سلام وقت بخیر
خسته نباشید و خدا قوت
ببخشید آقای حسینی من در مورد امر به معروف موندم که چه کنم
حقیقتش تو دوره موسسه موعود آقای تقوی دوره ها رو شرکت کردم تا دو دوره پیامی هم دادم که نظرتون چیه به ادمین فکر کردم شمایید جوابی نیومد. در رفتاراشون که بعضی اوقات پخش زنده دارن تو اسکای روم میدیدم حالت تمسخر و خوشم نیومد در رابطه با اون خانم هم که گفته شد احساسم اینه که شاید اون خانم نتونستن درست منظور رو برسونن اما میگم ایشون باید درست تحقیق میکردن و ...من خودم سخنرانی های آقای پناهیان رو که گوش دادم بعضی وقتا منظورشون رو سخت متوجه میشی انگار میذاره به عهده خود مخاطب و اصلا از یه نگاه دیگه دین رو توصیف میکنه شما ساده و خودمونی واضح میگین برامون قابل فهم تره .
من تبلیغ دوره ها رو تو گروه های محلمون و دوستان کردم انصافا اگه با زبان خوش گفته بشه بالاخره بی تاثیر نیست حتی اگه طرف نپذیره ظاهرا یه تلنگری براش هست
من عذاب وجدان گرفتم میگم اگه اونا درست امر به معروف نکن و شر به پا بشه منم گنهکارم
حالا من بهشون بگم شرکت نکنن یا درست امر به معروف بکنن؟
پس سخن رهبر که فرمودن برویدیاد بگیرید که کجا و چگونه امر به معروف کنید چی و یا همون واجب فراموش شده ؟
اقوام و دوستان رو میشه آروم آروم رفت جلو ولی تو خیابون که نمیشه ،بگیم شاید از دین زده شه نگیم گردنمون باشه.
خواهشا من و از بلاتکلیفی و دو راهی نجات بدین که راه درست کدومه
تو دوره ها قشنگ مراحل رو توضیح میدن بنظرم مشکل تند بودنشونه اینم احتمالا به طبع و مزاجشون هم برمیگرده
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
سلام وقت بخیر خسته نباشید و خدا قوت ببخشید آقای حسینی من در مورد امر به معروف موندم که چه کنم حقیق
🔴 دوره های آموزش امر به معروف اون موسسه مطالب خوبی دارن ولی برخی نکاتش موجب اشتباه رفتاری مخاطب میشه و اثر عکس داره
برای همین شرکت در اون دوره ها رو اصلا تایید نمیکنیم. ضررش بیشتر از منفعتشه.
🔸امر به معروف کار بسیار دقیق و حساب شده ای هست و اگه نابجا انجام بشه اثرات خطرناکی بر جامعه داره
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
غاز نر پس از شکست دادن رقیب می رود و کلی از قدرت و مهارتش برای غاز ماده تعریف می کند!!
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
غاز نر پس از شکست دادن رقیب می رود و کلی از قدرت و مهارتش برای غاز ماده تعریف می کند!!
✅ 👆🏼 مرد جماعت همشون همینطوری هستن!
خیلی دوس دارن که بگن قوی هستن.
و بیشتر از اون دوس دارن که این قوی بودنشون رو به رخ خانمشون بکشونن
اینجا هم خانم باید هی از قدرت شوهرش تعریف کنه و هندونه بذاره زیر بغلش!!! 😊
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❇️ آقا در دیدار شهدای ارامنه نکات جالبی درباره همسرداری میفرمایند.
هدایت شده از محمدمسلم وافی/جهادتبیین
#غزه #نذورات #نشرحداکثری
🇮🇷 وقت یاری تکتک شماست!
غزه منتظر است.
✊ مردم دنیا با کِشتیها برای شکستن حصر غزه به راه افتادهاند.
ما هم میتوانیم با کمکهای مالی خود پشتوانه این حرکت جهانی باشیم:
موارد مصرف نذورات👇
🔹 خرید و ارسال کالاهای ضروری
🔹 خرید و اجاره قایق و پشتیبانی میدانی( سوخت کِشتیها)
🔹 فعالیتهای رسانهای برای رساندن صدای غزه
🚨 لطفا قبل از هر واریزی فرم زیر را تکمیل فرمایید تا دقت ما در هزینه کرد نذورات شما چندبرابر شود👇
https://formafzar.com/form/t11h9
📌نیت کنید و یکی شمارههای زیر را لمس فرمایید👇
💳 گروه جهادی امیدگاه نجف👇
5892107044220336💳 قرارگاه تداوم جهاد (وداجا) 👇
5892107047137404🔸 شِبای وداجا (بسیج مردمی)👇
Ir560150000003101102600695💳 گروه جهادی نصرالله 👇 6037997750018278 📌 ارسال رسید واریز 👇 @Rahgozar92 📣 جهت اطلاع از اخبار جبهه مقاومت👇 https://eitaa.com/joinchat/3215786108C2e3d97f8ef ━🍃❀💠❀🍃━═••• @vafimoslem
سلام
تقریبا دو سال هست که اقتدار دادن رو شروع کردم و حالا با عمق وجودم ایمان دارم به این روش و الحمدالله زندگیم هر لحظه بهتر از قبل هست. اینطوری انگار بندگی خدا هم قشنگ تره و خیلی مزه میده له کردن هوای نفس.
این رو بگم که من قبل از شروع این دوره خیلی مسخره میکردم این مطالب رو و مخالف سفت و سختی بودم و همه رو نهی میکردم از این کارا، تنها چیزی که نصیبم شده بود افسردگی و خودخوری بود، ولی حالا به همه تبلیغ میکنم و آرامش زیادی دارم تو زندگیم.
هدایت شده از 🚩 تنهامسیرآرامش
#زنده #تونس #تنها_مسیرآرامش
📡 پخش زنده از کشور تونس
🔹 موضوع: وظیفه ایرانیان در قبال نهضت جهانی شکستن حصر غزه
🔹از کانال: تنها مسیر آرامش
⏰ زمان: امروز، ساعت ۲۰:15 به وقت ایران
🎥 با حضور: محمدمسلم وافی از تونس
🔗 لینک مشاهده پخش زنده:👇
eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
14.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🥰تو روایت به مرد میگه به زن بگو دوست دارم
ولی به زن نمیگه، چرا؟
این ویدیو رو برای همسرتون ارسال کنید ☺️
🎙 حجت الاسلام رمضانی
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ابروی خودته؟😅🥸
نچرال باش_ مگه خودت چشه؟😉