eitaa logo
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
98.3هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
719 ویدیو
13 فایل
کانال تجربه های کلاس همسرداری تنهامسیر https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec 🔶 برای ثبت نام کلمه "همسرداری" رو به آی دی زیر ارسال فرمایید:👇🏼👇🏼 @admin_hamsardari شرایط ثبت نام خدمتتون تقدیم میشه. ادمین دریافت نتایج دوره ها: @Z14145
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام خسته نباشیدجانانه به آقاسید وهمراهانش ترخداپیام من رابذارید توکانال من انقدرپیامهای عزیزان رامیخوندم راجع به یک درصدطلایی نذرامام زمان که بعدازنذرچه خبرهای خوبی شنیدند چه اتفاقهای خوبی براشون افتاده گفتم خدایامنم نذرامام زمان میکنم برازائرسرا هنوزپول نریختم فقط پیام دادم شماره حساب بفرستید حلقه ازدواج دخترم که ۳ سال بودگمشده دوساعت بعدازپیامی که دادم پیداشدم نمیدونم چی بگم همه زندگیم خودم بچه هام فدای امام زمان
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سال ۱۹۶۴ میلادی، وقتی برای اولین بار لباس های بالاتنه باز در خیابان‌ های بریتانیا ظاهر شد، بسیاری از زنان با ناباوری و انزجار به آن نگاه کردند و گفتند: هیچ دختر نجیبی اینو نمی‌پوشه ‌‌‌‌‌‌‌
سلام وقت بخیر خواستم از حاج آقا بابت کلاس همسرداری مومنانه تشکر کنم اوایل فکر میکردم نیازی به این کلاس ندارم ولی بعد از شرکت توی کلاس خیلی چیزا توی زندگیم تغییر کرده همسرم آدم مهربونیه ولی یهو عصبانی میشد داد میزد یا سرزنش میکرد الان خیلی رفتارشون تغییر کرده خیلی مهربونتر شدن، خودشون میگن فشار مالیشون کمتر شده ولی به نظرم تغییر رفتار من هم در آرامشش اثر داشته به هر حال لازم دیدم ازتون تشکر کنم که راه درست زندگی و تعامل با همسر رو بهمون یاد دادید راستی من اقتدار دادن رو روی پسر سه ساله ام هم امتحان کردم جواب داده اگه کاری داشته باشم به پسرم میگم (میشه این کار رو بکنی) بدو بدو میره خواسته ام رو انجام میده حتی خواهرشش ساله اش هم یاد گرفته مثلا میخواد ازش خوراکی یا اسباب بازی بگیره میگه داداش (میشه یه کم به منم بدی ) خیلی راحت میده در صورتی که اگه بی اجازه برداری عصبانی میشه وقتی هم ازش تعریف میکنم و با محبت رفتار میکنم چشاش برق میزنه، نازم میکنه میگه چه مامان مهربونی دارم
سلام حاج آقا منم چندوقته که بخاطر جنگ همسرم زمینی داشت و مشتری نداشت و فروش نمی‌رفت. دیروز صبح براتون واریز کردم یه درصد طلایی رو .همسرم شب اومد خونه گفت فروختمش فهمیدم که بخاطر یه درصد طلایی امام زمان .ان شاءالله که امام زمان خودش روزی همه رو برسونه .ازاین به بعد هرماه یه درصد طلایی رو میدم
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. 💠 بیاید برای اهل بیت زندگی کنیم توی خونه سفره پهن میکنی نگو سفره‌ی منه بگو سفره‌ی امام حسینه ...
هدایت شده از طرح ساخت زائرسرای مشهد
❇️ اگه شماره کارت های بالا جواب نداد به این شماره ها هم میتونید واریز بفرمایید:
۶۰۳۷-۹۹۷۵-۸۷۱۹-۳۸۳۱

۶۰۳۷-۹۹۸۱-۴۲۵۶-۲۶۹۲

۵۸۵۹-۸۳۱۲-۱۱۱۴-۷۲۴۳

۵۰۲۹-۰۸۱۰-۶۰۶۷-۴۱۴۶
سید محمد باقر حسینی روش بزنید کپی میشه👆
هدایت شده از 🚩 تنهامسیرآرامش
❇️ یک درصد طلایی چیه دقیقا؟ 🔸 ببینید هر کدوم از ما به طور ماهانه یه درامدی داریم دیگه. شما کافیه یک درصد از اون درامد رو بذارید کنار و بگید این یک درصد مال امام زمانم هست. ۹۹ درصد درامدتون رو هم برای خودتون هرچی خواستید طبق گذشته بخرید. ✅بعدا میبینید اثرات و برکات اون یک درصده بیشتر از اون ۹۹ درصده خواهد بود! به طوری که آدم میگه کاش صد درصد درامدم رو برای امام زمانم میذاشتم... ❇️ اون یک درصد رو از طرف امام زمان ارواحنا فداه خرج هر کار خیری میتونید بکنید. انگار خود آقا دارن اون پول رو برای کار خیری میدن. 🔸 بگو این یک درصد اصلا مال من نیست که. مال امامم هست و من از طرف امام زمان میخوام خرج کار خیر کنم ☺️ ✅جدای از برکاتی که داره، واقعا آدم احساس نزدیکی و قرابت بیشتری با امام زمان میکنه. انگار که حضرت مهدی علیه السلام یکی از اعضای نزدیک خانواده مون هست که البته واقعا هم همینطوره و امام حکم پدر ما رو دارن و از پدر نزدیک تر... خلاصه که حس قشنگیه که آدم به امامش نزدیک بشه...❤️😊 🔷@IslamLifeStyles
به نام خدا سلام به خانواده بزرگ و مهربان تنهامسیری ها! 🙏 امیدوارم حال دلتون همیشه خوب باشه. امروز می‌خوام با شما از یه گروهی از نوجوانان عزیز و پرانگیزه‌مون بگم؛ بچه‌هایی از مناطق محروم استان قم که دلشون مثل آسمون صاف و پر از عشق به اهل بیت (ع) هست. این فرشته‌های زمینی، با وجود تمام سختی‌ها، رویاهاشون بزرگه و یکی از قشنگ‌ترین آرزوهاشون، زیارت حرم امام رضا (ع) در مشهد مقدسه. تصور کنید چقدر شوق و ذوق در دل این نوجوانان موج می‌زنه وقتی به گنبد طلایی و صحن و سرای حرم فکر می‌کنن. اما گاهی، یه مانع کوچیک، مثل هزینه رفت و برگشت، جلوی رسیدن به این آرزوی شیرین رو می‌گیره. ما اینجا هستیم تا با هم، یه قدم بزرگ در مسیر تحقق این رویا برداریم. با یه کمک کوچیک از طرف هر کدوم از ما، می‌تونیم لبخند رو به لب این بچه‌ها بیاریم و توفیق زیارت رو براشون فراهم کنیم. این یعنی سهیم شدن در اجر معنوی عظیم، و چه سعادتی بالاتر از این؟ بیایید با هم، این بار رو از دوش این عزیزان برداریم و با دستان پرمهر خودمون، راهی مشهد مقدس‌شون کنیم. هر قدمی که برای این سفر برداشته بشه، گامی به سوی رضایت الهی و امام رضاست.با هر مبلغی که در توانمون هست، این سد رو بشکنیم و بذاریم این نور امید به دل این نوجوانان بتابه. شک نکنید که مهربانی شما، خودش یه معجزه‌ است! ✨ هر چقدر در توان دارید، شریک این حس خوب و این ثواب بزرگ باشید. ❤️ شماره کارت جهت واریز: 5859831157525782 صدقی از همراهی و مهربانی همیشگی شما سپاسگزاریم. ❤️
📣 بیش از یک میلیارد کمک مردمی تا این لحظه به لطف خدا و همت شما مردم شریف و دلسوز، بیش از یک میلیارد تومان کمک جمع‌آوری شده است. 🔹 با پشتیبانی خیرین و همراهی این حمایت‌های مردمی، به فضل الهی یک کشتی در حال خریداری است تا به کاروان جهانی «صمود» بپیوندد. اما راه همچنان ادامه دارد... ✊ هنوز برای تهیه‌ی کالاهای ضروری و نیازهای فوری مردم مظلوم غزه، چشم امید به یاری‌های شما دوخته‌ایم. 🚨 لطفا قبل از هر واریزی فرم زیر را تکمیل فرمایید تا دقت ما در هزینه کرد نذورات شما چندبرابر شود👇 https://formafzar.com/form/t11h9 📌نیت کنید و یکی شماره‌های زیر را لمس فرمایید👇 💳 گروه جهادی امیدگاه نجف👇
5892107044220336
💳 قرارگاه تداوم جهاد (وداجا) 👇
5892107047137404
🔸 شِبای وداجا (گروه مردمی)👇
Ir560150000003101102600695
💳 گروه جهادی نصرالله 👇
6037997750018278
💳 شماره شبا،کارت و حساب تجارت دکتر مقصودی👇 IR300180000000177003772944 0177003772944 5859831811216612 📌 ارسال رسید واریز 👇 @Rahgozar92 📣 جهت اطلاع از اخبار جبهه مقاومت👇 https://eitaa.com/joinchat/3215786108C2e3d97f8ef ━🍃❀💠❀🍃━═••• @vafimoslem
سلام و عرض ادب خدمت یکی از بهترین مخلوقات خداوند حاج آقا حسینی بزرگوار ان شاءالله در پیشگاه خداوند یکتا و امام زمان عج روسفید باشید بعد از سالیان سال مجاهدت شهادت نصیبتون بشه،بنده ام یه مشکل بزرگی داشتم با یه درصد طلایی مبلغ ناچیز که قابل گفتن نیست و باز یه مبلغ ناچیز برای کمک برا مردم غزه کشتی صمود،مشکلم به طرز معجزه آسای به لطف فرزندان خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها حل شد،فدات بشم صاحبونا الهم عجل لولیک الفرج به حق عمه جانتون زینب کبری علیه السلام
سلام امروز می‌خوام یک تجربه عالی از بخشش خدمت تنها مسیرها بگم بعد از واریزی فیش برای مشهد و غزه فقط به اندازه ۳۰۰ هزار تومان برام یک پیامک اومد وقتی باز کردم دیدم مبلغ ۱۰ میلیون تومان از بیمه تکمیلی که طلب داشتم به حسابم واریز شد . واقعا چه خدایی . ذره ای معطلت نمیکنه بخشش من کجا و لطف و جبران اون کجا به عالم فخر میفروشم بابت خدایی که دارم