eitaa logo
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
98.2هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
720 ویدیو
13 فایل
کانال تجربه های کلاس همسرداری تنهامسیر https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec 🔶 برای ثبت نام کلمه "همسرداری" رو به آی دی زیر ارسال فرمایید:👇🏼👇🏼 @admin_hamsardari شرایط ثبت نام خدمتتون تقدیم میشه. ادمین دریافت نتایج دوره ها:
مشاهده در ایتا
دانلود
18 ❤️ همسرداری مومنانه بخش هجدهم ❤️🌺 حقیقت عشق چیه و آدم باید چقدر به همسرش محبت داشته باشه؟ حاج آقا حسینی
هرچی گوش میکنم خیلی حسرت میخورم که چراتاالان که ۴۵سالم شده انقدرجاهل بودم چقدردیر،😔 کاش ۲۶سال قبل به این مسائل علم داشتم ،کاش زودترباکانالتون آشنامیشدم خدامنوببخشه😭 چه رفتارهای غلطی که گاهی اوقات باعث رنجیدن همدیگه وعقب موندن ازخیلی موفقیتهاشد😭 ان شاءالله فرصت جبران داشته باشم برام دعاکنید الان متوجه میشم همه رفتارمون بازخورد داره به همسرفرزنداطرافیان که به خودمون برمیگرده وازهمه مهمترنیت قربه الی الله 😭 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
سلام وخداقوت من خانمی ۳۷ساله هستم زندگی نسبتا خوبی داشتم ولی ازوقتی اینستا نصب کردم دائما زندگی زن وشوهرهای که به همدیگه محبت می‌کردند وبهمدیگه کادو می‌دادند شده بود برام حسرت کم کم روابطم باهمسرم سرد شد حتی میل جنسی ام صفر شد وازش متنفر بودم چرا اون برای من اینکارها رانمیکنه بهد یکسال ضربه های روحی به مشاور رجوع کردم ایشون به من گفتند این همسر بدرد شمانمیخوره اگه میتونی جداشو اگرهم نمیتونی بایه شخصی بورو تورابطه باش تابهت محبت کنه متاسفانه من حرف این روانشناس بی دین راگوش کردم وفکر میکردم مدرک روانشناسی کارشناسی ارشد داره خیلی میفهمه خلاصه دینم که ازم گرفته شد آبروم راهم کمکم داشتم ازدست میدادم که نمیدونم چیشد از خودم بدم اومدازخداکمک گرفتم وبایه دوست مومن اشناشدم الان یکساله اینستاراپاک کردم به یاری خدا وباکانال تنها مسیر دارم زندگیمو باعشق ومحبت جلو میرم تمام نکته هایی که استاد می‌گویند گوش میدهم سبک زندگیم تغییر دادم همسرم به عشق خدا دوست دارم وخداراشکر زندگی پراز عشق وآرامش درکنار همدیگه باپسرم سپری میکنیم الانم قصد باردار شدن دارم به نیابت سرباز آقا امیدوارم نتیجه بگیرم ببخشید طولانی شددیدم بحث استاد دررابطه با خیانت خواستم بگم توراخدا پیش روانشناس بی دین نرید ممنونم 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
حافظ شيرازي: اگر آن ترک شيرازي بدست آرد دل ما را به خال هندويش بخشم سمرقند و بخارا را 🌼🌼🌼🌼🌼 صائب تبريزي: اگر آن ترک شيرازی بدست آرد دل ما را به خال هندويش بخشم سر و دست و تن و پا را هر آنکس چيز می‌بخشد زِ مال خويش می‌بخشد نه چون حافظ که می‌بخشد سمرقند و بخارا را 🌼🌼🌼🌼🌼 شهريار: اگر آن ترک شيرازی بدست آرد دل ما را به خال هندويش بخشم تمام روح و اجزا را هر آنکس چيز می‌بخشد بسان مرد می‌بخشد نه چون صائب که می‌بخشد سر و دست و تن و پا را سر و دست و تن و پا را به خاک گور می‌بخشند نه بر آن ترک شيرازی که بُرده جمله دلها را 🌼🌼🌼🌼🌼 خانم دريايی: اگر آن ترک شيرازی بدست آرد دل ما را خوشا بر حال خوشبختش، بدست آورده دنيا را نه جان و روح می‌بخشم، نه اَملاک بخارا را مگر بنگاه املاکم؟چه معني دارد اين کارا؟ و خال هندويش ديگر، ندارد ارزشی اصلاً که با جراحي صورت، عمل کردند خال‌ها را نه حافظ داد املاکی، نه صائب دست و پاها را فقط می‌خواستند اينها، بگيرند وقت ماها را 🌼🌼🌼🌼🌼 کامران سعادتمند: اگر آن ترک شيرازی بدست آرد دل ما را نه او را دست و پا بخشم، نه شهری چون بخارا را همان دل بردنش کافی که من را بی دلم کرده نمی‌خواهم چو طوطی من، بگويم اين غزلها را غزل از حافظ و صائب و يا دريايی بی ذوق و يا آن شهريار ترک، که بخشد روح اجزا را ميان دلبر و دلدار، نباشد حرفِ بخشيدن اگر دلداده می‌باشيد، مگوييد اين سخن ها را 🌼🌼🌼🌼🌼 عارف تهرانی: اگر آن ترک شيرازی بدست آرد دل ما را شعار و حرف پُر کرده، تمام ادعاها را يکی بخشيده چون حافظ، سمرقند و بخارا را يکی چون صائبِ تبريز، سر و دست و تن و پا را از اين سو شهريار داده تمام روح اجزا را از آن سو بانو دريايی گرفته حال ماها را سعادتمند شاعر نيز فقط گفت و نداد هرگز نه ملک و نه بخارايی، نه روح و نه تن و پا را ولی... 😭 ولي من می‌شناسم کس، که او نه گفت و نه دم زد بدون حرف عمل کرده، تمام ادعاها را کسي که خانِمانش را، رها از بهر جانان کرد بدون منتی بخشيد، سر و دست و تن و پا را و او آهسته و آرام، براي کشور ایران فدا کرده به گمنامی، تمام روح و اجزا را اگر خواهي بدانی کيست، وجودت از سجود اوست تمامی خودش را داد، به ما بخشيده دنيا را نه گفتش ترک شيرازی، نه گفتش خال هندويش و او نامش "سلیمانی"، عمل کرد ادعاها را 😭 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
✍ چه داستان آموزنده ای 🔻سرخ پوستان از رييس جديد پرسیدند: آيا زمستان سختی در پيش است؟ رييس جدید قبيله که بی‌تجربه بود و نمی‌دانست چه جوابی بدهد گفت: برای احتياط برويد هيزم تهيه کنيد. سپس به سازمان هواشناسی زنگ زد: آقا امسال زمستان سردی در پيش است؟ و پاسخ شنید: اينطور به نظر می آید. ➖پس رييس دستور داد که بيشتر هيزم جمع کنند، و بعد يک بار ديگر به سازمان هواشناسی زنگ زد: شما نظر قبلی تان را تأييد می کنيد؟ و پاسخ شنید: صد در صد. ➖رييس دستور داد که همه سرخپوستان، تمام توانشان را برای جمع آوری هيزم بيشتر بکار ببرند. سپس دوباره به سازمان هواشناسی زنگ زد: آقا شما مطمئنيد که امسال زمستان سردی در پيش است؟ و پاسخ شنید: بگذار اينطور بگویم؛ سردترين زمستان در تاريخ معاصر!!! رييس پرسید: از کجا می دانيد؟ و پاسخ شنید: چون سرخ پوست‌ها دارند دیوانه وار هيزم جمع می‌کنند!!!!! 📚این داستان این روزهای ماست که باید پرسید آیا تحریم‌های سختی وضع شده و روزهای سختی در پیش است؟ پاسخ: خیر، تحریم جدیدی در کار نیست. اما عده‌ای از تهدید دشمن، سوء استفاده کرده و دیوانه وار کالاها را احتکار کرده اند و عده ای دیگر دیوانه وار دلار و سکه میخرند! و عده ای هم هر روز به مردم می گویند که تحریم شده اید و روزهای سختی در پیش دارید و مردم را بیشتر تحریک می کنند. بله، آسیاب دشمن با آبهایی که خودمان به آن میریزیم میچرخد. مومن باید خیلی زرنگ تر از این حرفا باشه تا توی بازی خطرناک دشمن نیفته 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
سلام و عرض ادب از شما و استاد حسینی تشکر میکنم ، خدا خیر فراوان در این دنیا و آخرت نصیبتون کنه . بارداری چهارمم رو با توصیه‌های استاد به خوبی پشت سر گذاشتم ، قرص شیمیایی استفاده نکردم،بدنم اصلا ورم نکرد و برای زایمان راحت زیاد سوره انشقاق رو خوندم و از ورزش های ماه نهم و روغن زرد و جوشونده سیاهدانه و بابونه استفاده کردم خیلی خیلی عالی بود(خدا رو شکر بچه در کمتر از نیم ساعت به دنیا اومد😀) بعد زایمان کلا گرمیجات و روغن زرد خیلی استفاده کردم ، خیلی زودتر از زایمان های قبلیم سرپا شدم (در عرض ۵روز !) و خونریزیم هم همان ده روز تمام شد( تو قبلی ها متوسط بیشتر از یک ماه خونریزی و لکه بینی داشتم) به لطف خدا زردی دخترم رو با پوست کدو درمان کردم، الان که تو سه ماهه گوش درد داره با چکاندن روغن بنفشه آروم میگیره فکر میکنم چون قرص های شیمیایی استفاده نکردم ، ماشاالله دخترم خیلی خیلی آرومه و خودم هم افسردگی پس از زایمان نگرفتم واکسن دو ماهگی نزدم بقیه رو هم نخواهم زد الحمدالله که این دوره ها رو روزیمون کرد ازتون خیلی خیلی ممنونم و همیشه دعاگوتون هستم 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
سلام میخاستم در مورد عرشیانفر تجربه خودم رو بگم من قبلا شاگرد ایشون بودم و چقدر پول دادم و دوره هاشون رو خریدم ..وای ک چ چیزا تو مغز خودمو همسرم و بچه هام فرو نمیکردم ..همش توهم و خیال باطل بود.. از زندگیم و وضعی ک داشتیم ناامید بودم ..فقط میگفتم بقول عرشیانفر باید با نفس کشیدن پول بیاد تو حسابت .. ینی هر چی بگم کم گفتم چند سال از عمرم هدر رفت..ی عقایدی کرد تو مغزمون ک هنوز ترکشاشو داریم حس میکنیم و از بین نمیره متاسفانه🥹 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
🙏 ای که دستت می‌رسد کاری بکن... خانواده‌ای آبرومند، این روزها در سخت‌ترین شرایط زندگی خود قرار دارند. عزیزانی که تازه سایه سرپرست‌شان را از دست داده‌اند و حالا در برابر طوفان مشکلات، تنها مانده‌اند. این خانواده نیازمند کمک شما هستند تا بتوانند سقفی برای آرامش و امنیت خود داشته باشند. امروز بیش از هر زمان دیگری به حمایت شما نیاز دارند؛ مبلغی حدود ۲۰۰ میلیون تومان برای رهن منزل‌شان که تنها پناهگاه‌شان باشد. نیاز است... اگر توانایی دارید، دست این خانواده را بگیرید و سهمی در نجات زندگی‌شان داشته باشید و اگر امکان کمک مالی ندارید، همین که این درخواست را به اشتراک بگذارید، نوری از امید به دل‌شان می‌تاباند و شما را در این خیر شریک می‌کند. کمک‌ها را به نام سید علی فقیه، امانت‌دار دل‌های نیازمند، به این شماره‌ها می‌توانید واریز کنید:
6037997596505272
5892101702540515
▪️ خلاقیت یه میوه فروش که میوه هارو شبیه پرچم فلسطین🇵🇸 چیده 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
▪️ خلاقیت یه میوه فروش که میوه هارو شبیه پرچم فلسطین🇵🇸 چیده 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinc
امروز برید به میوه فروشی های محل و این طرح رو بدید که اجرا کنند و ازش عکس بگیرید و توی شبکه های اجتماعی بذارید خیلی کار خوبیه 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه اتفاق بزرگ!😍 💥 تیزر معرفی دوره همسرداری مومنانه دوره همسرداری مومنانه مخصوص همه بانوان کشور با بیش از 40 هزار دانشجو و با بیش از یک سال آموزش مداوم ادمین ثبت نام: @admin_hamsardari لینک رایگان تجربه های کلاس همسرداری:😊 👇🏼👇🏼 https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec