eitaa logo
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
98.2هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
719 ویدیو
13 فایل
کانال تجربه های کلاس همسرداری تنهامسیر https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec 🔶 برای ثبت نام کلمه "همسرداری" رو به آی دی زیر ارسال فرمایید:👇🏼👇🏼 @admin_hamsardari شرایط ثبت نام خدمتتون تقدیم میشه. ادمین دریافت نتایج دوره ها: @Z14145
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام وقتتون بخیر من و همسرم قرار بود منتظر وام ازدواج بمونیم و الان هفت ماهه ازدواج کردیم و بچه ام رو سه ماهه باردارم و وام ازدواجم هنوز نیومده، به همه گفتیم میریم مشهد اما رفتیم شاهچراغ و خبر دادیم که رفتیم ماه عسل با مابقی پول هم طلای ظریفی خریدیم و دو ماه بعد از ازدواجمون ولیمه ازدواجمون رو دادیم و یه لباس سفید ساده که تو حرم تن کرده بودم رو سر کردم و همه رو دعوت کردیم خونه پدر بزرگم و گفتیم میخواییم ولیمه بدیم و صد نفر دعوتی فقط خانواده درجه یک بودن(خاله،عمه،عمو،دایی) بیست میلیون خرج کردیم و بیست و پنج میلیون کادو گرفتیم... الحمدلله سر خونه زندگیمونیم و من واقعا راضی ام... من دهه هشتادی ام و همسرم دهه هفتادی من زیر بیست سال سن دارم و ایشون زیر سی سال... اگر دوست داشتید بزارید کانال تا هم سن و سالامون بخونن من واقعا خدارا شکر میکنم جشن عروسی نگرفتم...
سلام خدمت استاد خداقوت..میخواستم تشکر کنم هم از کلاسهایی که باقیمت مناسب در اختیارمون قرار میدید هم اینکه مباحث همسرداری بسیار بابرنامه وکاربردی هست بیشتر از متن استفاده میشه تا صوت..آخه من چند کلاس دیگه هم شرکت کردم بااینکه مباحث خوبی بود ولی صوتها یه ساعت ونیم بودن وبا وجود بچه کوچیک‌نمیتونستم گوش بدم ونکته برداری کنم..خدا خیرتون بده اجرتون با امام زمان
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌓عجیب اما واقعی؛سالانه نزدیک به ۲۷۰ هزار زن و دختر در آمریکا ناپدید می‌شوند!
هیچ وقت فراموشت نمیکنیم فرمانده مطمئنیم الان هم داری فرماندهی میکنی چون شهید زنده است❤️
سلام استادمیشه لطف کنیدراهنماییم کنید شبا خوابم نمیبره یعنی خیلی دیر شاید دوساعت طول بکشه قبل اینکه برم روتخت خیلی خوابم میاد کافیه بخوام بخوابم اینقدر فکرای الکی میاد تو سرم خودم اعصابم خورد میشه شاغل هم هستم و روزها خیلی اذیت میشم اگه ممکنه یه راه حلی بزارید از اول مهرماه هم که باید ۶ نیم بیدار بشم ممنونتون میشم کمک کنید
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸صحبت ‌های جنجالی علیرضا دبیر در برنامه محفل: به من گفتند پرچم و کشورت رو بذار کنار! خیلی بهم تهمت زدن و رسانه های باج نیوز (ایران‌اینترنشنال) منو تحت فشار گذاشتن... ولی هرکی میگه علی باید آماده ی کتک خوردن هم باشه
⭕️پست اینستاگرام فرخی رو ببینید هر کلمه‌اش بوی شرافت و غیرت ملی میده! این آدمای با ارزش رو باید حمایت کنیم
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️خیلی جالبه❤️ چگونه یک معتاد شهریار شد؟ معتاد به مواد مخدر رفقایی مثل صادق هدایت ۱۵ سال عشق مجازی موسیقی سه تار روی سینه ام می خوابیدم صوفی‌گری بودم. تا اینکه در مکاشفه ای..... خودتان بشنوید
سلام علیکم حاجاقا من چندین ساله کانال شما رو دارم وخیلی ازمطالبتون استفاده میکردم... خیلی دغدغه مندبودم به تربیت بچه هام وزندگیم... اما الان یک ساله جوری ازخدا فاصله گرفتم که خودمم متوجه نشدم والان به خودم اومدم دیدم دارم بادستای خودم هرچی ساختم روپنبه میکنم من یه خانوم سی ساله ام که ۱۲ ساله ازدواج کردیم ودوتا فرزند داریم زندگی خوبی داریم به لطف خدا،پدرمادر خیلی خوب ومعتقدی داریم اما مثل همه زندگی ها منوهمسرم یه مشکل جدی داشتیم که دیگه واقعا من کم اورده بودم وباهمسرم صحبت کردم تاهرجورشده پیش مشاوربریم ودنبال درمان باشیم ازاونجایی که شهرکوچیکی زندگی میکنیم همسرم گفتن باید بریم قم مشاوره،رفتیم اما روزمشاوره همسرم زدن زیرحرفشون ونیومدن ومن مجبورشدم تنها برم،و مشکلاتمو کامل توضیح دادم،اما آقای مشاور شروع کردن ازمن تعریف کردن ازظاهرم... بعدم اصرارکردن که باید توی کارگاهشون شرکت کنم تا دوره درمان روطی کنم،منم مجازی شرکت کردم وتوی کارگاهم جلوی اون همه آدم باروش های مختلف ابراز محبت وتوجه میکردن بهم... من فهمیدم دارم توچه دامی میوفتم وازاون کارگاه وگروهشو وهمه چی لفت دادم واومدم بیرون ، یکی ازمعتبرترین مرکزمشاوره های قم بود حالا از اون روز کذایی من یک روز نشده ذهنم درگیر اون آقا وحرفاشون نباشه... منی که مدام دغدغه تربیت بچه هامو داشتم الان بیخیالم،منی که همه زیبایی ودلبریمو برای همسرم میخواستم و باذوق به خودم وخونه زندگی میرسیدم تاوقتی ازسرکارمیاد برق چشاشو ببینم الان هیچکدوم جذابیت ندارن برام،منی که اصلا به نامحرم نگاه نمیکردم وطبیعتا متوجه نگاه های اونام نمیشدم،الان وقتی بیرون میرم ونگاهم میکنن لذت میبرم واین باعث میشه کلی اختلاف بین منوهمسرم پیش بیاد... ازهمه مهمتر نماز صبحام اکثرا قضاست،بقیه نمازام هول هولکیه،اصلا حال دعا وعبادت ندارم،امام زمانمو که انگارفراموش کردم خیلی وقتا بغض گلومو میگیره دلم میخواد حضرت زهراروصداکنم به دادم برسه اما روم نمیشه حتی صداش بزنم بارها توبه کردم اما بازم توبه امو شکستم میترسم این حالات من آینده بچه هام تاثیر بزاره چه خاکی به سرم بریزم چجوری خودمو پاک کنم چجوری گذشتمو جبران کنم تا بازم حال دلم خوب بشه... چکار کنم این یک سال که تربیت بچه هامو ول کردمو جبران کنم