7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بچه های اسرائیلی اینان حالا
تصور کن بزرگاشون چی ان😶
سلام خدمت شما
خواستم تجربه ام رو در مورد مادر شوهر بگم من ۱۷ساله ازدواج کردم تو خونه مادر شوهرم یه عروسی ساده که فقط خانواده خودم وخانواده همسرم بودند گرفتیم وحجله هم همونجا
الان بعد از ۱۷سال هنوز با احترام با هم زندگی میکنیم اگه مشکلی هم پیش میومد با احترام حل میکردیم روزی که ازدواج کردم به خودم قول دادم مادر شوهرم رو مثل مادر خودم بدونم برا همین
دخالت کردناش غر زدناش همه رو به حساب مادری گذاشتم یه موقع هایی دلگیر میشدم بالاخره زندگی یه تازه عروس با یه میانسال یه مشکلاتی داره ولی سریع به خودم میگفتم تو به خاطر خدا این زندگی رو انتخاب کردی پس باید قوی باشی این چیزا زندگیتو خراب نکنه.
همه این ۱۷سال با این فکر سپری شد .حتی من توخونه خودم هیچ وقت ازاد نبودم همیشه باید حجاب داشتم با اینکه ادم به شدت گرمایی بودم ولی همه اینا رو به خاطر خدا هنوز هم دارم تحمل میکنم
وعاشقانه کنار همسرم ومادر شوهرم زندگی میکنم. خانواده مادر شوهرم پر جمعیت هستند وهر شب دور هم جمع میشند من اکثر شبا با سرو صدای بچه هاشون خوابم نمیبره چون خودم کمتر میرم تو اتاق مادر شوهرم وشب زود میخوابم ولی هیچ وقت به شوهرم شکایت نکردم که چرا نمیریم جای دیگه زندگی کنیم من اذیت میشم
شاید یه موقع هایی شوهرم از سرو صدای زیادی شاکی میشدند ولی من باهاشون حرف میزدم وارومشون میکردم
اینا رو گفتم که به عروس خانوما بگم من شاید از نظر اطرافیانم خیلی از خودم واز زندگی خوب گذشتم وتجربه یه زندگی راحت رو از دست دادم ولی در عوض دل همسرم ومادر شوهرم رو هیچ وقت نشکستم و میدونم خدا هم از کارم راضیه و این نتیجه منو امید وار میکنه به زندگی و اینکه اصلاً نباید خیلی چیزا رو سخت گرفت.
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بیژن نوباوه میکروفون و گرفت و از یک رزمنده سوال کرد : از حال و روحیات بچه ها تو جبهه بگو ،چون برادر مردم دارن الان صداتو میشنون؛ بهشون بگو تو جبهه چه خبره ؛
که این جواب و از رزمنده شنید ...
سلام وقت بخیر
میخواستم تجربه کوتاه خودم رو از همسرداری مؤمنانه بگم
انشاءالله قراره بزودی عقد کنم اما در همین مدت نامزدی سعی کردم همیشه مؤدبانه برخورد کنم و تا جایی که میشه اقتدار دادم
نتیجه اش هم این بوده که همیشه با احترام باهام برخورد شده و به خوبی جواب گرفتم
هدایت شده از 🚩 تنهامسیرآرامش
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در مدارس کشورهای شرق جهان، نیاز های زندگی واقعی رو تمرین میکنند
🔷@IslamLifeStyles
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌اگر شهید نشویم، جدی جدی میمیریم...
سلام وقت بخیر
تشکر از کانال آموزنده تون
بنده همیشه احترام به همسرم میگذاشتم
ولی تا وقتی با این کانال آشنا شدم
تازه معنی اقتدار و فهمیدم
تو این مدت دوباره پیام تشکر و محبت آمیز دادم
که نتیجه خیلی خوبی داد
همسرم خودش گفت من که همیشه دوست داشتم ولی تا وقتی این پیام ها را دادی علاقه م بهت چندین برابر شده 🌺
این یک نمونه از پیام ها 👇
سلام و عرض خدا قوت دارم به حاج آقا حسینی و تیم همکارانشون
بنده فقط پیام دادم هم برای تشکر و هم اعلام نتیجه از نسخه های بی نظیر حاج آقا..خدا خیرتون بده
من دو بار سقط داشتم،که هر دو بار قلب جنین تشکیل میشد ولی توی ماه دوم قلب نمیزد و منجر به سقط میشد،همسرم چون بیمار قلبی هستند و داروی وارفارین مصرف میکردن،آزمایش دادن که شکل اسپرم مشکل داشت،من از ۷بذری که حاج آقا گفته بودن،تهیه کردم و به آقامون دادم و بعد از ۲هفته آزمایش دادن،دکتر اورولوژیست بعد از دیدن دو تا آزمایش گفته بود که چی مصرف کردی که جوابها اصلا قابل مقایسه با هم نیست،آقامون اول بخاطر موضعگیری دکترا،منکر مصرف دارویی شده بودن،ولی وقتی اصرار دکتر رو میبینن،میگن دارو گیاهی..دکتر گفته بود نتیجه آزمایش فراتر از نرمال هست😊
دعا کنید که مشکل کیست تخمدان من هم حل بشه،خبر بارداریم رو اعلام کنم.
ببخشید طولانی شد.