سلام حاج آقا
من 20ساله که ازدواج کردم، ومتاسفانه بعد از ازدواج فهمیدم که همسرم معتاد هست، ولی مردی نبود که به خاطر اعتیاد کار نکنه و به زن وبچه فشار بیاره، ولی به هر حال برای من خیییییلی آزار دهنده بود، 😔
از هر راه و روشی که شما فکرش را بکنید من برای ترک اعتیاد ایشون رفتم، ولی متاسفانه جواب نمیگرفتم، خییییلی روزای بد و سختی بود به خصوص که من در مورد این مشکلم با هیچکس صحبت نمیکردم و دوست نداشتم کسی بفهمه،
الان یکساله که عضو کانال شما شدم و با واژه «اقتدار» آشنا شدم، فهمیدم تماااااام راه هایی که رفته بودم اشتباه بوده و من بیخودی تلاش میکردم.
من هم شروع کردم به اقتدار دادن،
و خدا روشکر الان شوهر بنده 4ماه هست که تحت نظر پزشک ترک کردن، 😭😭
خییییلی خوشحالم، همش در حال تشکر از خدا هستم🤲🥲
و خدا نتیجه 20سال صبر کردن منو بالاخره داد🥲، همش به خدا میگم،
خدایا من تمام گذشته ام رو بهت میفروشم، تو به جاش از این به بعد زتدگی رو برام جبران کن،
باورم نمیشد که اقتدار تا این حد معجزه کنه🥲
قبلا شوهرم به خاطر اعتیاد نمیرفت کربلا، البته به روی خودش نمیورد، ولی میدونستم به خاطر همین مسئله نمیره، الان امسال که خدا روشکر پاک بود، بعد از 20سال برای اولین بار خانوادگی ما رو برد کربلا پیاده روی 🥲🥲🥲و چقددددددددر این زیارت چسبید😭😭😭😭
هميشه سر نمازها و هر جای زیارتی که میروم برای حاج آقا دعا میکنم، از شما هم میخام که برای پاک ماندن همسرم دعا کنید🤲🤲🤲
الان 13این ماه میشه 4مین ماه پاکی ایشون، خیییییلی دوست دارم یک پیام اقتدار دار همراه با چاشنی عشق و محبت براش ارسال کنم، اما متاسفانه ادبیات من خیلی ضعیف هست🙈
اگه میتونید تو این زمینه به من کمک کنید🙏🙏🙏🌹🌹🌹
از زمان با هم بودن مون کله دو سال و نیم میگذره
دو سال هم هست زیر یه سقف ایم
انگاری چون از پدرم شخصیت قدرت طلبی به ارث بردم تو این دو سال خیلی اقتدارش رو شکستم.
اما این چند ماه آشنایی با شما نجات ام داد.
همسرم به شدت بدرقه و استقبال رو دوست دارن و در رفتارشون بازتاب داره.
وقت هایی هم که غر نمیزنم و شکایت نمیکنم به روم نمیاره ولی شدیدا حواسش به تغییر رفتارم هست 😅.
البته چندماهی زمان برد تا فهمیدم اتفاقا وقتی اقتدار میدم و قدرت خونه و زندگی رو میدم دستش نگو که نا محسوس قدرت همه چی دست خودمه. حرف آخرم حرف منه چون مشورت میکنن و دیگه اعتماد دارن
ممنونم
سلام وقتتون بخیر اول بگم الهی سیر عمر بشین همگی دستاندرکاران تنها مسیر آرامش 😍
بشخصه هر ۱۵یا ۱۷روز یکبار پریود میشدم و۱۰روز طول میکشید تا کاملا پاک بشم
حقیقتا به طب غربی اعتقادی ندارم واز داروهای شیمیایی متنفرم.
یه جایی از بدن رو شاید همون لحظه دردشو قطع کنه اما درمان ریشه ای نمیکنه
چند روز بعد پاک شدن به مدت ۳شب پشت سر هم استفاده کردم
وبطور معجزه آسایی ۱۰روز پریودیم عقب افتاد دقیقا پنجشنبه ظهر پریود شدم وسشنبه ظهر به طور کامل پاک شدم بدون هیچ گونه لک بینی 🤩🥹🤲
واقعا کلافه شده بودم برای نماز خوندن استرس ماه رمضان رو داشتم که چند روز باید درگیرش باشم 😔
الان الحمدالله مشکلم به طور کامل رفع شد 🤲🤲🤲
لطفا داخل گروه بزارین تمام بانوان عزیز استفاده کنن از قرص کمر به روشی که استاد داخل کانال گفتن 🙏😊
سلام خدا قوت
میشه لطفا ب این خانمی ک کیست تخمدان دارن بگویید با اصلاح سبک زندگی میشه کیست تخمدان رو رفع کرد
ب اینصورت ک صبح ها شش صبح بیدار شود ظهرها نخوابد شب ها ده خواب باشد
ورزش و پیاده روی روزی یک ساعت تند تند بدود تا تخمدانها خونرسانی بهش بشه و از تنبلی در بیاید گوشی هم اصلا دست نگیر جز در مواقع اضطراری
دارو فقط یک ماه شما را خوب میکند ما در مطب با این روش کلی بیبی چک مثبت داشتیم
سلام و درود خداوند بر حاج اقا حسینی
نمیدونم چجوری تشکر کنم واقعا زبانم از شکر خداوند قاصره
من به مرز نابودی رسیده بودم زندگی دیگه هیچ معنایی نداشت واسه منی که یک ماه از ازدواجم گذشت و چه بلاهایی سرم اومد نه مشاور تونست منو برگردونه نه پکیج های مشاوره ای نه گول زدن خودم..تمام رگهای مغزم تمام سلولهام فریاد میزدن و من دیوانه شدم نمیدونم چه تعابیری ب کار ببرم ک عمق دردمو برسونم
اما باز هم خدا وارد شد بازهم خدا خودش رو بیشتر نشونم داد با دیدن صحبتهای حاج اقا حسینی در مورد خیانت ک انگار ابی بود بر روی خاکستر وجودم..و نسیم امید دوباره ب من وزید..من با وجود اینکه هنوز تنم درده ولی صحبتهای استاد فرزانه این مسیر منو اروم کرد ..کمی اروم شدم کمی پذیرفتم ..و از بی قراری هام کمی کاسته شد
از خداوند و امام زمان میخوام کمکتون کنه حاج اقا
من یک خاکستر بودم ..با حرفاتون تونستم این چند روز بیخیال بشم کمی
برام دعا کنید من خیلی غریبم و جز خدا یاری نیست تمام دور بر از حسودان و دشمن پرشده
یا صاحب الزمان العجل
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⁉️ فرق نظام درسی برده پرور با انسان پرور!
✅ نقد مرحوم آیت الله حائری شیرازی که رضوان خدا بر ایشان باد به سیستم حضور و غیاب در حوزه و دانشگاه
سلام و عرض بخیر خدمت حاج آقا انشاءالله هر جای این مملکت هستید خوب و خوش باشید
از وقتی تو کلاس همسرداری شرکت کردم خیلی بهتر شدم حرف زدنم اصلا احساس میکنم مثل شما حرف میزنم من خانوم 27ساله
دیشب تو یه گروه هزار خورده ای
داشتن راجب مردا وخیانت اینجور حرفا بحث میکردن
که هرکس یه حرفی میزد
یکی میگفت اون مرد باید کشت اگه خیانت کرد 😳
منم اومدم ذره ذره بهشون گفتم در مورد هوای نفس
باز گفتم خوب مرد باید جایگاهش تو خونه باز زن قاطی نشه
همینجوری هی میگفتن
اومدم گفتم خوب الان خانوما ظرف میوه بردارید پوست بکنید ببرید برا آقایون بگین ممنون آقا از صبح سرپایی وسرکاری خسته شدین
یعنی حاج آقا تمام اون گروه به من توپیدن یکی گفت خودش پا داره یکی
گفت به من چه یکی اصلا باورش نشد که متولد 76هستم
دیگه مجبور شدم کانال شمارو بذارم تو اون گروه
خواستم بگم ماشاءالله به شما شما درست میگید باید از طریق کلاس شما اینا بفهمند وگرنه اینجوری نمیشه 🙏🙏
کاش زودتر با کلاس شما آشنا شده بودم احساس میکنم کمی بزرگتر و رشد کردم
خصوصا اون جمله تون که هیچ انسانی از آنسان دیگه نباید انتظار داشته باشه
سلام استاد وقتتون بخیر
من در دوره همسرداری شرکت کردم و مدت هاست داداشام رو سلطان و مهندس خان داداش صدا میکنم.
یکی از داداشام که درخد توانم کمکش کردم.
از اون موقع تا حالا زنگ میزنم میگم سلام مَشتی (مشتی رو به کسی میگیم که خیلی حال داده بهمون)
یا میگه سلام خان
من خندم میگیره.
این هم از طنز کلاس همسرداری.
مامانم رو کلا گلم و عشقم صدا میزنم بعضی وقتا بهم میگه چطوری قهرمان من😂
به بابام میگم سلطان اونم میگه چاکریم جناب سرهنگ😂
وضعیتی دارم من.
فقط یکی از داداشم بعضی وقتا زنگ میزنه از کلمات دخترونه مثل عشق داداش استفاده میکنه.
جو مردونس برای خودم کاری از دستم بر نمیاد😅
بعضی وقتا اقتدار میدم،جوری حالمو میگیرن که جرعت نکنم حرف بزنم.
بعضی وقتا هم میان باهام درد ودل میکنن وبعضی وقتا میخوان هرچی خوراکی داری بخورن و میگن من و تو نداریم ،میخریم برات و هیچ وقت نمیخرن😂
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه مشت کودن ماسک سگ گذاشتن و دست جمعی دارن زوزه میکشن!!!
یکی دو نفر هم نیستند
طبق آمار خودشون فقط در انگلستان ۱۰ هزار نفر انسان سگ نما وجود داره!
بعد این پلشتا به ما میگن جهان سومی و توسعه نیافته و متحجر!
به مسلمانی و انسانیت و حکومت و تمدن خود افتخار میکنیم که محصول تمدن ما حیوان شدن نیست...
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیش بینی های این استاد خیلی دقیقه، خدا بخیر بگذرونه😔
☆ــــــــــــــــــــ
#طنز