استاد به نظر من برای بحث خیانت بهتره بگیم
به هر آدمی فرقی نمیکنه چه سیر چه گرسنه غذا مجانی تعارف کنیم و خوب طبیعتا هر آدمی برمیداره چون هیچ بهایی در قبال اونغذا پرداخت نمیکنه حالا چه گشنه باشه چه سیر باشه که برمیداره برای بعدا
بحث خیانت هم به نظرم دقیقا همینطوره مرد یا زنی که همسر خوب یا بدی داره دقیقا مثل ادمسیر و گرسنه میمونن و اون غذای مجانی هم روابط بیروناز خانه هست
سلام استاد خسته نباشید ممنون از کلاس بی نهایت خوب و مفیدتون گفتید در طول روز چقدر مبارزه با نفس میکنید
من توی روزای معمولی چون همسرم از صبح تا شب میرن سر کار و خوب طبیعتا چون فقط شبا پیش هم هستیم زیا بحث و اینجور چیزا نداریم و من مبارزه خاصی انجام نمیدم
اما دیروز ایشون طبق معمول سر کار بودن و شب اومدن و یکساعت و خورده ای خونه بودند و بعدش رفتند خونه خالشون و خیلی دیر اومدن و منم چون هم خودم و هم بچم به شدت سرما خوردیم و حالم خیلی بد بود به ایشون پیام دادم که زودتر بیان و ایشون گفتن یه ربع دیگه میاد اما این یه ربع تبدیل به ۲ ساعت شد و من واقعا خیلی عصبی شدم و غیر قابل کنترل و یاد درس های شما افتادم و مبارزه با نفس کردم خیلی خیلی خیلی سخت بود طوری که دائممیگفتم خدا کمک کن و حتی از شدت فشار عصبانیت داشت گریم میگرفت اما خداروشکر خدا کمکم کرد و مبارزه خیلی بزرگی انجام دادم و موقع خواب رفتم توی بغل همسرم و گفتم چرا دیر اومدین من خیلی حالم بد بود نیاز داشتم شما کنارم باشی و ...
درسته همسرم زبونی کلمه معذرت خواهی رو نگفت اما از اینکه منو توی بغلشون نگه داشتن و قربون صدقه میرفتن و میگفتن خوب میشی خانومم و اینا فهمیدم که از کارشون پشیمونن
ازتون ممنونم که توی اینکلاس بهم یاد دادین چه طوری رفتار کنم چون اکثر بحث های خیلی کوچیک ما به خاطر همین هست که خداروشکر الان با کار هایی که شما گفتین و انجام دادم خیلی کم شده و اصلا میشه گفت داره به هیچ میرسه انشالله خدا اجر عظیم بهتون بده 🙏🌹
لیست دوره های آموزشی موسسه تنهامسیرآرامش:
1- دوره همسرداری مومنانه مخصوص همه بانوان کشور با بیش از 40 هزار دانشجو و با بیش از یک سال آموزش مداوم
ادمین ثبت نام:
@admin_hamsardari
لینک رایگان تجربه های کلاس همسرداری: 👇🏼👇🏼
https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec
💕🌹🟢💕🌹
2- دوره همسرداری آقایان
ادمین ثبت نام:
@admin165
🌷❤️🌹✅❤️🌷
3- دوره تخصصی تربیت فرزند زیر 7 سال در طول 6 ماه
ادمین ثبت نام:
@admin_tarbiatfarzand
🌹🔶❇️🌹❇️🔶
4- دوره تخصصی تربیت فرزند 7 تا 14 سال در طول 6 ماه
ادمین ثبت نام:
@Admin_raising_child_2
5- تربیت فرزند بالای 14 سال در طول 6 ماه
ادمین ثبت نام:
@admintma3
🔶🌺🔶🌺🔶
6- دوره تربیت مربی و مدرس:👇🏼
@admin13698
7- دوره بسیار عالی و کاربردی مزاج زندگی در مورد مسائل طبی و سبک زندگی اسلامی 💥💥💥👇🏼
ادمین ثبت نام
@Admin_moodoflife
🔸 هزینه هر کلاسی 300 هزار تومان میباشد و هر دوره حدود 6 ماه طول میکشه
❇️ تدریس همه این دوره ها توسط حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی انجام خواهد شد
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
لیست دوره های آموزشی موسسه تنهامسیرآرامش: 1- دوره همسرداری مومنانه مخصوص همه بانوان کشور با بیش از
ان شالله از الان همه کلاس های بالا با تخفیف ویژه 30 درصد ثبت نام میشه. هر کلاس فقط 200 تومنه.
❇️ خدا روشکر میزان رضایت از کلاس ها بسیار بالاست. تقریبا روزانه صدها پیام تشکر بابت کلاس ها برامون میرسه.
ان شالله که شما هم استفاده کنید و راضی باشید😌❤️
❇️🔶 امروز یه اردو برای دختران نوجوان قمی گذاشتیم
گزارشش رو در این کانال ببینید
جالب و با صفا هست 😊
👇🏼👇🏼👇🏼
https://eitaa.com/salon110
برای خدایی بودن راهتون وکارتون همین بس که حدود یکسال هست که عضوکانالتونم
با کمترین هزینه
وامروز که کلاس همسرداری رو باز کردم دیدم انگار دوباره وچه بسا ده باره ثبت نام کردم
هیچ شباهتی به هیچکلاس وکانالی نداره
یکبار عضومیشی واینهمه بهره برداری میکنی
از خدا براتون چی بخوام
هرچی بخوام کمه
الهی خیردنیا واخرت ببینید 🤲🌹
سلام خواستم تشکر کنم از کلاس همسرداری، واقعا عالیه.
از من فروردین که عضو شدم دارم به همسرم اقتدار میدم و محبتم رو کم کردم. انتقاد صحیح میکنم و واقعا زندگیم از این رو به اون رو شده.ما چند روز خونه نبودیم و وقتی اومدیم خونه رفتم تو آشپزخونه، بوی بدی میومد اصلا نفهمیدم از کجاست، اومدم در فریزر رو باز کنم یه چیزی بردارم دیدم بو از داخل فریزره، در کشوها رو باز کردم تمام گوشتا و هر چی تو فریزر بود گندیده بود.حدود 7 8 کیلو گوشت مرغ و 5 کیلو گوشت گوسفند بود بعلاوه حبوبات و سبزی قورمه و و و.. که همش خراب شده بود.
علتش نمیدونم چی بود ولی چندین بار تو اون چند روز پشت سر هم برقا رفته بود.
وقتی همسرم وارد خونه شد و بهش گفتم اینطور شده سریع اومد کمکم،بدون اینکه یه ذره غر بزنه یا بگه تقصیر توعه و..
فقط گفت فدای سرت، جای گوشت میاد خانوممو ناراحت نمیکنم
بخداا عجیب بود برام. خودم داشتم از ناراحتی دق میکردم.
ولی تازه بعدشم عین پروانه دورم میچرخید.
قبلا اتفاقاتی که مربوط به خانواده اش بود رو اصلا نمیگفت، اما دیشب بدون اینکه من بگم گفت برای داداشم میخوایم بریم خاستگاری و فلانی رو در نظر داریم و هیچ کسم خبر نداره از عروسا، و من فقط به تو گفتم
بازم تعجب کرده بودم که من همیشه آخرین نفر بودم همه چیو میفهمیدم و اصن همسرم هیچی نمیگفت😳
ولی من واقعا این مدت فقط اقتدار دادم و هر چی گفته گفتم چشم.
زندگیم عالی شده. خیلی راضی ام.
من این زندگی رو اول مدیون خدا بعد شما هستم.
اجرتون با امام حسین
سلام خدا قوت من همسرم اعتیاد دارن وحاصل من از این زندگی یه دختر ۱۴ ساله است از پس همسرم من ودخترم رو اذیت کرد حریمی که بین ما بود شکست راحت منو از خونه بیرون میکرد اعتیاد شو به هیچ وجه قبول نمیکرد کنار بگذارد سنگدل شده بود که حتی دخترم به او پدر نمیگفت میگفت شوهرت اومد وخیلی چیز های دیگه وقتی در این کلاس شرکت کردم کمر بند همت و بستم و به تمام پیام ها وصحبت ها وکلیپ های که اقای حسینی گذاشتن هم دقت کردم هم مو به مو انجام میدادم دوست داشتم با بار اول نتیجه نگرفتم حتی گلگی کردم گفتم من این همه پیام عاشقانه این همه زحمت انجام میدم چرا جواب نمیدین متوجه شدم شارژ ندارن ولی حداقل میخونن وارزش قائل هستن تصمیم گرفتم حتی اگر جواب ندن بازم من ادامه به دادن این پیام ها وزنگ زدن به ایشون وقوت قلب دادن که من هستم شدم ولی اینو بگم هرروز به امید نتیجه دیدن مینشستم ولی وقتی دریع از این جواب پیام یا یه زنگ نمیدیدم اعصابم خراب میشد ولی باز یا علی میگفتم وادامه میدادم اخه چون همسرم خیلی ادم خوبی بود گرفتار اعتیاد که شد اینگونه شد الان خدارو شکر هم اعتیادو کنار گذاشتن وهم هر روز با گفتن دوستت دارم به سر کار میروند هز سر کار میان دخترم هم تعجب کردن میگه مامان چه خبر این روزها قربون صدقه ی هم میرید مرد خونم چشم واز این جور چیزها میگید شما که به خون هم تشنه بودین چی شد حالا خداروشکر پس امیدی هست من به بن بست رسیده بودم پس میشه یه ادم وبا این کلمات اینقدر عوض کرد ومن باز تا عمر دارم ادامه میدم وخیلی خیلی از شما ممنونم اجرتون با امام حسین
این دوتا پیام آخر از یه مخاطب با اختلاف ده روز تقریبا ارسال شد
آقااااای حسیییینیی😭😭😭 ای کاش همه اول کلاس مزاج زندگی شرکت میکردن بعد همسر و فرزندپروری چه حیف چقد هیچی نمیدونیم اگه کسی پیاممو میخونه خواهش میکنم مزاج شناسی شرکت کنید خیییییلی حیفه چیزای مهم زندگیمونو ندونیم ممنون از وقتی که میزارید خداقوت🌺