eitaa logo
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
98.2هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
719 ویدیو
13 فایل
کانال تجربه های کلاس همسرداری تنهامسیر https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec 🔶 برای ثبت نام کلمه "همسرداری" رو به آی دی زیر ارسال فرمایید:👇🏼👇🏼 @admin_hamsardari شرایط ثبت نام خدمتتون تقدیم میشه. ادمین دریافت نتایج دوره ها: @Z14145
مشاهده در ایتا
دانلود
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه مشت کودن ماسک سگ گذاشتن و دست جمعی دارن زوزه میکشن!!! یکی دو نفر هم نیستند طبق آمار خودشون فقط در انگلستان ۱۰ هزار نفر انسان سگ نما وجود داره! بعد این پلشتا به ما میگن جهان سومی و توسعه نیافته و متحجر! به مسلمانی و انسانیت و حکومت و تمدن خود افتخار می‌کنیم که محصول تمدن ما حیوان شدن نیست...
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیش بینی های این استاد خیلی دقیقه، خدا بخیر بگذرونه😔 ☆ــــــــــــــــــــ
🔶 خیلی از اعضای محترم پرسیدند که یک درصد طلایی رو در چه کاری مصرف کنند؟ 🔹 ببینید شما این یک درصد طلایی رو میتونید در هر جایی که فکر میکنید رضایت امام زمان علیه السلام هست هزینه کنید. هر ماه یک درصد از درامد خودتون رو بگید این یک درصد مال شخص امام زمان هست و مال من نیست. اون یک درصد رو در هر کار خیری که میدونید موجب خوشحالی امام میشه هزینه کنید. به یه فقیری کمک کنید یا به کسی یه غذایی بدید و... ✅ پیشنهاد بنده هم اینه که این یک درصد رو در زائرسرایی که ما داریم توی مشهد میسازیم هزینه کنید تا یه ثواب ماندگار باشه و تا صدها سال آینده هر کار خیری در اون مجموعه میشه شما هم شریک باشید. ان شالله که این حرکت مورد رضایت امام عصر ارواحنا فداه قرار بگیره. 🔸 شماره کارت های مربوط به طرح زائرسرا: ۶۰۶۳-۷۳۱۲-۶۴۰۷-۳۲۳۱ 6280231551203663 5894631234284826 ۶۰۳۷-۹۹۷۵-۸۷۱۹-۳۸۳۱ ۶۰۳۷-۹۹۸۱-۴۲۵۶-۲۶۹۲ ۵۸۵۹-۸۳۱۲-۱۱۱۴-۷۲۴۳ ۵۰۲۹-۰۸۱۰-۶۰۶۷-۴۱۴۶ 🔷 سید محمد باقر حسینی
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
*🎥روایت دکتر محمد میرزایی، استاد دانشگاه، از دلیل برگشتش به ایران از انگلستان* خانواده های تک والد، امروز یکی از بحران های خاموشه.از ۱۹.۴ میلیون خانواده در انگلستان ۲.۹ میلیون خانواده به صورت تک والد هستند که ۲.۵ میلیون از آن خانوار با والد مادر اداره میشوند
🌺 با سلام و خداقوت خدمت حاج آقا حسینی بهترین طبیب و حکیم ایران🌷 خواستم تجربه مو بگم از داروهای گیاهی آرام بخش ،،من بعد از خیانت همسرم و حال روحی خرابم پیش مشاور رفتم بهم داروهای آرامبخش توصیه کردند اما من به توصیه حاج آقا عرق بیدمشک و دمنوش بهارنارنج و گل گاوزبان روزی یه بار خوردم و روزی دوبار گلاب هم به صورتم اسپری کردم باورتون میشه چنان آرامشی به وجودم اومد که خودم هم فکرش رو نمی‌کردم ..با اینکه غمش خیلی سنگین بود و حتی همسرم کلا رفته سمت اون خانمه ولی دیگه مثل قبل از نبودنش جزع ،فزع نمیکنم ..انشالله خدا بهتون سلامتی و توان. مضاعف بده🙏🌷🌷🌷🌷
از وقتی اقتدار دهیو شرو‌ کردم همسرم صد برابر حالش بهتر شده و اوضاع درآمدش بشدت تغییر کرده ،،رفتارش با بنده عالی بود ولی الان فوق العاده عالی شده ..
سلام آقای حسینی بزرگواراول جادارازبابت کانال خوبتون تشکرکنم خداوندبهترینها براتون رقم بزنه هم مادی وهم معنویی🤲 میخواستم تجربه ۳۶ زندگیم دراختیارتون بزارم زمانی که ازدواج کردم چون هزینه برای اجاره نداشتیم کنارمادرشوهرم زندگی مون شروع کردیم سه خانواده تویک حیاط کوچک کنارهم بودیم بعدازمدت کوتاهی متوجه شدم شوهرم فردی رفیق گرا ست اهل کاربودولی متاسفانه همسرداری بلدنبود صبح میرفت سرکارساعت سه میامد نهارخوردنخورد بادوستانش بود تاپاسی ازشب وقتی میامد حال نداشت انقدرمشرب خوردبود که توان ایستادن نداشت صبح ازخواب بیدارش میکردم صبحانه بهش میدادم میرفت سرکار.بعدازگذشت چندماه وقتی که آزمایش دادم گفتن باردارم شوهرم ازخوشحالی میخواست بال دربیار انقدرخوسحال بودکه سرعت عجبی دویدبه خانواده اش خبرپدریودنش داد یک مرتب خواهرش زد توذوقش گفت حال چه فکرکردی بچه ی شماسالم نیست چون‌من دارو برای ببماریم میخوردم این حرف زد شوهرم چون فردی دهان بین بودتاهشت ما کارش شده بود هرشب به بهانه های مختلف دعوا کردن وکتک زدن من که بجه ات سالم نیست من که مطمئن بودم فقط سکوت میکردم میگفتم جوجه راآخرپاییزمی شمرن سختیهای زیادی کشیدم ولی به احترام پدرشوهرومادرشوهرم کلامی حرف نمیزدم فقط بانمازخواندن متوسل شدن به ائمه دعاخوانند ن باعشق به همسرخدمت میکردم. بچه ام بدنیااومد وزنش بالا بود چشم خانواده ی شوهرم ازهدقه زده بودبیرون قیافشون دیدنی بود شوهرخشکش زده بود😍 شوهرم چهارتابرادربودنند همشون مثل هم بودنند .جاری بزرگم ۴تابچه داشت طلاق گرفت خیلی تشویقم میکردتوهم جداشو. من بهش گفت جداشدن هنرنیست میشینم وزندگیم میسازم‌ . کل مسئولیت خونه افتادبودبه گردنم من باعشق به بچه هاوتوکل بخدازندگی میکردم بعداربدنیااومدن بچه دوم مواظب بودم دیگه باردارنشم. بعدازچهارسال زندکی پدرشوهرم خونه فروخت . همسرم دوبارکارش رهاکردمیگفت حقوق کم کفاف زندگیمون نمیده .جون خودشو بادوستانش مقایسه میکرد .ولی من اسرارکردم بایدسرهمین کارباشی حداقل آینده داره . همیشه به شوهرم اقتدارمیدادم بهش احترام میگذاشتم خلاصه بعدازده سال صاحب خونه شدیم روزهاوسالهاگذشت یک وتنهابادوتابجه هازندگی میکردم تشویق کردم همسرم حداقل سیکلش بگیرهذ البته من مشغول رشت خودم بودم ‌پسرم کلاس سوم راهنمایی بودچون باهاش کارمیکردم خودم رفتم امتحان دادم سیکلم گرفتم رفتم ثبت نام کردم برای دبیرستان فوری همسرم جلوگرفت گفت حق نداری ادامه تحصیل بدی اگردرس خواندی مطمئنم ازم جدامیشی. همسرم به بهانه ی که مزاحم مانباشه بالای پشت بام یک اطلق درست کرد وکلا شبهااونجا میخوابید.😔 متوحه شدم جریان چیزدبگریست بعداز۱۷سال موادمخدربه زندگیم اضافه شد زندگییم روزبه روزسخت وسختترمیشد همیشه بدهکاربودیم. خداراهزاران بارشکرخودم شغل داشتم خیاطی میکردم دستم توجیب خودم بود . دخترم میخواستم بفرستم دانشگاه همسرم مخالفت کرد ولی من بهش قول دادم اصلا مزاحمتی براش ایحادنمیکنم خلاصه دختر رفت دانشگا دیدم خیلی هزینه برداردوسال پرستاربچه ی برادرم به عهدگرفتم تادخترم لیسانش گرفت. کاربراش پیداشد چون دخترم اهل آرایش نبود قبول نکردند . بعدازاون ماجرادخترم وارد حوزه علمیه شدمشغول ادامه تحصیل شد. من وبچه هام خیلی تحقیرشدیم ازاطرافیان ۲۶سال اززندگی گذشت هیج وقت نزاشتم بچه ها احساس کم بودکنند گردش تفریع میبردمشون تنهایی. لذت میبردم به عشق بچه هام مشکلات تحمل میکردم پسرازدواج‌کردمقدارکمی توانستم کمکش کنم همیشه ته دلم یک چراغ روشن بود امیدداشتم اهل دعاوتوسل بودم تااینکه یک روزکه رفت بودم دعاآل یاسین خانمی تعریف کردکه جطوری معجزشده توزندگیش .من همون جامتوسل شدم به امام زمان .نیت کردم برای سلامتی همسرم ونجات زندگیم زیارت ال یاسین توخونه ام برگزارکنم جلسه دهم ازخواندآل یاسین بودکه همسرازپالای پشت بام اومدپایین گفت حالم بده کمکم کن .پریشان بود بهم ریخت بود دارودرست کردم بهش دادم خوابید فرداصبح که بیدارشد. دیگه دوست ندارم تنهاباشم اومدن پایین همانا به یکبارموادمشرب اززندگیم رفت . حال که این خاطربراتون مینویسم ۹ سال واقعادارم زندگی میکنم بدون موادومشروب همسرم فقط سیگارمیکشه اصلا نمیگی که ابن همون آدم هستش ‌ این لطف خداوامام زمان هستش که شامل حالم شد خوشحالم صبوری کردم وخداوند پاداش صبرم بهم هدیه داد. برای دخترم جهیزیه‌ خریدم مقداری طلا بهش دادم الان چهارنوه داریم .
سر کار بودن ک براشون فرستادم این پیامکو
همیشه سعی کردم بهشون اقتدار بدم طبق گفته های شما استاد عزیز ولی متاسفانه چند شب پیش ی حرفای اقتدار شکنی زدم ک واقعااااا حقش نبود خدا منو ببخشه و از سر تقصیراتم بگذره این دفه ب خودم قول دادم خییییلی بیشتر از قبل مواظب رفتار و گفتارم باشم ک دل مرد زندگیمو ک انقد برای زندگیمون تلاش میکنه نرنجونم خیلی ازتون ممنونم خدا خیرتون بده ک مارو آگاه کردین
سلام وقت بخیر میخواستم تشکر کنم از کانال خوبتون🌹 ۳ ماهه باردار بودم که با کانال شما آشنا شدم و دوره بارداری رو شرکت کردم الان ۲ ماهه که دختر گلم بدنیا اومده با وزن ۴ کیلو اصلا از قرص و کپسول استفاده نکردم همچنین فست فود و دلستر و بستنی و .... فقط آجیل بدون نمک و میوه ها و غذاهایی که داخل کانال گفتین دیابت بارداری و کم خونی داشتم که خداروشکر اونا هم با دستورهایی که دادین درمان شد ممنونم از شما🌹
پاسخ همسر من به این پیام