سلام وقت بخیر من امروز الحمدالله تونستم 4نفر ی رو متقاعد کنم که حاج آقا حسینی چجوری تدریس میکنند و ما چقد تا الان تو زندگی خیلی چیزا رو اشتباه فهمیدیم و الان بهشون گفتم عضو همه کانال های ایشون بشند 🙏🌹
و الحمدالله از روزی که سهم آقا امام زمان عج رو ماهی چند بار میزنم به حساب خیریه یا هرکار خیلی کسب و کارم خیلی خوب شده یادم رفت بگم فروش خونگی دارم 😍، ممنونم از حاج آقا حسینی عضو چندین کانال ایشون هستم 🌹
سلام
اول از همه تشکر میکنم از استاد بزرگوار
من ۱۲ساله ازدواج کردم با همسری که دائم الناراضی هستن از همه چیز به خصوص از من
زندگی با چنین مردی واقعا سخته
نه دیده میشی
نه تشکری هست
نه قدردانی
نه ناز کشیدنی...
همیشه از اینکه با بقیه خانما فرق میکردم غصه میخوردم
ولی به لطف خدا تو این کلاس یاد گرفتم زندگی کردن واقعی رو
یاد گرفتم مبارزه با نفس رو
یاد گرفتم همه چیز رو به خدا بسپارم خودش قربونش برم درستش میکنه
همیشه شاکی بودم میگفتم آخه خدا مگه چه گناهی کردم که اینقدر باید به حال خودم رها شم
ولی الان هیچی برام مهم نیست
میفهمم خدا چقدر دوستم داره که یه همچین همسری جلو پام گذاشته برای رسیدن به کمال و رشد خودم بوده
برا اینکه به تقوا برسم
درسته خیییلی سخته ولی تمام تلاشم رو دارم میکنم که با کمک امام زمان همونی بشم که خدا جون میخواد که اگه شد همسری هم راضی میشه به امید خدا ☺️
🔴 آیا طب اسلامی داریم؟
🔺 اخیرا کلیپی منتشر شده که یه فردی از مسئولین بهداشتی عنوان میکنه که ما چیزی به نام طب اسلامی نداریم.
در این زمینه چند تا نکته قابل توجه هست:
✅ اول اینکه ما هزاران روایت در مورد مسائل طبی داریم. انقدر روایات طبی در کتب اصیل روایی ما زیاد هست که میتونیم بگیم بیش از 90 درصد فقه ما ریشه و اثرات طبی داره.
در طول هزار سال گذشته هم علما و فقهای بزرگی روی روایات طبی کار کردن و صدها کتاب طب اسلامی تالیف شده.
اما طب اسلامی که انقدر ازش میترسن مگه چیه؟
❇️ طب اسلامی اسمش روی خودش هست. اسلام از سلامتی میاد. طب اسلامی یعنی سبک زندگی سالم. اینکه آدم سالم زندگی کنه.
طب اسلامی یعنی سالم زندگی کردن. آیا این چیز بدی هست که انقدر مافیای پزشکی ازش وحشت داره؟
🔸 مگه مسئولین بهداشتی کشور دنبال سالم زندگی کردن مردم نیستن؟
خب طب اسلامی یعنی روش زندگی سالم. اینکه غذاهای متناسب طبع و مزاج استفاده بشه و تحرک کافی انجام بشه.
آیا این چیز بدی هست؟
🔺 بله اگه منظورشون اینه که در طب اسلامی افرادی سوء استفاده میکنن خب این موضوع در پزشکی جدید هزاران برابر هست. پس بیایم بگیم که پزشکی جدید وجود ندارد؟!
🔺 اگه منظورشون اینه که طبیبان طب اسلامی گاهی تجویز اشتباه میکنن و حال بیمار بدتر میشه، آیا در پزشکی جدید خطای پزشکی وجود نداره؟ هزاران برابر هست. در جهان سالانه میلیون ها نفر به خاطر اشتباهات پزشکی کشته میشن. پس بگیم پزشکی جدید وجود نداره؟
🔶 این عزیزی که با غضب و کینه میگه طب اسلامی وجود نداره بفرماید دقیقا منظورشون چیه؟!
✅ بودن یا نبودن چیزی به اثر اون هست دیگه. اینکه روزانه هزاران نفر پیام میدن و میگن ما با استفاده از توصیه های طبی روایات سلامتی خودمون رو به دست آوردیم یعنی چی دقیقا؟
اگه مشکل شما سر اسم هست خب باشه. از این به بعد میگیم طب اهل بیت یا میگیم طب روایی یا طب سالم!
🔹 در مجموع این رو خدمت همه عزیزان عرض کنم با توجه به اینکه مردم ایران به سرعت دارن به سمت طب سالم حرکت میکنند طبیعیه که مافیای پزشکی از این موضوع شدیدا عصبی شده و هر روز مبارزات سخت تری رو علیه طب سالم انجام خواهد داد که کاملا طبیعیه.
❇️ ضمن اینکه ما قدردان زحمات همه کادر درمان عزیز در سراسر کشور هستیم و برای همشون احترام قائلیم و امیدواریم روزی برسه که کادر درمان هم در کنار درمان هایی که دارن از نکات مفید طب سالم هم استفاده کنند و یه زندگی خوب برای همه مردم ایران بسازند....
https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اینجا ایران است
🔹در میان اتوبان، سبد موتورسواری واژگون شد و جوجهاردکها به پهنۀ آسفالت سرازیر شدند. رانندگان خودروهای خود را متوقف کردند تا جوجهها عبور کنند و برخی نیز به کمک موتورسوار شتافتند.
📺 این ویدیو در فضای مجازی پربازدید شده.
سلام وقت بخیر
خسته نباشید و خدا قوت
ببخشید آقای حسینی من در مورد امر به معروف موندم که چه کنم
حقیقتش تو دوره موسسه موعود آقای تقوی دوره ها رو شرکت کردم تا دو دوره پیامی هم دادم که نظرتون چیه به ادمین فکر کردم شمایید جوابی نیومد. در رفتاراشون که بعضی اوقات پخش زنده دارن تو اسکای روم میدیدم حالت تمسخر و خوشم نیومد در رابطه با اون خانم هم که گفته شد احساسم اینه که شاید اون خانم نتونستن درست منظور رو برسونن اما میگم ایشون باید درست تحقیق میکردن و ...من خودم سخنرانی های آقای پناهیان رو که گوش دادم بعضی وقتا منظورشون رو سخت متوجه میشی انگار میذاره به عهده خود مخاطب و اصلا از یه نگاه دیگه دین رو توصیف میکنه شما ساده و خودمونی واضح میگین برامون قابل فهم تره .
من تبلیغ دوره ها رو تو گروه های محلمون و دوستان کردم انصافا اگه با زبان خوش گفته بشه بالاخره بی تاثیر نیست حتی اگه طرف نپذیره ظاهرا یه تلنگری براش هست
من عذاب وجدان گرفتم میگم اگه اونا درست امر به معروف نکن و شر به پا بشه منم گنهکارم
حالا من بهشون بگم شرکت نکنن یا درست امر به معروف بکنن؟
پس سخن رهبر که فرمودن برویدیاد بگیرید که کجا و چگونه امر به معروف کنید چی و یا همون واجب فراموش شده ؟
اقوام و دوستان رو میشه آروم آروم رفت جلو ولی تو خیابون که نمیشه ،بگیم شاید از دین زده شه نگیم گردنمون باشه.
خواهشا من و از بلاتکلیفی و دو راهی نجات بدین که راه درست کدومه
تو دوره ها قشنگ مراحل رو توضیح میدن بنظرم مشکل تند بودنشونه اینم احتمالا به طبع و مزاجشون هم برمیگرده
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
سلام وقت بخیر خسته نباشید و خدا قوت ببخشید آقای حسینی من در مورد امر به معروف موندم که چه کنم حقیق
🔴 دوره های آموزش امر به معروف اون موسسه مطالب خوبی دارن ولی برخی نکاتش موجب اشتباه رفتاری مخاطب میشه و اثر عکس داره
برای همین شرکت در اون دوره ها رو اصلا تایید نمیکنیم. ضررش بیشتر از منفعتشه.
🔸امر به معروف کار بسیار دقیق و حساب شده ای هست و اگه نابجا انجام بشه اثرات خطرناکی بر جامعه داره
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
غاز نر پس از شکست دادن رقیب می رود و کلی از قدرت و مهارتش برای غاز ماده تعریف می کند!!
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
غاز نر پس از شکست دادن رقیب می رود و کلی از قدرت و مهارتش برای غاز ماده تعریف می کند!!
✅ 👆🏼 مرد جماعت همشون همینطوری هستن!
خیلی دوس دارن که بگن قوی هستن.
و بیشتر از اون دوس دارن که این قوی بودنشون رو به رخ خانمشون بکشونن
اینجا هم خانم باید هی از قدرت شوهرش تعریف کنه و هندونه بذاره زیر بغلش!!! 😊
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❇️ آقا در دیدار شهدای ارامنه نکات جالبی درباره همسرداری میفرمایند.