eitaa logo
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
98.3هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
719 ویدیو
13 فایل
کانال تجربه های کلاس همسرداری تنهامسیر https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec 🔶 برای ثبت نام کلمه "همسرداری" رو به آی دی زیر ارسال فرمایید:👇🏼👇🏼 @admin_hamsardari شرایط ثبت نام خدمتتون تقدیم میشه. ادمین دریافت نتایج دوره ها: @Z14145
مشاهده در ایتا
دانلود
💢تاریخ دقیق شهادت (سقط شدن) فرزند حضرت زهرا(س) مشخص نیست، چگونه عده ای از 28 صفر تا هشتم ربیع را، آغاز میدانند؟ شهادت حضرت محسن و هجوم به بیت وحی از است ولی اینکه این اتفاق در چه زمانی افتاده است، مورد بحث است، مشهور شده که بلافاصله بعد از رحلت پیامبر(ص) ایام محسنیه یا دهه محسنیه بر پا می کنند.  ✅دلایلی است که شهادت حضرت محسن را بلافاصله بعد از رحلت پیامبر(ص) زیر سوال می برد و این دلایل حاکی از آن است که اقلا بعد از یکماه پس از رحلت پیامبر(ص) و هجوم به خانه اتفاق افتاده است از آنجا که چند هجوم به خانه وحی صورت گرفته و در حمله آخر منجر به محسن(ع) و ضرب و شتم حضرت زهرا(س)شده، بعضی هجوم نهایی را با هجوم اول خلط کرده اند ✅به دلایل زیر در هجوم اول محسن(ع) نشده و پس از یک ماه این اتفاق افتاده است دلیل اول: با توجه به حدیث امام صادق(ع) که حضرت زهرا(س) پس از مضروب شدن دچار شدید شدند نشان از آن دارد که بعضی از تحرکات اجتماعی حضرت زهرا(س) قبل از شدن اتفاق افتاده است. بنابراین خطبه حضرت زهرا(س)قبل از هجومی بوده که منجر به شهادت حضرت محسن(ع) شده است چون نحوه حرکت ایشان به مسجد نشان از عدم بیماری ایشان دارد. ✅ابن ابی الحدید در توصيف چگونگي آمدن حضرت فاطمه(س) به مسجد براي ايراد خطبه فدكيه آورده است كه آن حضرت با پوشش كامل در ميان جمعي از زنان در حالي كه بر اثر بلندي به زير پاهايش مي‌رفت و همچون رسول خدا(ص) راه مي‌رفت، به مسجد آمد. با توجه به اين تعبير كه: «ما تخرم من مشيه رسول‌الله؛ راه رفتنش هيچ تفاوتي با راه رفتن رسول خدا(ص) نداشت»، مي‌توان چنين نتيجه گرفت كه تا هنگام ايراد خطبه، هنوز هجمه‌اي به خانه حضرت فاطمه(س) صورت نگرفته بود، زيرا در صورت حمله و مضروب شدنِ آن حضرت، نوعِ حركت او نمي‌تواند معمولي باشد تا راوي آن را به راه رفتنِ رسول خدا(ص) كند. ✅مسئله بعدی رفتن حضرت زهرا(س) به خانه مهاجر و انصار برای جذب نیروست. بنا بر نقل سلمان فارسي، پس از غصب خلافت و فدك، اميرالمؤمنين(ع) همراه حضرت فاطمه(س) و حسنين شب هنگام به درِ خانه مهاجران و رفته و آنان را به همراهي براي بازپس‌گيري حق خويش فرا خواندند. از آنجا كه بنا بر روايت سلمان، پس از حمله مهاجمان به خانه حضرت فاطمه(س) و واقعه سقط جنين، آن حضرت به طور مداوم و پيوسته بستري بود تا به رسيد، مي‌توان چنين نتيجه گرفت كه تا زمان ملاقات‌هاي شبانه آن حضرت با مهاجر و انصار، هنوز حمله‌اي به خانه او صورت نگرفته بود؛ زيرا در صورتِ وقوع حمله، آن ديگر توان رفتن به در خانة تعداد زيادِ مهاجران و انصار(حتي فقط اهل بدر) را نداشت. ✅دلیل دوم :اعزام اسامه است، طبق برخي شواهد هجوم به خانه حضرت فاطمه(س) بعد از برگشت سپاه اسامه صورت گرفته است. ✅حضور به نام بریده بن حصیب اسلمی که در جریان هجوم به منزل حضرت زهرا(س) نامش آمده و در سپاه اسامه نیز بوده است، گویای این مطلب است که این اتفاق نمی تواند در روزهای اول ماه افتاده باشد چون سپاه اسامه تقریبا بیش از یک ماه بعداز رحلت پیامبر(ص) به مدینه باز گشت. بریده در این جریانات طرفدار حضرت علی(ع) بوده است. 📚طبری دلائل الامامة.صفحه 134 📚 ابن‌ابي الحديد، 263 📚 سليم‌بن قيس الهلالی153 📚تلخيص الشافي صفحه 50 تا 78
🔹 ماله‌کشی اوضاع اسفناک سالمندان در قلب اروپا تقریبا هر روز در پایتخت آلمان، بدن بی‌جان یک نفر که عموماً سالمند است، در خانه کشف می‌شود. البته برای تلطیف خبر، رسانه آلمانی می‌گوید بعضی از جنازه‌ها که خیل یدیر پیدا می‌شوند، زیاد هم طعمه حشرات نمی‌شوند (وای چه خبر خوبی!). مثلاً اگر مرحوم مورد نظر در سرمای زمستان از دنیا برود، شانس بیشتری دارد که تا پیدا شدن جسدش، حشرات چیزی از بدنش باقی گذاشته باشند. به چنین جسدهایی هم می‌گویند مومیایی تا کمتر مخاطب را اذیت کند! جالب‌تر اینکه هیچ عکسی از جنازه‌ها، آمبولانس‌ها و حتی مراسم تدفین منتشر نمی‌شود تا حس بد کمتری در مخاطب ایجاد کند.
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فرهنگ علوی فرهنگ حسینی فرهنگ فداکاری در رنگ خدای گرفتن زمینه سازی ظهور در مقابل شما ببینید فرهنگ غربی فرهنگ سرمایه داری ودریک کلام فرهنگ شیطانی به شما چی میده و چی میگیره ازشما
سلام به حاج آقا و تیم محترم تنها مسیر من قبلاً خیلی زیاد از تیم شما بابت کلاس ها و نتایجی که در سلامتی آرامش همسرداری و ... دیدم تشکر کردم . زندگیم در حال فروپاشی بود حل شد. همسرم دچار وسوسه شیطان و خیانت بود حل شد . من یک بنده دچار هوای نفس بودم که هیچ درکی از امام زمانم نداشتم که ارتباط خیلی خوبی گرفتم. همه این موارد بسیار لذت بخش بود اما مورد امروزم که دلم نیومد نگم و تشکر نکنم ارتباط عمیق همسرم با امام زمان ارواحنا فدا بود. همسر من بعد ۵ سال زندگی تازه ۳ روز هست که امام زمان رو شناخته و خودش بهم میگه که احساس میکنم تازه ازدواج کردیم تازه دید جدید و شیرینی به دنیا پیدا کردم. من در خانواده روحانی و عالم بزرگ شدم ولی قبل از آشنا شدن با شما انگار هیچ درکی از عبودیت نداشتم . سن زیستی اصلا مهم نیست. از نظر عبادی الان بنده یک سال دارم و همسرم ۳ روزه هستند.😊 چه بسا یک روز با امام بودن از هزاران سال زندگی بدون امام والاتر هست.
❇️ یکی از دوستان هیاتی موکبی رو برای پذیرایی از زائران ابا عبدالله الحسین علیه السلام زدن و یه مقدار مشکل مالی پیدا کردن. بنده مبلغی رو کمک کردم. هر کسی میتونه در این کار خیر شریک بشه👇👇
6037701109472180
حسن جمشیدیان
سلام و احترام خدمت حاج آقا حسینی و تیم خوب و زحمتکش تنها مسیر واقعیتش من همسرم هیچ وقت اهل پیام دادن و ناز کشیدن و بروز احساسات نبودن با دادن اقتدار ( بدرقه و پیشواز ، رئیس و سلطان خطاب کردن ، گهگاهی پیام دادن و از زحماتشون تشکر کردن ) با کمال تعجب دیدم این دوتا فیلم رو برام ارسال کردن خیلی خوشحال شدم . ممنونم 😍😍🌹
🔸 کارگاه آموزشی سلامتی با طب اسلامی موضوع:«مزاج شناسی طب اسلامی» 🌼 اگر به دنبال راهی طبیعی، ریشه‌دار و الهام‌گرفته از آموزه‌های اسلامی برای حفظ سلامت جسم و آرامش روح هستید، این کارگاه فرصتی بی‌نظیر برای شماست. 📌 در این برنامه می‌آموزید: ▪ اصول تغذیه در طب اسلامی و شناخت مزاج خود و خانواده ▪شناسایی مشکلات مزاجی و تدابیر پیشگیرانه و درمانی از منظر احادیث و روایات ▪ سبک زندگی اسلامی و مومنانه ▪ اصلاح غلبه‌های مزاجی 🔻 پرسش و پاسخ با استاد 🗓 زمان: یکشنبه ۱۶ شهریور ماه ۱۴٠۴ ⏰ ساعت ۸:۳٠ الی ۱۲ 📍 مکان: مرکز امور خانواده دانشگاه افسری امام حسین علیه‌السلام - واقع در شهرک ولایت- پشت مسجد سیدالشهدا علیه‌السلام- جنب تهیه غذای یاس 👤 مدرس: حجت الاسلام حسینی 🎟 ظرفیت محدود | ثبت‌نام الزامی 🟢 ثبت‌نام برای عموم آزاد است. 📝 جهت ثبت‌نام نام و نام خانوادگی، شماره تماس و کدملی خود را با ذکر " کارگاه طب اسلامی" به آیدی زیر ارسال بفرمایید. 🆔 @farhangiekhanevadeh با آرزوی سلامتی و آرامش🌼 ✍ مرکز امور خانواده دانشگاه افسری امام‌حسین علیه‌السلام •••┈✾࿐༅🌺༅࿐✾┈••• 🆔 @omorekhanevadeafsari •••┈✾࿐༅🌺༅࿐✾┈•••
و این که دکتر عزیزی میگفت خانم های بی‌حجاب شب ها نمیتونن راحت بخوابن .خودشون هم علتشو نمیدونن.علتش اینه که نگاه های حرامی که در طول روز به خودشون جذب کردن انرژی منفیش به خودشون برگشته.به خاطر همین حدیث داریم نگاه حرام مثل تیر زهرآلود میمونه
سلام و خسته‌ نباشید خدمت حاج آقا حسینی و کادر عزیز تنها مسیر. می خواستم یه تجربه ای رو عرض کنم . من قبل از اینکه با این کانال آشنا بشم به دلیل درد در قسمت راست معده تقریبا قسمت کبد به دکتر مراجه کردم که در اولین ویزیت برام آزمایش چکاب نوشتن که در آزمایشم معلوم شد که پلاکت خونم که باید ۱۵۰ هزار یا بیشتر بود مال من ۱۲۵ هزار بود که دکتر به متخصص خون منو ارجاع داد و اون دکتر هم یه سری آزمایشات مخصوص خون نوشت که در اونها هم خدا رو شکر به غیر از پایین بودن پلاکت چیزی رو نشون نداد خلاصه متخصص خون ۸ تا آمپول خون و مولتی ویتامین و اسید فولیک و قرصهای گران تقویتی برام نوشت و گفت که اینها رو مرتب بخور و بعد از دوماه بازم یه آزمایش بده و بیا . خلاصه من بعد از خوردن مرتب این قرصها بعد دو ماه بازم آزمایش دادم که عوض اینکه پلاکتم بیشتر بشه ۵ هزار تا هم پایین اومده بود از اون موقع دیگه به هر چی قرصه اعتماد ندارم دکتر بازم یه سری قرصها تجویز کرد و گفت بعد دو ماه بازم ی آزمایش بده و بیا.تا اینکه به لطف خدا با این کانال آشنا شدم و هنوز حاج آقا به بحث پلاکت ها نرسیده بود که من فقط با رعایت آب جوشیده.خوردن روغن دنبه و روغن زرد . خوردن کاهو بدون سس همراه غذا و نخوردن سس و ننوشیدن نوشابه و دلستر و چایی . تنها با رعایت چند چیز بعد از دو ماه آزمایش دادم و بدون اینکه دارویی چیزی بخورم فقط با رعایت اونها پلاکتم ۱۶۳ هزار شده بود.و این تجربه من بود از اون موقع به بعد من اصلا به داروها اعتماد ندارم و همیشه دعا گوی حاج آقای عزیز هستم که با کمترین هزینه یک دنیا اطلاعات در اختیار ما قرار میدن. ببخشید که طولانی شد.
حقیقتش من روحیه خلاقی دارم و این خلاقیت هم که نگاه میکنم در محدودیت ها و سختی ها به وجود اومده و من وقتی تونستم با خلاقیتم خودم اون چیزی که لازم داشتمو تهیه کنم،خیلی احساس قدرت و ارزشمندی میکردم از طرفی هم انگار نمیتونم روی یک کار ثابت بشم مدام دوس دارم کارای مختلف رو تجریه کنمو ماجراجوی کنم در حدی که از خونه شهری و حیات دار رسیدم به خونه روستایی و الان از خونه روستایی رسیدم به سبک زندگی عشایری حس میکنم بهترین روش زندگیه برای روحیه من خیلی دوس دارم عملا تو دل طبیعتی و یک جا ساکن نیستی انگار بهشت منه برا منی که عاشق آسمون پرستاره، عاشق طبیعت عاشق بارون عاشق بوی خاک نم خورده عاشق بوی نون تازه عاشق خنکی موقع طلوع آفتابم و... و ازشون فوق العاده لذت میبرم و جالبه که بعد کلی دوندگی و تحقیق و تجربه و تفکر به این نتیجه رسیدم بعد چند سااال و الان فهمیدم لذت و شادی و آرامش تو دست خودته،بستگی به نگاه خودت داره اون حس رضایت شادی آرامش و حال خوب تو خونه لوکس و ماشین مدل بالا و ثروت و شهرت نیست تو زیبایی و مادیاتی که میگن نیست اون چیزی که دنبالشیم همش تو همین سادگی هات اصن وقتی میری دنبال این مادیات فرصت نمیکنی به جهان فکر کنی به برگ درختا به ستاره ها به آب به آفتاب به هنرمندی های خدا! انقد که حسرت نداشتن داری و میدوی برای اینکه برسی و الانکه من این اهداف پوچ رو حذف کردم و بعد مدتها ذهنم خالی شده تازه میتونم به یک برگ دقت کنم به فرمش به رنگش به بافتش به نوع طراحیش که چجوری از یک دونه و یک خاک همچین چیز شگفت انگیزی خلق میکنه به قدرت بی نهایتش،به دقت و ظرافت و هنر بی نهایتش پی میبرم و اشکم جاری میشه و بعضی وقتا قلبم میخواد وایسته من زندگی عشایری و روستایی رو می‌پسندم به خاطر اینکه ذهن منو از تجملات و اهداف پوچ امروزی دور میکنه و بهم فرصت تفکر تو پدیده های جهان رو میده فرصت خلاقیت حتی فکر کردن یه اینکه با یک آدم پایه از صفر شروع کنم برام خیلی جذاب و هیجان انگیزه با هم فکر کنیم که با چه چیزایی میتونیم یک زندگی برا خودمون بسازیم؟ آیا ظروف مورد نیازمون رو خودمون میتونیم بسازیم؟ مثلاً با گل رس؟ بعد با هم شروع کنیم به ساختن و برای بقیه نیاز هامون همینجوری.... دقیقاً مثل یک بازی:) این زندگی رویایی و ایده آل منه... یک کلبه کوچیکی که خودمون ساخته باشیم از صدتا خونه لوکس بزرگ برام با ارزش تره! نه طلا برا مهمه نه گوشواره نه ماشین نه خونه نه حتی میزان درآمد نه جهیزیه و خیلی چیزای دیگه حتی اگه شغل خاصی نداره اشکالی نداره با همفکری و همکاری هم یک کسب و کار راه میندازیم به شرطی که اون هم مثل خودم باشه و صد البته که به نظرم همچین آدمی خیلی سطح بالاست خلاف موج داره حرکت میکنه و میخواد از ساده ترین ها لذت ببره🌱✨