eitaa logo
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
98.2هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
719 ویدیو
13 فایل
کانال تجربه های کلاس همسرداری تنهامسیر https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec 🔶 برای ثبت نام کلمه "همسرداری" رو به آی دی زیر ارسال فرمایید:👇🏼👇🏼 @admin_hamsardari شرایط ثبت نام خدمتتون تقدیم میشه. ادمین دریافت نتایج دوره ها: @Z14145
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام وقتتون بخیر اول بگم الهی سیر عمر بشین همگی دست‌اندرکاران تنها مسیر آرامش 😍 بشخصه هر ۱۵یا ۱۷روز یکبار پریود میشدم و۱۰روز طول می‌کشید تا کاملا پاک بشم حقیقتا به طب غربی اعتقادی ندارم واز داروهای شیمیایی متنفرم. یه جایی از بدن رو شاید همون لحظه دردشو قطع کنه اما درمان ریشه ای نمیکنه چند روز بعد پاک شدن به مدت ۳شب پشت سر هم استفاده کردم وبطور معجزه آسایی ۱۰روز پریودیم عقب افتاد دقیقا پنجشنبه ظهر پریود شدم وسشنبه ظهر به طور کامل پاک شدم بدون هیچ گونه لک بینی 🤩🥹🤲 واقعا کلافه شده بودم برای نماز خوندن استرس ماه رمضان رو داشتم که چند روز باید درگیرش باشم 😔 الان الحمدالله مشکلم به طور کامل رفع شد 🤲🤲🤲 لطفا داخل گروه بزارین تمام بانوان عزیز استفاده کنن از قرص کمر به روشی که استاد داخل کانال گفتن 🙏😊
سلام خدا قوت میشه لطفا ب این خانمی ک کیست تخمدان دارن بگویید با اصلاح سبک زندگی میشه کیست تخمدان رو رفع کرد ب اینصورت ک صبح ها شش صبح بیدار شود ظهرها نخوابد شب ها ده خواب باشد ورزش و پیاده روی روزی یک ساعت تند تند بدود تا تخمدان‌ها خونرسانی بهش بشه و از تنبلی در بیاید گوشی هم اصلا دست نگیر جز در مواقع اضطراری دارو فقط یک ماه شما را خوب می‌کند ما در مطب با این روش کلی بیبی چک مثبت داشتیم
سلام و درود خداوند بر حاج اقا حسینی نمیدونم چجوری تشکر کنم واقعا زبانم از شکر خداوند قاصره من به مرز نابودی رسیده بودم زندگی دیگه هیچ معنایی نداشت واسه منی که یک ماه از ازدواجم گذشت و چه بلاهایی سرم اومد نه مشاور تونست منو برگردونه نه پکیج های مشاوره ای نه گول زدن خودم..تمام رگهای مغزم تمام سلولهام فریاد میزدن و من دیوانه شدم نمیدونم چه تعابیری ب کار ببرم ک عمق دردمو برسونم اما باز هم خدا وارد شد بازهم خدا خودش رو بیشتر نشونم داد با دیدن صحبتهای حاج اقا حسینی در مورد خیانت ک انگار ابی بود بر روی خاکستر وجودم‌..و نسیم امید دوباره ب من وزید..من با وجود اینکه هنوز تنم درده ولی صحبتهای استاد فرزانه این مسیر منو اروم کرد ..کمی اروم شدم کمی پذیرفتم ..و از بی قراری هام کمی کاسته شد از خداوند و امام زمان میخوام کمکتون کنه حاج اقا من یک خاکستر بودم ..با حرفاتون تونستم این چند روز بیخیال بشم کمی برام دعا کنید من خیلی غریبم و جز خدا یاری نیست تمام دور بر از حسودان و دشمن پرشده یا صاحب الزمان العجل
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⁉️ فرق نظام درسی برده پرور با انسان پرور! ✅ نقد مرحوم آیت الله حائری شیرازی که رضوان خدا بر ایشان باد به سیستم حضور و غیاب در حوزه و دانشگاه
سلام و عرض بخیر خدمت حاج آقا انشاءالله هر جای این مملکت هستید خوب و خوش باشید از وقتی تو کلاس همسرداری شرکت کردم خیلی بهتر شدم حرف زدنم اصلا احساس میکنم مثل شما حرف میزنم من خانوم 27ساله دیشب تو یه گروه هزار خورده ای داشتن راجب مردا وخیانت اینجور حرفا بحث می‌کردن که هرکس یه حرفی میزد یکی می‌گفت اون مرد باید کشت اگه خیانت کرد 😳 منم اومدم ذره ذره بهشون گفتم در مورد هوای نفس باز گفتم خوب مرد باید جایگاهش تو خونه باز زن قاطی نشه همینجوری هی میگفتن اومدم گفتم خوب الان خانوما ظرف میوه بردارید پوست بکنید ببرید برا آقایون بگین ممنون آقا از صبح سرپایی وسرکاری خسته شدین یعنی حاج آقا تمام اون گروه به من توپیدن یکی گفت خودش پا داره یکی گفت به من چه یکی اصلا باورش نشد که متولد 76هستم دیگه مجبور شدم کانال شمارو بذارم تو اون گروه خواستم بگم ماشاءالله به شما شما درست میگید باید از طریق کلاس شما اینا بفهمند وگرنه اینجوری نمیشه 🙏🙏 کاش زودتر با کلاس شما آشنا شده بودم احساس میکنم کمی بزرگتر و رشد کردم خصوصا اون جمله تون که هیچ انسانی از آنسان دیگه نباید انتظار داشته باشه
سلام استاد وقتتون بخیر من در دوره همسرداری شرکت کردم و مدت هاست داداشام رو سلطان و مهندس خان داداش صدا میکنم. یکی از داداشام که درخد توانم کمکش کردم. از اون موقع تا حالا زنگ میزنم میگم سلام مَشتی (مشتی رو به کسی میگیم که خیلی حال داده بهمون) یا میگه سلام خان من خندم میگیره. این هم از طنز کلاس همسرداری. مامانم رو کلا گلم و عشقم صدا میزنم بعضی وقتا بهم میگه چطوری قهرمان من😂 به بابام میگم سلطان اونم میگه چاکریم جناب سرهنگ😂 وضعیتی دارم من. فقط یکی از داداشم بعضی وقتا زنگ میزنه از کلمات دخترونه مثل عشق داداش استفاده میکنه. جو مردونس برای خودم کاری از دستم بر نمیاد😅 بعضی وقتا اقتدار میدم،جوری حالمو میگیرن که جرعت نکنم حرف بزنم. بعضی وقتا هم میان باهام درد ودل میکنن وبعضی وقتا میخوان هرچی خوراکی داری بخورن و میگن من و تو نداریم ،میخریم برات و هیچ وقت نمیخرن😂
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه مشت کودن ماسک سگ گذاشتن و دست جمعی دارن زوزه میکشن!!! یکی دو نفر هم نیستند طبق آمار خودشون فقط در انگلستان ۱۰ هزار نفر انسان سگ نما وجود داره! بعد این پلشتا به ما میگن جهان سومی و توسعه نیافته و متحجر! به مسلمانی و انسانیت و حکومت و تمدن خود افتخار می‌کنیم که محصول تمدن ما حیوان شدن نیست...
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیش بینی های این استاد خیلی دقیقه، خدا بخیر بگذرونه😔 ☆ــــــــــــــــــــ
🔶 خیلی از اعضای محترم پرسیدند که یک درصد طلایی رو در چه کاری مصرف کنند؟ 🔹 ببینید شما این یک درصد طلایی رو میتونید در هر جایی که فکر میکنید رضایت امام زمان علیه السلام هست هزینه کنید. هر ماه یک درصد از درامد خودتون رو بگید این یک درصد مال شخص امام زمان هست و مال من نیست. اون یک درصد رو در هر کار خیری که میدونید موجب خوشحالی امام میشه هزینه کنید. به یه فقیری کمک کنید یا به کسی یه غذایی بدید و... ✅ پیشنهاد بنده هم اینه که این یک درصد رو در زائرسرایی که ما داریم توی مشهد میسازیم هزینه کنید تا یه ثواب ماندگار باشه و تا صدها سال آینده هر کار خیری در اون مجموعه میشه شما هم شریک باشید. ان شالله که این حرکت مورد رضایت امام عصر ارواحنا فداه قرار بگیره. 🔸 شماره کارت های مربوط به طرح زائرسرا: ۶۰۶۳-۷۳۱۲-۶۴۰۷-۳۲۳۱ 6280231551203663 5894631234284826 ۶۰۳۷-۹۹۷۵-۸۷۱۹-۳۸۳۱ ۶۰۳۷-۹۹۸۱-۴۲۵۶-۲۶۹۲ ۵۸۵۹-۸۳۱۲-۱۱۱۴-۷۲۴۳ ۵۰۲۹-۰۸۱۰-۶۰۶۷-۴۱۴۶ 🔷 سید محمد باقر حسینی
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
*🎥روایت دکتر محمد میرزایی، استاد دانشگاه، از دلیل برگشتش به ایران از انگلستان* خانواده های تک والد، امروز یکی از بحران های خاموشه.از ۱۹.۴ میلیون خانواده در انگلستان ۲.۹ میلیون خانواده به صورت تک والد هستند که ۲.۵ میلیون از آن خانوار با والد مادر اداره میشوند
🌺 با سلام و خداقوت خدمت حاج آقا حسینی بهترین طبیب و حکیم ایران🌷 خواستم تجربه مو بگم از داروهای گیاهی آرام بخش ،،من بعد از خیانت همسرم و حال روحی خرابم پیش مشاور رفتم بهم داروهای آرامبخش توصیه کردند اما من به توصیه حاج آقا عرق بیدمشک و دمنوش بهارنارنج و گل گاوزبان روزی یه بار خوردم و روزی دوبار گلاب هم به صورتم اسپری کردم باورتون میشه چنان آرامشی به وجودم اومد که خودم هم فکرش رو نمی‌کردم ..با اینکه غمش خیلی سنگین بود و حتی همسرم کلا رفته سمت اون خانمه ولی دیگه مثل قبل از نبودنش جزع ،فزع نمیکنم ..انشالله خدا بهتون سلامتی و توان. مضاعف بده🙏🌷🌷🌷🌷