سلام خدمت استاد حسینی بزرگوار و دوستان عزیز تنها مسیری
من تقریبا دو هفته ای میشه که شروع کردم به اقتدار دادن به همسرم و باورم نمیشه شوهری که برای یه خرید ساده از سوپر مارکت به زور کارت میداد دستم و کلا غر میزد که زیاد خرج میکنید☹️ به این زودی رفتارش تغییر کرد، چند روز پیش که رفته بودم بیرون از خونه خودش بهم زنگ زد گفت پول میزنم به کارتت برو برای خودت طلا بخر اصلا باورم نمیشد من فک کردم نهایتا الان ده تومن بزنه که برم یه گرم بخرم ولی وقتی گفت که پنجاه ملیون زدم به کارتت داشتم شاخ درمیاوردم. با اینکه میدونم خیلی بدهی داره و ازش خواستم که خودشو تحت فشار نزاره گفت که قرضم درست میشه یواش یواش پرداختش میکنم خودم واقعا عذاب وجدان داشتم ولی نخواستم خیلی اصرار کنم که طلا نمیخوام آخه میخورد تو ذوقش، تازه این یه مورد از کارایی هست که توی هفته گذشته برام انجام داده یعنی واقعا محبتش نسبت به من خیلی زیاد شده و همچنین نسبت به بچه هام❤
خداروشکر میکنم که منو توی این مسیر گذاشت و شمارو سر راه ما قرار داد🙏🏻 انشالله روزی برسه که تمام زنان ایران بتونن از کلاسای شما استفاده کنن و از زندگی نهایت لذت رو ببرن🤲🏻من کلاس مزاج و همسرداری و درمان و بیماری های خاص و بارداری شرکت کردم و از همشون خیلی راضیم خداروشکر و اینکه به شدت تبلیغ میکنم کلاساتون رو🌷
11.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✴️برایکودک۴تا ۶سالچهکارکنیم؟(مهم)
✳️چرا #پیشدبستانیمجازیتنهامسیر؟
🔴 برای اطلاعاتبیشتر عدد ۳۴ را به آیدی زیر ارسال کنید.
🧕@OtageModiriat
🔶کانال پیشدبستانیمجازیتنهامسیر:
https://eitaa.com/joinchat/2576678984Ca53e974141
🔸سلاااام به تنها مسیری های دوست داشتنی
✅ یه کانال داریم برای بچه های گل
🟡 با کلی بازی و داستان و مسابقه و مهارت آموزی
🟡🟢 قراره مفاهیم تنها مسیر آرامش را با زبان کودکانه و شیرین باهم تمرین کنیم😍
🟡🟢🟣تااازه به برندگان مسابقه هم جوایز نفیسی تقدیم میکنیم.🥇🥈🥉
🔷تو هم به ما بپیوند🤝
🔻لینک کانال ایتا مهدی یار
🆔@mahdiyarema
سلام وقتتون بخیر
چند ماهی هست که اقتدار میدم به شوهرم صبح بیدار میشم بدرقه میرم تا درب حیاط درب رو باز میکنم تا ماشینو میبره بیرون
وقتی میاد خونه منو و بچه ها بقلش میکنیم میبوسیمش
تشکر میکنم پیام اقتدار امیز خدارو شکر ۱۵۰ میلیون برا منو و دخترم طلا گرفت پول روزانه یا هفتگی بهم میده هر روز سر ساعت خاصی بهم زنگ میرنه با روی باز و احوال پرسی
زنگ میزنم بهشون همش از کلمات محبت امیز یا پیام میدم از آقا و رییس سالار و امپراتور خطابشون میکنم
اصلن زنگ نمیزنم وقتی میره پیش دوستاش یا بد اخلاقی کنم قبلن خیلی چکش میکردم
یا گوشیش رو چک میکردم اما با خدا عهد بستم به هیچ عنوان تجسس نکنم داخل گوشیش خدارو شکر چند ماهه پاکم ☺️
خدارو شکر خیلی تغییر کرده
خیر دنیا و آخرت نصیب آقای حسینی و کسایی که تو این راه همکاری میکنن
سلام حاج آقا تقریبا خصوصیت بیشتر مردا همینه .
خیلی راحت با کسی درد و دل نمیکنن
تو دعواها اصلا حواسشون به طرف نیست و به راحتی بی احترامی میکنم
برا همه مشکلات خانم رو مقصر میدونه
و ...
واقعا وقتی پیام رو خوندم دلم یه هو ریخت گفتم نکنه پیام شما باشه تا اینکه آخر پیام رو خوندم.
خدا خیرتون بده من علنی اگه با کلاس های شما آشنا نبودم و این پیام رو میخوندم نابود میشدم
چقدر ما رو قوی کردید
منی که هفته ها با شوهرم سر سنگین بودم و رابطه سرد بود
حالا یه لحظه عصبانی میشه شروع به پرخاش میکنه دو دقیقه بعدش با شربت و کلی دلبری میرم بغلش که اونم از خنده و خوشحالی نمیدونه چیکار کنه
که حالا چقدر پرخاشگریاش کم شده
از زمین تا آسمون فرق کرده
و از همه مهم تر معتاد بود و با آموزش کلاس های شما الان ۶ ماهی هستش که پاکه
و فقط میتونم بگم خود امام زمان عنایت کنه بهتون
سلام وعرض ادب
واحدی داشتیم چند وقت برای اجاره گذاشته بودیم اجاره نمیرفت فقط نیت کردم 1 درصد برای امام زمان
وهنوز واریزی انجام نداده بودم که فرداش واحد اجاره رفت
تشکر از مجموعه شما
اجرتون با صاحب الزمان
سلام خسته نباشیدجانانه به آقاسید وهمراهانش
ترخداپیام من رابذارید توکانال
من انقدرپیامهای عزیزان رامیخوندم راجع به یک درصدطلایی نذرامام زمان که بعدازنذرچه خبرهای خوبی شنیدند چه اتفاقهای خوبی براشون افتاده گفتم خدایامنم نذرامام زمان میکنم برازائرسرا هنوزپول نریختم فقط پیام دادم شماره حساب بفرستید
حلقه ازدواج دخترم که ۳ سال بودگمشده
دوساعت بعدازپیامی که دادم پیداشدم نمیدونم چی بگم همه زندگیم خودم بچه هام فدای امام زمان
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سال ۱۹۶۴ میلادی، وقتی برای اولین بار لباس های بالاتنه باز در خیابان های بریتانیا ظاهر شد، بسیاری از زنان با ناباوری و انزجار به آن نگاه کردند و گفتند: هیچ دختر نجیبی اینو نمیپوشه
سلام وقت بخیر
خواستم از حاج آقا بابت کلاس همسرداری مومنانه تشکر کنم اوایل فکر میکردم نیازی به این کلاس ندارم ولی بعد از شرکت توی کلاس خیلی چیزا توی زندگیم تغییر کرده همسرم آدم مهربونیه ولی یهو عصبانی میشد داد میزد یا سرزنش میکرد الان خیلی رفتارشون تغییر کرده خیلی مهربونتر شدن، خودشون میگن فشار مالیشون کمتر شده ولی به نظرم تغییر رفتار من هم در آرامشش اثر داشته
به هر حال لازم دیدم ازتون تشکر کنم که راه درست زندگی و تعامل با همسر رو بهمون یاد دادید
راستی من اقتدار دادن رو روی پسر سه ساله ام هم امتحان کردم جواب داده
اگه کاری داشته باشم به پسرم میگم (میشه این کار رو بکنی) بدو بدو میره خواسته ام رو انجام میده
حتی خواهرشش ساله اش هم یاد گرفته مثلا میخواد ازش خوراکی یا اسباب بازی بگیره میگه داداش (میشه یه کم به منم بدی ) خیلی راحت میده در صورتی که اگه بی اجازه برداری عصبانی میشه
وقتی هم ازش تعریف میکنم و با محبت رفتار میکنم چشاش برق میزنه، نازم میکنه میگه چه مامان مهربونی دارم
سلام حاج آقا منم چندوقته که بخاطر جنگ همسرم زمینی داشت و مشتری نداشت و فروش نمیرفت. دیروز صبح براتون واریز کردم یه درصد طلایی رو .همسرم شب اومد خونه گفت فروختمش فهمیدم که بخاطر یه درصد طلایی امام زمان .ان شاءالله که امام زمان خودش روزی همه رو برسونه .ازاین به بعد هرماه یه درصد طلایی رو میدم