جدیدا اسم همسرمو تو موبایلم تغییر دادم به رییس خونه
دیدم متوجه نمیشه
یه شب همسرم تماس گرفتن با موبایلم و داییم گوشیمو بهم دادن و با ذوق و تعجب خوندن و گفتن رئیس خونه ست دایی جان و لبخند زدن
حس کردم حتی داییم هم یه جوری حسرت خوردن به همسرم
آخه یه جوری شدن بنده خدا
چون همیشه از نظر زنهای اطراف شون چه همسر و چه مادر و چه خواهرهاشون ایشون مرد ضعیفی هستن و حتما باید کسی کمک شون کنه تا بتونن کاریو انجام بدن
بعد من خیلی احترام شونو حفظ میکنم و به حرفاشون گوش میدم
و خیلی خوب باهام ارتباط میگیرن در حالیکه سوداوی و منزوی ان
من برای اینکه همسرم متوجه بشن که اسم شون رو چی ذخیره کردم
یه روز که تنها بودیم گفتم بهم زنگ بزن ببین چی اسمتو ذخیره کردم
آخه دایی دیدن و خیلی بامزه بود واکنش شون
همسرم تماس گرفتن و وقتی دیدن چطور نوشتم اسم شونو
قشنگ تو چشماشون یه برقی دیدم
من تا حالا اصلاً در همسرم واکنش خاصی با آقا گفتن و بدرقه و استقبال و حفظ احترام و ... ندیده بودم
چون از ابتدای زندگیم همه اینارو رعایت میکردم
و خب برامون عادی و طبیعی بود
چون بعضا میدیدم بعضی خانما از واکنش خیلی خوب همسرشون فقط از یه استقبال میگفتن که چقدر ذوق کردن و ...
من تعجب میکردم که خدایا پس چرا همسر من اینطوری نیستن
الان متوجه شدم اون بندگان خدا از بس احترام شون زیر سوال رفته تو خونه
براشون عجیبه این چیزا
الحمدلله به لطف خدای مهربون من از اول بدون شرکت در هیچ کلاسی اینارو رعایت میکردم چون حس میکردم درسته و از مادرم هم یاد گرفته بودم
حتی زمانی که پام شکسته بود، جلوی پای هیچکس بلند نمیشدم اما وقتی همسرم و برادر و پدرم وارد مجلسی میشدن رو پام می ایستادم و همه عجیب نگاه میکردن بهم و میفهموندم به همه که این آدما مهمترین و محترم ترین آدمای زندگی من هستن
خلاصه همسر من اسمشو دید تو موبایلم
دیدم ذوق کرد
گفتم این اسم بهتره یا برش گردونم به اسم قبلی آقا ؟
گفت نه همین یکی بمونه😁
اصلا بذار منم اسمتو عوض کنم
اسممو گذاشت خانوم خونه 😅
برای من واقعیتش همون اسم عاشقانه قبلی ناز تر بود
اما امروز تو پیام برای اولین بار بهم گفت خانوم خونه م
یه احساس خیلی خوبی بهم دست داد
حس کردم چقدر کدبانوعم من
چقدر همسرم کنارم حس خوبی داره
متوجه شدم این احساس خوش برای همسرم قطعا چندین برابره
ایده ی باحالی بود که تو کانال تجربه های همسرداری تون دیده بودم
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 خطر عصبانیت شدید و سکته قلبی برای ضدانقلاب
لحظه بالا رفتن جام قهرمانی بر روی دستان اعضای تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران.
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
🔴 نکاتی مهم در مورد عروسک لبوبو
سلام
وقتتون بخیر
من و همسرم قرار بود منتظر وام ازدواج بمونیم و الان هفت ماهه ازدواج کردیم و بچه ام رو سه ماهه باردارم و وام ازدواجم هنوز نیومده، به همه گفتیم میریم مشهد اما رفتیم شاهچراغ و خبر دادیم که رفتیم ماه عسل با مابقی پول هم طلای ظریفی خریدیم و دو ماه بعد از ازدواجمون ولیمه ازدواجمون رو دادیم و یه لباس سفید ساده که تو حرم تن کرده بودم رو سر کردم و همه رو دعوت کردیم خونه پدر بزرگم و گفتیم میخواییم ولیمه بدیم و صد نفر دعوتی فقط خانواده درجه یک بودن(خاله،عمه،عمو،دایی)
بیست میلیون خرج کردیم و بیست و پنج میلیون کادو گرفتیم... الحمدلله سر خونه زندگیمونیم و من واقعا راضی ام...
من دهه هشتادی ام و همسرم دهه هفتادی من زیر بیست سال سن دارم و ایشون زیر سی سال... اگر دوست داشتید بزارید کانال تا هم سن و سالامون بخونن
من واقعا خدارا شکر میکنم جشن عروسی نگرفتم...
سلام خدمت استاد خداقوت..میخواستم تشکر کنم هم از کلاسهایی که باقیمت مناسب در اختیارمون قرار میدید هم اینکه مباحث همسرداری بسیار بابرنامه وکاربردی هست بیشتر از متن استفاده میشه تا صوت..آخه من چند کلاس دیگه هم شرکت کردم بااینکه مباحث خوبی بود ولی صوتها یه ساعت ونیم بودن وبا وجود بچه کوچیکنمیتونستم گوش بدم ونکته برداری کنم..خدا خیرتون بده اجرتون با امام زمان
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌓عجیب اما واقعی؛سالانه نزدیک به ۲۷۰ هزار زن و دختر در آمریکا ناپدید میشوند!