محمد ابراهیمی اصلنماهنگ عشق ابدی.mp3
زمان:
حجم:
3.5M
🔉 نماهنگ عشق ابدی
دستور بده خواهش نکن
دعوا کن نوازش نکن
این نامه که تو دستته
پروندمه بازش نکن
بذار بسوزه از عشق تو
این صیدو خلاصش نکن آقا
🎙 #محمد_ابراهیمی_اصل
✳️ #جدید
#️⃣ #مناجات_با_امام_زمان_عج
#️⃣ #احساسی
#️⃣ #استودیویی
#️⃣ #غروب_آدینه
#️⃣ #جمعه_های_انتظار
288.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥لندن در تسخیر موشها؛
موشها استودیوی لندن را به هم ریختند!
این شبکه در یکی از اعیانیترین محلهها و مجللترین ساختمانهای پایتخت موشها(لندن) قرار دارد.
حاج آقاصحبت ازمراسم عروسی شدماهم ۷سال پیش عروسی کردیم توی عقدمون حتی یه نفرهم دست نزدفقط صلوات براعروسی هم چون خانواده شوهرم میگفتن مگه میشه ماجشن کوچیک بگیریم همه رودعوت نکنیم خانواده من پیشنهاددادن فقط بستگان نزدیک باشه ولی اونامیگفتن عروسی چندهزارنفرازطرفی میگفتن قرض میدن به شوهرم منم راضی نشدم چراتوروآتلیه رفتیم آخرم توی خونمون توی حیات یه مهمونی دادیمورفتیم مشهدباورتون نمیشه انقدرخوب بودیادمون رفت خودمون دوربین داریم فیلم بگیریم فیلمهایی که اطرافیان باگوشیاشون گرفتنوروهم کردیم والان بعدچندسال نگاه میکنیم میبینیم چقدرهمچی بی حاشیه شدبدون هیچ حرفی یاناراحتی این درشرایطی بودکه برای برادرشوهرم ۷شبانه روزجشن گرفتن ببخشیدطولانی شد
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در آمریکا مردی برای خریدن ساندویچ نزد یک یهودی رفت
یهودی وقتی دید که او بر گردن خود چفیه #فلسطینی بسته است، اول او را هل داد و سپس بر او تف انداخت.
سپس آن مردی که چفیه فلسطینی به گردن داشت، به آن یهودی ملعون چنان درسی داد که شاید پیش از این هرگز ندیده باشید😁👌🏻
°
°
#صهیونیست
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 این کلیپ قدیمی نمیشه!
این ملت قهرمانهاشو دوست داره.
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تعریف حجاب از یک انسانی که شاید از نظر خیلی ها هیچی حالیش نباشه ولی انصافا قشنگ تعبیر کرد👏
8.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️عجب سوزی افتاده تو دل رسانههای ضدانقلاب
یه جشن ساده و قشنگ برای حجاب تو بانه با اسم «تاج زرین» برگزار شد، نصف دنیا به هم ریخت!
انگار دیدن زنِ باایمان براشون از هایپر سونیک هم خطرناکتره
سلام به بنیانگذار همسرداری مومنانه
بعد از دوسال اقتدار دادن وتلاش
تجربه زندگیم رامینویسم
من ۴۰ ساله که ازداوج کردم
درسن ۱۵ سالگی
ونابلد زندگی
اوایل زندگی گل وبلبل بود
در۱۶ سالگی بچه اولم بدنیا اومد
تا ۲۰ سالگی خونه مادرشوهرم زندگی میکردم
خانواده ای شلوغ وپررفت وآمد
خوشی ماهم توی همین خونه بود
ازاونجا به یه محل دیگه رفتیم
وزندگی اون روی خودش رانشون داد
رفت وآمدهای مشکوک
شبها دیروقت امدنها
شب خونه نیومدنها
جروبحث ودعواها
ازفامیل دورشدنها
ازهمه کناره گرفتنها
من ماندم درد بی کسی وتنهایی
نمیتونستم دردم رابه کسی بگم
واگه هم میگفتم
دردسربدتری برام خودم وخانواده ام درست میشد
کاش حرفمو رازمو توی دلم نگه میداشتم
کاش اینقدر پخته بودم
که راه را از چاه تشخیص میدادم
اما کسی نبود که منو همراهی کنه
راهنمایی کنه
دلسوزم باشه
روزها وماهها وسالها گذشت
ومن افسرده و غمگین تر از دیروز
هرچه تلاش کردم
فایده ی نداشت
همینطور من و همسرم ازهم دور شدیم
خییییلی دور
خییییلی سالها گذشت
یه همسرمریض که همیشه بایدمراقبش بودی
ولی این مراقبت دلی نبود
دوست داشتن نبود
عاشق نبودی دلسوز نبودی
فقط فقط وظیفه بود که انجام میدادم
وحاصل زندگی چهل ساله
سه فرزندکه خدارا شاکرم سالم وسلامت
بچه هام بزرگ شده بودن
وهرکدوم راه خودشون رامیرفتن
احترام دیگه مثل گذشته نبود
حرمتها شکسته شده بود
خسته ی راه چهل ساله بودم
دوسالی مشاوره رفتم
ولی فایده ی که نداشت هیچ
راه راه عوضی نشون میدادن
خودت باش به خودت فکر کن
بقیه اهمیت برات نداشته باشن
جدا شو طلاق بگیر
وهزاران راه که به بیراهه میرفت
ومن هرروز خسته تر از دیروز بودم
حالم خوب نبود
مدام درخلوت خودم گریه میکردم
بچه هام سرگردان بودن
همش دعا میکردم
خدایا خدایا راه نجاتی
خلاصه سرتون رادردنیارم
یه روزی ازهمین روزای پاییزی
که من عاشق پاییز شدم😍
پاییز و میگم اااا🤣
خییییلی دوسش دارم
زندگی روی خوش خودش را به روی ما
بازکرد
یه فرستاده ازطرف خدای مهربون ❤️😘
یه راهی رابه من نشون داد
گفت امتحانش ضرر نداره
خودش اسمم نوشت توکلاس
ومن باترس ولرز وارد کلاس مجازی شدم
کلاس همسرداری مومنانه 👌🏻👌🏻
امروزکه این نوشته ها رامینویسم
دقیقا دوسال میگذره
ومن خوشبختترین زن دنیا هستم
باتلاش فراوان با تکیه به خدای بزرگ
با کمک خواستن ازامام زمان
با غلبه کردن برنفسم
که مهمترین و ارزشمتدترین پایه زندگی هستش👌🏻👌🏻
که بیشترماها از اون غافلیم
با اقتدار دادن به همسرم به بچه هام👌🏻
که درزندگی غوغا میکنه
من دراین کلاس خییییلی چیزها آموختم
ومی اموزم
امروزم زنی ۵۵ ساله هستم
ولی احساس خییلی خوبی دارم
درکنارهمسرعزیزم
با آموخته هام به همه چیز رسیدم
همسرم امروز از همه اون چیزهای که منو اذیت میکرد دورشده، خییییلی دور
و ما به هم نزدیک شدیم
ماااا همیشه درکنار هم هستیم
نه رو به روی هم
مازندگیمون را دوباره ساختیم
پایه محکمتر زدیم
به لطف واراده خدا وهمت خودمون
که هیچ طوفانی نتونه اونه ازریشه دربیاره
و در آخر اینو میخوام بگم که
همیشه یه راهی هست
فقط بایدکمی گذشت باشه
کمی اقتدار باشه
کمی همت باشه
تابتونی خودتو جمع وجور کنی
من امروزم را مدیون حاج آقا حسینی هستم
وتا اخرعمرم براشون
دعای خیر وعاقبت بخیری دارم🤲
خدایاشکرت خدایاشکرت خدایا شکرت
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
سلام به بنیانگذار همسرداری مومنانه بعد از دوسال اقتدار دادن وتلاش تجربه زندگیم رامینویسم من ۴۰ سا
واقعا آدم اشک شوق میریزه وقتی میبینه زندگی ها انقدر شیرین و خوب شده
زندگی هایی که پر از سختی و تلخی بوده...
الحمدلله. همش لطف خدا و امام زمان هست...
با عرض سلام وخداقوت خدمت حاج اقای حسینی بزرگوار وادمین های محترم
من از روزی که وارد کانال تنها مسیر شدم رفتارم واقعا عوض شده قبلا هم زندگی خوبی داشتم اما الان عالی شده 🌺
چندروز قبل همسرم گفت خیلی اخلاقت بهتر شده 😊
قبلا همسرم به همه چیز گیر میداد خیلی انتقاد میکرد الان خدارا شکر رفتار من رو همسرم تاثیر گذاشته وخیلی صبور وبا محبت شده هم به من خیلی احترام میزاره هم به مادرشون چون من خیلی سفارش مادرشون را میکنم مادرشون چند سالی هست بیمارند و تقریبا ارتباط باشون سخته، من دائم به همسرم سفارش احترام وتوجه به مادرشون را میکنم خداراشکر عمل میکنند درکل میخواستم بگم چون مادر محور خانواده ست رفتارش رو بقیه اثر میزاره ممنونم که چشم مارا روی حقایق باز کردید خدا خیرتون بده🌺