3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما ایرانیا در اخلاق و ادب ودلرحمی تو ی لیگ دیگه ایم،
اخه زیر پرچم امام رضاییم
شاید دیگری بود اصلا با این ورزشگار صحبت نمیکرد.
✍️ Meysam
سلام حاج آقا حسینی گرامی
استاد بزرگوار
من امروز صبح شاهد معجزه ی آقامون
صاحب مون ،امام مون
حضرت ولی عصر ارواحنافداه بودم
خاستم این تجربه ی شیرین رو با دوستان به اشتراک بزارم.
دیروز مسئله ای برای من پیش اومد که امروز حتما باید سیصد هزار تومن به جایی پرداخت میکردم،
همسرم تو پول دادن یکم مشکل داره و به سختی میشه ازش پول گرفت،
صبح امروز نیت کردم که امام زمان من امروزم نذرشما،
هر کاری برای هرکسی ازدستم بربیاد انجام میدم .
به لطف خودشون ،😭 کار خیری برای یه بچه یتیم انجام دادم و ایشون رو تا جایی رسوندم،باورم نمیشد قبل از اینکه برای انجام کار خودم برم همسرم این پول رو گذاشت،😭😭 یعنی ازصبح یه حس خاصی دارم که نمیدونم چطوری بیان کنم.
فقط اینو بگم امام زمان حواسش به ما هست ولی من نوعی غافل بودم😭😭😭
این اگه معجزه نیست پس چیه☝️
همسرم از کجا میدونست من سیصد تومن میخام اصلا از کجا میدونست
من امروز میخام😭😭😭
السلام علیک یا صاحب الزمان(عج)
سلام خداقوت لطف کنید اینو بذارید گروه ..من ۵۰ تومن ریختم ب نیابت از امام زمان برا اون شخصی که مشکل قلبی داشت خدا شاهده دوروز بعدش رفتم مشهد منی که ۱۴ ساله رنگ سفرو ندیده بودم تو سفرم اشناها کلی سررراهی ربختن ب حسابم روز بعدشم آقام گوشی برام خرید منی که یک ساله گوشی ساده دستم بود اصلا نگم همش برکت رو برکت از گوشی مادرم تجربه ها میخوندم تو ذهنم خندم میگرفت امیگفتم الکی میگن مگ میشه این مبالغ ناچیز بریزی اینقد برکت ببینی ولی حالا با چشمهای خودم دیدم تردید نکنید بخدای احد و واحد درسته درست
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با همین کار جزئی انسان به تمام خوبیها میرسد!
#شنیدنی 👌
14.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 این دسته گلها دیگه مدرسه نخواهند رفت
جای خالی ۴۷ کودک شهید جنگ تحمیلی ۱۲ روزه، که خیلی هایشان دانش آموز بودند غمانگیزترین تصویر سال تحصیلی جدید است.
11.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🤗 تفاوت اول مهر دهه شصتیا با الان
سلام درباره پارانوئید مطلب دیدم تو کانالتون
خواستم بگم حس میکنم به این بیماری دچار شدم، سه سال پیش متوجه خیانت همسرم با دوستم شدم و شُک عصبی بدی رو تجربه کردم منی که ۱۳سال اعتماد کامل به همسرم داشتم کاملا اعتمادمو از دست دادم و همیشه بهش شک دارم خیلی خودمو اذیت میکنم گریه های طولانی دو سه ساعته اینقدر که چشمام ورم میکنه و سردرد میگیرم
چیکار کنم که خودمو نجات بدم داروی اعصاب هم برام فایده نداره فقط کسل و بی حالم میکنه