خداشمارو حفظ کنه و سایه شما بالا سر خانم وبچه هاتون باشه ان شاالله سعادت داشته باشیم اهواز درخدمت شماباشیم. من همکارانم رو تواین یکسال بلطف خدا با مجموعه شمااشناکردم چندین نفرازوالدین دانش اموزانم که مشکل داشتن درشرف طلاق بودن با کانال همسرداری اشنا کردم سعی کردم خودم اول رعایت کنم بعد دیگران رو دعوت کنم خداروشکر الان راضی هستن به لطف خدا و لطف شما.
سلام صبحتون بخیر شادی
الهی خدا خیرتون بده استاد گرامی شما زندگی منو نجات دادی با آموزشی های عالیتون
تو بچه دارم من و همسرم اون به جای خود ومن همین طور رفتارهای اشتباه خیلی انجام دادیم توزندگی
الان دوماهی هست من با کانال شما آشنا شدم به خیلی از اشتباه هام پی بردم و خیلی از سؤال هام جوابشو فهمیدم علت رفتارهای بد همسر م فهمیدم به لطف آموزش های شما بزرگوار
از حضرت مهدی علیه السلام میخوام هر آرزویی دارید بهش برسید
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 رحمان عموزاد: فرزندم برکت زندگی من است و روی مسیر ورزشیام نیز تأثیر گذاشته.
سلام حاج آقا حسینی
خسته نباشید بابت کانالهای پربار و بسیار خوبتون
من مدت چند سال بود به دلیل شک زیاد نمازهای واقعاااا وحشتناکی میخوندم نماز خوندنهام یک ساعت طول میکشید صدبار میخوندم صدبار نمازمیشکوندم خیلی سریع میخوندم و اصلااا نمیفهمیدم چی میگم مسجدم که اصلا بااین وضعیت نمیتونسم برم و مهمونی رفتن هم برام خیلی سخت شده بود روم نمیشد جلو کسی نماز بخونم و...خیلی اعصابم از این وضعیت خورد بود و تعادل روحی نداشتم تا اینکه با کانال خوب شما آشنا شدم و مبحثهای کنترل ذهنتون واقعااا جالب بودند و روی من خیلی اثر گذاشتن و باعث شدن توی نماز با روشهایی که گفته بودید ذهنم را کنترل کنم و از اون وضعیت دربیام الان یک بار نماز میخونم و خیلی حس خوبی دارم و از حرف زدن با خدا کیف میکنم
بر خودم واجب دونستم از شما بسیارتشکر کنم
شمارا خیلی دعا میکنم و کانالهای خوبتون را به خیلی از دوستان و آشنایان معرفی کردم
نگاه امام زمان شامل حالتون بشه ان شاالله
جدیدا اسم همسرمو تو موبایلم تغییر دادم به رییس خونه
دیدم متوجه نمیشه
یه شب همسرم تماس گرفتن با موبایلم و داییم گوشیمو بهم دادن و با ذوق و تعجب خوندن و گفتن رئیس خونه ست دایی جان و لبخند زدن
حس کردم حتی داییم هم یه جوری حسرت خوردن به همسرم
آخه یه جوری شدن بنده خدا
چون همیشه از نظر زنهای اطراف شون چه همسر و چه مادر و چه خواهرهاشون ایشون مرد ضعیفی هستن و حتما باید کسی کمک شون کنه تا بتونن کاریو انجام بدن
بعد من خیلی احترام شونو حفظ میکنم و به حرفاشون گوش میدم
و خیلی خوب باهام ارتباط میگیرن در حالیکه سوداوی و منزوی ان
من برای اینکه همسرم متوجه بشن که اسم شون رو چی ذخیره کردم
یه روز که تنها بودیم گفتم بهم زنگ بزن ببین چی اسمتو ذخیره کردم
آخه دایی دیدن و خیلی بامزه بود واکنش شون
همسرم تماس گرفتن و وقتی دیدن چطور نوشتم اسم شونو
قشنگ تو چشماشون یه برقی دیدم
من تا حالا اصلاً در همسرم واکنش خاصی با آقا گفتن و بدرقه و استقبال و حفظ احترام و ... ندیده بودم
چون از ابتدای زندگیم همه اینارو رعایت میکردم
و خب برامون عادی و طبیعی بود
چون بعضا میدیدم بعضی خانما از واکنش خیلی خوب همسرشون فقط از یه استقبال میگفتن که چقدر ذوق کردن و ...
من تعجب میکردم که خدایا پس چرا همسر من اینطوری نیستن
الان متوجه شدم اون بندگان خدا از بس احترام شون زیر سوال رفته تو خونه
براشون عجیبه این چیزا
الحمدلله به لطف خدای مهربون من از اول بدون شرکت در هیچ کلاسی اینارو رعایت میکردم چون حس میکردم درسته و از مادرم هم یاد گرفته بودم
حتی زمانی که پام شکسته بود، جلوی پای هیچکس بلند نمیشدم اما وقتی همسرم و برادر و پدرم وارد مجلسی میشدن رو پام می ایستادم و همه عجیب نگاه میکردن بهم و میفهموندم به همه که این آدما مهمترین و محترم ترین آدمای زندگی من هستن
خلاصه همسر من اسمشو دید تو موبایلم
دیدم ذوق کرد
گفتم این اسم بهتره یا برش گردونم به اسم قبلی آقا ؟
گفت نه همین یکی بمونه😁
اصلا بذار منم اسمتو عوض کنم
اسممو گذاشت خانوم خونه 😅
برای من واقعیتش همون اسم عاشقانه قبلی ناز تر بود
اما امروز تو پیام برای اولین بار بهم گفت خانوم خونه م
یه احساس خیلی خوبی بهم دست داد
حس کردم چقدر کدبانوعم من
چقدر همسرم کنارم حس خوبی داره
متوجه شدم این احساس خوش برای همسرم قطعا چندین برابره
ایده ی باحالی بود که تو کانال تجربه های همسرداری تون دیده بودم
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 خطر عصبانیت شدید و سکته قلبی برای ضدانقلاب
لحظه بالا رفتن جام قهرمانی بر روی دستان اعضای تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران.