تربیتی باید به نکات زیر توجه نمود:
1⃣ مردم ما اسلام و پایبندی به دستورات دینی را انتخاب کردهاند؛ این انتخاب از روی بصیرت و با سابقه هزار و اندی ساله است.
رسوخ و استحکام باورهای دینی مردم و جوانان و نوجوانان ما از ابراز عشق و ارادتشان به اهل بیت علیهم السلام و شرکت روز افزون در مراسمات مذهبی و ... مشهود است.
2⃣ اگر امروزه گروهی از جوانان به خاطر مسائل اقتصادی و فرهنگی و جو رسانهای، دچار شبهاتی شدهاند به معنای خروج آنها از دائرهی دینداران نیست؛ حتی ما نمیتوانیم و حق نداریم خود را از آنها بهتر بدانیم، بلکه لازم است با آنها صحبت شود و با روشنگری و گفتگوهای صمیمانه و برنامههای صحیح فرهنگی، مسائل آنها حل شود.
کار اصلی این است و نباید از آن غافل بود.
3⃣ حجاب یکی از دستورات اصلی بلکه از ضروریات دین است و قاطبه جامعه اسلامی ما این دستور مسلم دین را قبول دارند هر چند در مقام عمل گاهی کمتر به آن ملتزم باشند.
4⃣ نفس انسان به صورت طبیعی به راحتطلبی و تنبلی و دوری از محدودیت کشش دارد، خصوصا اگر غرائزی همچون جلوهگری برای دیگران و دیدهشدن توسط آنها هم به آن ضمیمه شود؛ و بالاخص اگر فضای جامعه و رسانهها هم به سمت ولنگاری و بیقیدی دعوت کنند؛ و این در حالیست که میداند همین بیقیدی او را به سمت انحراف و سقوط میکشاند و مانع رشد و شکوفایی استعدادهای فردی و اجتماعی میشود.
در چنین شرائطی عقل حکم میکند که انسان این کششهای نفسانی را محدود کند و موانع رشد خود را از سر راه بردارد.
5⃣ ارادهها و توانهای فطری انسان همیشه به تنهایی نمیتوانند در مقابل تمایلات نفسانی بایستند و اگر انسان بخواهد به تنهایی این موانع بزرگ و جذاب را از سر راه خود بردارد معمولا کاری از پیش نمیبرد.
لذا انسان در این مسیر نیازمند کمک های بیرونی است.
خانواده، دوستان، مدرسه و در رأس همهی آنها #حاکمیت_جامعه.
اگر من در جامعهای بیدین و سکولار قرار داشتم نمیتوانستم از آن توقع داشته باشم که به من در راه رسیدن به رشد و شکوفایی که ضامن سعادت دنیا و آخرتم است کمک کند. اما وقتی در محیطی زندگی میکنم که داعیهدار حکومت علوی و دینی است و با خون پاکترین جوانانش آبیاری شده و قرآن را سرلوحه عمل خود قرار داده، کمترین توقع این است که حکومت برای جوانانش، هرچه در توان دارد انجام دهد تا راحتتر بتوانند مسیر سعادت و خوشبختی را طی کنند؛ نه اینکه نسبت به عوامل محرکی که در محیط وجود دارند و توسط اشخاص یا رسانهها و... ایجاد میشوند سکوت کند و یا حتی بدون منطق شعار آزادی در پوشش و یا آزادی رسانه را سر دهد.
6⃣ یادم هست در گذشته که دوستانمان برای کنکور درس میخواندند در شروع کار، اصلا صبر و تحمل نشستن و دوازده ساعت الی شانزده ساعت درسخواندن در روز را نداشتند. با یکی دو ساعت نشستن در کتابخانه حوصلهشان سر میرفت و فرار میکردند،
آنهایی که همین رویه را ادامه دادند در نهایت هم جای خوبی قبول نشدند و به اهداف و آینده ای که میخواستند نرسیدند. اما برخی با تلاشی که داشتند و به کمک فشارهای به ظاهر تلخ خانواده، مدتی سختی را تحمل کردند و هر چند ابتدا بدون ناراحتی و خستگی نبود اما بعد از مدتی به سختی درسخواندن عادت کردند و آخر سر نتیجه مد نظر خود را گرفتند و در دانشگاه خوبی قبول شدند.
به همین جهت در مورد دختران عزیز هم باید گفت یکی از روشهای تربیتی مؤثر در رفتارها و عادات لازمی که با سختی همراه هستند، این است که مربی الزامهایی ولو به ظاهر سختگیرانه از بیرون قرار دهد و به وسیله آن متربی را نسبت به رفتار مطلوب عادت دهد.
پدران و مادران ما بارها از این روش در تربیت ما استفاده کردهاند و ما گرچه شاید آن لحظه ناراحت بودیم اما بعدها از آنها به خاطر سختگیریهایشان تشکر کردهایم.
✅ بنابراین، دستور اسلام به الزام به حجاب، نه صرفا یک تکلیف و دستور قانونی خشک بلکه مانند سایر دستوراتش، یک روش کاملا صحیح و عقلایی تربیتی است مانند همان دانش آموز کنکوری که با سختگیری پدر و مادرش در بهترین دانشگاه قبول میشود.
البته روشن است که این روش تربیتی، هنگامی کارگر است که از نظر فکری و فرهنگی، تبیین درستی نسبت به مبانی حجاب صورت گرفته باشد و الا الزام بدون زیرساختهای فکری، اثر تربیتی ندارد.
#حجاب
https://eitaa.com/Tanbiholomah/128
@Tanbiholomah
🏴سالروز شهادت امام رضا علیه السلام تسلیت باد
💠 بیانات مرحوم حضرت آیت اللَّه خوشوقت ره
⬅️ امیدواریم پروردگار متعال به #برکت_حضرت_رضا صلوات الله و سلامه علیه این تصمیم را به همه ما #کرامت کند از #مشهد که میرویم بنا بگذاریم که #گناه نکنیم ان شاء الله.
📌هیچطوری هم نمیشود، بلکه #پول کمتر #خرج میشود، #وقت کمتر #تلف میشود، #بدن کمتر به #زحمت میافتد، آثارش هم بیشتر میشود. این #شیطان_به_اتفاق_نفساَمّاره آدم را میترساند، میگوید اگر گناه نکنی دنیا خراب میشود! نه، این حرف #غلط است، امتحانش #مجانی است، یک #هفته آدم #گناه_نکند میبیند چقدر خوب است، #زن_و_بچه راحت هستند، اساس و پایهی خانوادهها محکم میشود، خوبی به دیگران سرایت میکند، همه دوست دارند آدم کار بد نکند، اما شیطان نمیگذارد.
🔰کانال رسمی حضرت آیت اللَّه خوشوقت تهرانی (ره)
@Tanbiholomah
❇️ بيانیه انقلابی و روشنگرانه آیت الله نجم الدین طبسی در مورد وقایع اخیر
📝 آنچه مایه تعجب است همراهی عدهای از ورشکستگان سیاسی و جمعی از #مطرودین_از_حوزه است که در میان اساتید و برجستگان حوزه فاقد جایگاه علمی هستند.
📝 شما واقعا اگر درد دین و غیرت مذهب داشتید، در برابر این هنجارشکنیها هم موضع میگرفتید و قتل مأموران قانون و بسیجیان جان برکف را که برای امنیت جامعه به وظیفه قانونی خود عمل کردند، محکوم میکردید.
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعونَ
🏴 هتک حرمت به زنان مسلمان، برداشتن چادر از سر زنان مؤمنه و محجبه، آتشزدن قرآن و مساجد، کشتن مأمورین انتظامی و افراد عادی و عابر و جسارت به حریم مرجعیت و نظام اسلامی به بهانه فوت یک شهروند (مرحومه امینی) از اقدامات خرابکارانه و جنایتبار و در راستای #اعلان_جنگ با خدا و مقدسات اسلامی و در حکم #محاربه و فساد فی الأرض است.
❗️آنچه مایه تعجب است همراهی عدهای از ورشکستگان سیاسی و جمعی از #مطرودین_از_حوزه است که در میان اساتید و برجستگان حوزه فاقد جایگاه علمی هستند.
‼️ عجبا جرم این همه جنایت و ارتکاب محرمات کمتر از فوت مرحومه امینی است که برای او عزا میگیرند و یا با صدور بیانیه، موضعگیری میکنند؛ اما نسبت به شهادت و یا آتشزدن مأمورین انتظامی مظلوم و در عین حال شجاع و وظیفهشناس کشور ساکتاند؟! و یا چادر از سر نوامیس مسلمین کشیدن و هتک حرمت به محجبهای که از خانواده شهدا بود سخنی در محکومیت آن نمیگویند تا لااقل بگوییم اینها مسلمان هستند و #غیرت_دینی دارند و نسبت به این جنایات و هتک حرمتها هم حساسیت دارند.
مسجد و قرآن کریم را میسوزانند و بیمهابا به مقدسات اسلامی جسارت میکنند، اما اینان هیچ احساسی از خود نشان نمیدهند، إِنَّكَ لَاتُسْمِعُ الْمَوْتَى.
❓راستی این همه جنایت و هتاکی به مقدسات که این طیف هم در آن شریک هستند گناهش کمتر از مرگ خانم امینی است؟
♨️ البته مراجع ذیصلاح، جریان را پیگیری و به وظیفه دینی و ملی خود عمل میکنند، ولی به خود آیید، ترسم که به کعبه نرسی ای اعرابی! و از مواضع قبیح و خجالتآورتان توبه کنید و برگردید تا گرفتار لعنت و نفرین نسلهای آینده قرار نگیرید همانطوری که امروز منفور و مطرود و مورد لعن این نسل هستید.
این فرهنگ بیبند و باری را شما به راه انداختید و به ارمغان آوردید و جامعه اسلامی ما را گرفتار همان سیاست بیبند و باری غربی کردید و بر اجرای سند 2030 شیطنت ورزیدید و در این مسیر باطل کوتاهی نکردید؛ ولیکن خداوند مکر و حیله و نیرنگ تان را برملا ساخت و رسوای خاص و عام شدید.
🔻 شما واقعا اگر درد دین و غیرت مذهب داشتید، در برابر این هنجارشکنیها هم موضع میگرفتید و قتل مأموران قانون و بسیجیان جان برکف را که برای امنیت جامعه به وظیفه قانونی خود عمل کردند، محکوم میکردید. شما اگر اعتراضی دارید به قانون اعتراض کنید، چرا نهادها را زیر سؤال میبرید؟
⁉️ چرا در برابر تضعیف نظام اسلامی سکوت میکنید؟ چرا با اقدامات سخیفتان این انقلاب اسلامی را که امانت و یادگار #امام_خمینی و هزاران شهید و جانباز است، مورد خدشه قرار میدهید؟
چرا با شبکههای معاند و حکومتهای جعلی و رو به زوال و دیکتاتور همصدا میشوید؟
أَعُوذُ بِاللَّهِ مِنَ العَمی في البَصر وَالبَصيرة. اللّهم إني قد بلغت.
🕌 قم مقدس
🖋 نجم الدین طبسی
📅 ۱۴۰۱/۰۷/۰٢- ٢۷ صفر ١٤٤٤
#فتنه
#مطرودین_حوزه
#ورشکستگان_سیاسی
@Tanbiholomah
❇️ بيانیه انقلابی و روشنگرانه آیت الله نجم الدین طبسی در مورد وقایع اخیر
📝 آنچه مایه تعجب است همراهی عدهای از ورشکستگان سیاسی و جمعی از #مطرودین_از_حوزه است که در میان اساتید و برجستگان حوزه فاقد جایگاه علمی هستند.
📝 شما واقعا اگر درد دین و غیرت مذهب داشتید، در برابر این هنجارشکنیها هم موضع میگرفتید و قتل مأموران قانون و بسیجیان جان برکف را که برای امنیت جامعه به وظیفه قانونی خود عمل کردند، محکوم میکردید.
📌 متن کامل بیانیه در کانال تنبیه الأمة:
https://eitaa.com/joinchat/3310420148Ca673c3add8
❇️ چرا اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است؟
🖋 محمدحسین علیاکبر
یکم.
فضای مجازی، جهانی است که به دست بشر جدید آفریده شده است.
دوم.
همانطور که ما با بدن جسمانی در عالم مادّه و با بدن برزخی و مثالی در عالم برزخ حاضر میشویم؛ با ایجاد حساب کاربری در #جهان_مجازی اعلام حضور میکنیم در واقع اکانتهای ما در حکم #بدن_مجازی ما در ساحت دنیای مجازی است. و چه بدانیم و چه ندانیم شهروند مجازی و رسمی جهان مجازی به شمار میآییم.
سوم.
در #استعمار_فرانو استعمارگران به جای غصب سرزمینها به موازات هر کشور، سرزمین مجازی به وجود آورده و از طریق آن، مالکیت و اداره منابع انسانی و طبیعی آن کشور را به عهده میگیرند.
🔻 به این مثال ساده توجه کنید:
تاکسیرانی، یک سازمان عریض و طویل است که در هر استان، ساختمان و کارمند و خَدَم و کارگر و سیاستگذاری و قانون و مادّه و تبصره و ... دارد؛
امّا اسنپ با یک نرمافزار، مدیریت حمل و نقل را از دست تاکسیرانی خارج میکند. به همین سادگی.
♨️ برخلاف تصور رایج، پیامرسانها و در کل، رسانهها برای آگاهیبخشی و اطلاعرسانی به وجود نیامدهاند؛ بلکه کانونهای ثروت و قدرت -یا همان استکبار جهانی- از طریق رسانهها #هدایت_ذهنها را به دست گرفته و به تبع آن به رفتارها جهت میدهند تا جوامع، در راستای اهداف آنها قدم بردارند.
چهارم.
بنابراین #جمهوری_اسلامی که با برعهده گرفتن خاک و سخت افزار ایران سعی دارد در ابعاد فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، آموزشی و ... انقلابی به وجود آورد اگر در برابر دشمن که در حال تصاحب حاکمیت مجازی ایران است چاره ای نکند #استقلال فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و در نهایت، حاکمیت واقعی خود را دست خواهد داد.
♨️ از این رو برای جلوگیری از #مستعمره_مجازی و حقیقی شدن ایران باید حاکمیت و مالکیت مجازی را از آنِ خود کند.
✅ لذا اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است.
https://eitaa.com/Tanbiholomah/132
@Tanbiholomah
💢 بیانیه حضرت آیتالله مکارم شیرازی پیرامون حوادث اخیر کشور
🔻بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا رسول الله، یا نبیّ الرحمة
🔹 در روزهای اخیر که مردم شریف ایران درگیر مشکلات و فشارهای اقتصادی هستند، وقوع یک اتفاق باعث ایجاد نگرانی در ذهن برخی از مردم و منشأ اعتراضات و انتقاداتی گردید.
🔹در این میان دشمنان و کینه توزان با همراهی برخی فریب خوردگان با سوءاستفاده از احساسات جوانان، مسیر اعتراضات را منحرف و اقدام به توهین به مقدسات، هتک حرمت نوامیس، تخریب اموال و ریختن خون بیگناهان نمودند و اسلام، امنیت و آرامش مردم را هدف قرار دادند؛ اما مردم متدیّن و فهیم با حضور آگاهانه، مانند همیشه خیال خام دشمنان را نقش بر آب کردند.
در این مقطع لازم میدانم چند نکته و نصیحت پدرانه را متذکّر شوم:
🔹اول: نقد و اعتراض حق مردم خصوصاً جوانان است و با وجود مشکلات و نقائص اگر نسبت به عملکرد مسئولین یا نحوه اجرای برخی قوانین، انتقادی وجود دارد باید همچون موارد دیگر به صورت قانونی و با حفظ انضباط به گونه ای که مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد، ابراز گردد؛ و بر مسئولین نیز لازم است نسبت به این انتقادات گوش شنوا داشته و به حق، به اصلاح امور بپردازند.
🔹دوم: فضای مجازیِ رها و بیانضباط، ابزاری خطرناک در برهم زدن آرامش فکری و امنیت اخلاقی و اجتماعی است و با وجود منافع زیاد، آسیب آن دامنگیر همه آحاد مردم می شود، از این رو لازم است مسئولین برای سامان دادن به آن تدابیری بیندیشند و مردم دلسوز نیز با بالابردن هوشیاری، مراقب باشند تا خود و خانوادههایشان در کنار فواید آن از آسیب های آن در امان بمانند.
🔹سوم: بر همه مسئولان لازم است با شفاف کردن فضا، اطلاعرسانی به موقع و بیان خدمات و توانمندیها در کنار خطاها و کاستیها، فرصت را از دروغگویان و کینهتوزان بگیرند و اعتماد مردم را که یکی از بالاترین پشتوانهها است، جلب نمایند.
🔹چهارم: مسئله حجاب از احکام مهم و ضروری دین مبین اسلام است که منافع و برکات زیادی برای جامعه و آحاد آن دارد و زنان و دختران جامعه اسلامی ما نسبت به آن اهتمام دارند، البته اجرای آن در سطح اجتماع نیازمند فرهنگسازی عمیق، فراگیر و پیگیری صحیح دارد و اگر برخی راهکارها یا رفتارها در این مسیر مناسب نبوده، باید به اصلاح آن پرداخت.
🔹پنجم: نیروی انتظامی حافظ امنیت و آرامش جامعه است و تضعیف آن از خطرناکترین اهداف دشمن برای به مخاطره انداختن موجودیت ایران اسلامی است.
🔹ششم: دستگاه قضایی میبایست به دور از جوسازی و با ملاحظه تمام جوانب، همه اتفاقات اخیر را بررسی و با مقصران در هر پست و مقام و یا جایگاه اجتماعی برخورد قانونی نموده و مردم شریف را در جریان جزئیات قرار دهد.
🔹هفتم: عموم مردم عزیز بدانند که این امّت، کشور و نظام جمهوری اسلامی با این فرهنگ اصیل و استوار، مورد کینهورزی، توطئه و هجوم سراسری دشمنان و منافقان است و تا رسیدن به نقطه پیروزی و غلبه بر نقشههای آنان، این دشمنیها ادامه دارد و همچون گذشته استقامت در کنار سعی و کوشش در جهت پیشرفت و قدرتمند شدن کشور ضامن این پیروزی است؛ مسئولین به عنوان خادمان مردم باید در آسان شدن این راه و فراهم کردن موجبات آسایش و رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزند.
🔹در پایان به درگاه الهی خاضعانه دست به دعا بر میدارم و از خداوند متعال عزّت اسلام و مردم بزرگوار و متعهد ایران و عموم مسلمانان جهان را مسئلت دارم و علوّ درجات شهدا و جانباختگان وقایع اخیر و صبر و اجر برای خانواده آنها و شفای عاجل مجروحان را از درگاه خداوند منّان خواستارم.
@Tanbiholomah
🗂 برخی از مباحث فقهی تاریخی الزام به حجاب در بیان برخی اساتید
1⃣ شواهد جواز تعزیر توسط حاکم در موارد ترک احکام الهی
🎙 استاد حسین نجفی بستان
2⃣ اگر روایت و گزارشی دال بر الزام به حجاب در زمان پیامبر و امیرالمؤمنین صلوات الله علیهما نقل نشده باشد، میتوان الزام را خارج از وظایف حاکم دانست؟
🎙 استاد حسین نجفی بستان
3⃣ استدلال به روایت «اذا نهوا لاینتهون» برای نفی الزام به حجاب صحیح است؟
🎙 استاد حسین نجفی بستان
4⃣ بررسی وضعیت حجاب و الزام به آن در زمان پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم + همراه با شواهد تاریخی و قرآنی
🎙 استاد حامد کاشانی
📲 برای مشاهده بسته محتوایی، کانال «تنبیه الأمّة» را دنبال کنید👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/3310420148Ca673c3add8
AudioCutter_AudioCutter_220923_004(3).mp3
4.3M
❇️ شواهد جواز تعزیر توسط حاکم در موارد ترک احکام الهی
🎙 استاد حسین نجفی بستان
🔸 شواهدی که اثبات میکند #حاکم_اسلامی میتواند در برابر عدم رعایت «حکم الله» تعزیر کند؛ حتی در احکام شخصی چه برسد به احکام اجتماعی.
#حجاب
#حاکمیت
#فقه_حکومتی
https://eitaa.com/Tanbiholomah/135
@Tanbiholomah
AudioCutter_AudioCutter_220923_004.mp3
1.04M
❇️ الزام به حجاب در زمان پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم؟
🎙 استاد حسین نجفی بستان
❓آیا به صرف اینکه الزام حجاب توسط پیامبر اکرم و امیرالمؤمنین علیهما السلام نقل نشده باشد میتوان آن را از وظایف حاکم ندانست؟
#حجاب
#حاکمیت
#فقه_حکومتی
https://eitaa.com/Tanbiholomah/136
@Tanbiholomah
AudioCutter_AudioCutter_220923_004(2).mp3
2.17M
❇️ آیا استدلال به روایت «اذا نهوا لا ینتهون» برای نفی الزام به حجاب صحیح است؟
🎙 استاد حسین نجفی بستان
#حجاب
#حاکمیت
#فقه_حکومتی
https://eitaa.com/Tanbiholomah/137
@Tanbiholomah
AudioCutter_1_1718991343.mp3
6.08M
❇️ بررسی وضعیت حجاب و الزام به آن در زمان پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم
🎙 استاد حامد کاشانی
#حجاب
#حاکمیت
#تاریخ_اسلام
https://eitaa.com/Tanbiholomah/138
@Tanbiholomah
📝 زن موفق ایرانی، چالش تمدن غرب(١)
🖋 سید علیرضا نقیبپور
🔸 بررسی هر پدیدهی اجتماعی -هرچند کاملا بومی و محلی باشد- بدون در نظرگرفتن تناسبات جهانی آن و تأثیرات امواج سحرآمیز رسانه و هژمونی فزاینده تمدن غربی، کاملا ناقص و بیفایده است.
🔹 جریان اعتراضات و تألمات اجتماعی ناشی از خبر فوت خانم مهسا امینی نیز از این قاعده مستنثا نیست و بررسی ابعاد مختلف این حادثه و بازتابهای فرهنگی و اجتماعی آن در لایههای مختلف جامعه نیازمند توجه به تناسبات جهانی آن در کنار سایر اسباب و عوامل سیاسی و امنیتی و فرهنگی و ... است.
🔹 به نظر نگارنده، مسأله #حجاب زنان ایرانی به رغم آنکه مسألهای بومی و در چارچوب سبک زندگی مرتبط با فرهنگ ایرانی تعریف میشود اما نمیتوان از تضاد روشن این سبک زندگی با الگوی زندگی زن غربی به عنوان استاندارد زندگی مدرن چشم پوشید و این مسأله چیزی نیست که در عصر جهانیسازی و تحمیل نظام ارزشی واحد و هنجارهای مبتنی بر انگارههای تمدن غربی در قالب فرهنگ جهانی، نادیده انگاشته شود.
🔺 آیا هنوز کسی هست که نداند نهادهای بین المللی که رسماً خود را متولیان مهندسی فرهنگی زندگی انسان در دوران معاصر معرفی مینمایند در صدد ارائهی استانداردهای تعریفشده برای سبک زندگی زنان، کودکان و جوانان هستند و تولید و توسعه قدرت خود برای اداره جهان را بدون تعریف و ترویج این مدلهای مشخص، هموار نمییابند؟
🔹 امروز زن عفیف و متشخص ایرانی که حجاب را به عنوان سبک پوشش خود انتخاب کرده است، در واقع وارد یک صحنه بزرگ کارزار تمدنی شده است.
🔹 جهادی که با صدای رسا نگاه غربی به زن را مورد هجمه قرار داده و به پشتوانه پیشرفت چشمگیر زنان ایرانی پس از انقلاب اسلامی دروغبودن تمام شعارها و نمایشهای مزوّرانهی امپراطوریهای رسانهای را که خوشبختی زن را در شکستن حریمهای عفاف و حیا تعریف مینمایند به رخ همگان میکشد.
✅ پیشرفت زن ایرانی نه صرفا ادعا که مستند به آمارهای نهادهای مستقل ملی و بین المللی است.
♨️ این است که پوشش انتخابی اکثریت زنان ایرانی برای ذائقههای عادتکرده به آبشخور آلوده رسانههای غربی، تلختر از زهر است.
👇🏻 در ادامه به برخی آمارهایی که نشاندهنده رشد زن ایرانی است، اشاره میکنیم.
📌 ادامه دارد...
#حجاب
#تمدن_غرب
#مواجهه_با_غرب
@Tanbiholomah