حقیقتش من روحیه خلاقی دارم
و این خلاقیت هم که نگاه میکنم در محدودیت ها و سختی ها به وجود اومده
و من وقتی تونستم با خلاقیتم خودم اون چیزی که لازم داشتمو تهیه کنم،خیلی احساس قدرت و ارزشمندی میکردم
از طرفی هم انگار نمیتونم روی یک کار ثابت بشم
مدام دوس دارم کارای مختلف رو تجریه کنمو ماجراجوی کنم
در حدی که از خونه شهری و حیات دار رسیدم به خونه روستایی
و الان از خونه روستایی رسیدم به سبک زندگی عشایری
حس میکنم بهترین روش زندگیه برای روحیه من
خیلی دوس دارم
عملا تو دل طبیعتی
و یک جا ساکن نیستی
انگار بهشت منه
برا منی که عاشق آسمون پرستاره،
عاشق طبیعت
عاشق بارون
عاشق بوی خاک نم خورده
عاشق بوی نون تازه
عاشق خنکی موقع طلوع آفتابم
و...
و ازشون فوق العاده لذت میبرم
و جالبه که بعد کلی دوندگی و تحقیق و تجربه و تفکر به این نتیجه رسیدم
بعد چند سااال
و الان فهمیدم لذت و شادی و آرامش تو دست خودته،بستگی به نگاه خودت داره
اون حس رضایت شادی آرامش و حال خوب
تو خونه لوکس و ماشین مدل بالا
و ثروت و شهرت نیست
تو زیبایی و مادیاتی که میگن نیست
اون چیزی که دنبالشیم همش تو همین سادگی هات
اصن وقتی میری دنبال این مادیات فرصت نمیکنی به جهان فکر کنی
به برگ درختا
به ستاره ها
به آب
به آفتاب
به هنرمندی های خدا!
انقد که حسرت نداشتن داری و میدوی برای اینکه برسی
و الانکه من این اهداف پوچ رو حذف کردم و بعد مدتها ذهنم خالی شده
تازه میتونم به یک برگ دقت کنم
به فرمش
به رنگش
به بافتش
به نوع طراحیش
که چجوری از یک دونه و یک خاک همچین چیز شگفت انگیزی خلق میکنه
به قدرت بی نهایتش،به دقت و ظرافت و هنر بی نهایتش پی میبرم
و اشکم جاری میشه
و بعضی وقتا قلبم میخواد وایسته
من زندگی عشایری و روستایی رو میپسندم به خاطر اینکه ذهن منو از تجملات و اهداف پوچ امروزی دور میکنه
و بهم فرصت تفکر تو پدیده های جهان رو میده
فرصت خلاقیت
حتی فکر کردن یه اینکه با یک آدم پایه از صفر شروع کنم برام خیلی جذاب و هیجان انگیزه
با هم فکر کنیم که با چه چیزایی میتونیم یک زندگی برا خودمون بسازیم؟
آیا ظروف مورد نیازمون رو خودمون میتونیم بسازیم؟
مثلاً با گل رس؟
بعد با هم شروع کنیم به ساختن
و برای بقیه نیاز هامون همینجوری....
دقیقاً مثل یک بازی:)
این زندگی رویایی و ایده آل منه...
یک کلبه کوچیکی که خودمون ساخته باشیم از صدتا خونه لوکس بزرگ برام با ارزش تره!
نه طلا برا مهمه نه گوشواره نه ماشین نه خونه نه حتی میزان درآمد نه جهیزیه و خیلی چیزای دیگه
حتی اگه شغل خاصی نداره اشکالی نداره با همفکری و همکاری هم یک کسب و کار راه میندازیم
به شرطی که اون هم مثل خودم باشه
و صد البته که به نظرم همچین آدمی خیلی سطح بالاست
خلاف موج داره حرکت میکنه و میخواد از ساده ترین ها لذت ببره🌱✨
#اطلاعیه
بالاخره افتتاح شد😊:
💥🎁 فروشگاه بزرگ محصولات پشمی، نمدی، پنبه ای زیر نظر تنهامسیرآرامش👇🏼👇🏼👇🏼
https://eitaa.com/joinchat/3272672329C95a1ab23ee
💥💥 با کیفیت عالی و قیمت مناسب
ادمین سفارش:
@Tanhamasir_namad
سلام عزیزم
وقت بخیر
خییییلی خوشحالم
خیییییلی
یکی از دوستام که کلاس بارداری بهش معرفی کردم،
با رعایت نکات الان بهم خبر داد که باردار شده
الهی شکر الهی شکر
سلام خدا قوت به شما
پیام دادم که از نتیجه که خداروشکر از درمان ها گرفتم به شما حاج آقا و دوستان اطلاع بدم
من چند تا از دوره های شما رو شرکت کردم
و توی دروه بارداری هم هستم.
متاسفانه من پارسال یک سقط داشتم امسال با توجه به درمان های که توی دروه بارداری گفتین من تنبلی تخمدان داشتم و تا حدودی درمان ها رو انجام دادم مثل، اذخر و تباشیر ،نوره ، باد کش کردن و تقریبا بیشترشو انجام دادم خداروشکر الان باردارم و هفته ۱۸ بارداری هستم .
ان شا الله که فرزندم سرباز امام زمان باشه
ممنون از شما و تیم پرتلاشتون .خداوند ان شا الله به شما و خانواده گرامی عمر با عزت عطا کند .
سلام وقتتون بخیر
لطفا اینو بفرستین برای حاج آقا حسینی
ببینید چجوری دارن با زندگی زنان این مملکت بازی میکنن
خوشحالم که به عنوان یک زنی که داره وارد حرفه وکالت میشه با کانال شما آشنا شدم و قطعا قرار نیست موکلینم رو اینجوری راهنمایی کنم
وزیر آموزش و پرورش گفت: شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر غیرحضوری بودن مدارس در سال تحصیلی جدید صحت ندارد و این اخبار با هدف ایجاد ناامنی و برهم زدن آرامش جامعه از سوی دشمنان مطرح میشود.
علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش روز پنجشنبه در حاشیه سفر به استان سمنان، بیان کرد: خبرهای منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر غیرحضوری بودن مدارس در سال تحصیلی جدید کذب محض و توطئه دشمن برای ایجاد ناامنی و اخلال در آرامش جامعه است.
وی تاکید کرد: تمام برنامهریزیهای لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید با حضور کامل دانشآموزان انجام شده و وزارت آموزش و پرورش با همه ظرفیتها، آماده بازگشایی مدارس در اول مهر است.
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 وضعیت زنان و دختران بعد از آزادی حجاب اینه!
آزادی حجاب بزرگ ترین جنایت در حق زنان ایرانی خواهد بود....
البته اگه خود خانم ها متوجه این فریب بزرگ بشن!
سلام وقتتون بخیر. ببخشید کلاس همسرداری مومنانه رو بخواهیم برای دختر مجردمون پیشنهاد بدیم. کی وقتشه.. هر وقت موردی برای خواستگاری بود ویا الان هم میشه. در شرف رفتن به دانشگاه هست دخترم
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
سلام وقتتون بخیر. ببخشید کلاس همسرداری مومنانه رو بخواهیم برای دختر مجردمون پیشنهاد بدیم. کی وقتشه..
❇️ کلاس همسرداری رو دختران جوان از 15 سالگی به بعد دیگه باید شرکت کنند.
خیلی ها خیال میکنن کلاس همسرداری مال زمانی هست که یه زن و شوهر بعد از سال ها کشمکش و درگیری دچار بن بست شدن حالا باید برن کلاس همسرداری شرکت کنن!
⭕️ نه بزرگوار. اتفاقا دختری که از 15 سالگی تمام ویژگی های یک مرد رو شناخته و دونه به دونه متوجه هست که زندگی مشترک چیه و چطور میشه مدیریتش کرد قطعا چنین دختری هم توی انتخاب همسر موفق تر خواهد بود و هم بدون استرس و در سن مناسب میره ازدواج میکنه و خیلی هم زندگی خوبی خواهد داشت.
کلاس همسرداری اساسا برای قبل از ازدواج بیشترین سودش رو داره.
✅ توصیه میکنم همه مادران کشور و حتی جهان ، دختران خودشون رو در کلاس همسرداری ثبت نام کنند و زندگی آینده شون رو با این کار تضمین کنند
🌹🌹🌹
11.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 راز موفقیت دوقلوهای برتر کنکور!
🔹فاطمه و زهرا ناطقی، دوقلوهای نابغه اسلامشهری که به رتبههای ۵ و ۶ کنکور انسانی ۱۴۰۴ رسیدند، در گفتوگو با فارس از شیوه درسخواندن متفاوتشان، پرهیز از فضای مجازی و انس با قرآن و نهجالبلاغه بهعنوان رمز موفقیت خود گفتند.