eitaa logo
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
98.2هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
721 ویدیو
13 فایل
کانال تجربه های کلاس همسرداری تنهامسیر https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec 🔶 برای ثبت نام کلمه "همسرداری" رو به آی دی زیر ارسال فرمایید:👇🏼👇🏼 @admin_hamsardari شرایط ثبت نام خدمتتون تقدیم میشه. ادمین دریافت نتایج دوره ها:
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام وعرض ادب و احترام امروز فقط تبلیغ کانالهای استاد حسینی از کانال خودم گرفته تا پی وی و کانالهای دیگه چیکار کنیم دیگه ماییم ویه حاج آقا حسینی☺️ التماس دعااااااا 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
هدایت شده از 🚩 تنهامسیرآرامش
خبر خوب! فوری! 💥 شروع مینی دوره رایگان "همسرداری و تربیت فرزند" توی دوره برای این دو تا مشکل اصلی خانواده ها کلی مطلب درجه یک داریم!!!👇🏼 😊 ❤️ چطور میتونم ارتباط خوبی با همسرم داشته باشم و یه زندگی عاشقانه داشته باشیم؟! 🥰 ✅ خیلی نگران بچه م هستم! 😥 چیکار کنم که فرزندم به بهترین شکل ممکن تربیت بشه؟! 🤔 بفرمایید: لینک زیر رو لمس کنید و وارد یه دنیای متفاوت بشید! 😊👇🏼👇🏼💥 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5 انتشار عمومی و عضویت همگانی 👆🏼👆🏼
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
خبر خوب! فوری! 💥 شروع مینی دوره رایگان "همسرداری و تربیت فرزند" توی دوره برای این دو تا مشکل اصل
👆🏼 این بنر رو برای همه دوستان و آشنایان و کانال هاتون بفرستید تا افراد بیشتری از بحث خانواده استفاده کنند عزیزانی که وارد میشن لطفا گزینه 👇🏼 پیوستن 👇🏼 رو بزنن تا کانال براشون بمونه http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
سلام در مورد پست "من حیف نشدم؟" خواستم بگم من ۹ ساله که ازدواج کردم.حاصل این ازدواج هم دو فرزنده ۶ و ۳ ساله هست. وقتی ازدواج کردم هم دکترا داشتم هم شاغل بخش دولتی بودم و هم محجبه.آقامون هم ارشد حقوق داشت ولی از منظر وضع مالی و کاری و زیبایی پایین تر از من بود. ولی چون مومن بود و باخدا، قبول کردم. بعد از مجلس بله برون خواهرم برگشت گفت اگه من می دونستم تو میخوای با همچین تیپ و قیافه ای ازدواج کنی کلی تو اداره مون داشتیم که بهتر از ایشونم بودند....ولی من اصلا ناراحت نشدم.چون انتخابم رو سپرده بودم به خدا.. همسرم ساده ترین کارها مثل عوض کردن لامپ یا خرید میوه و تعمیر جزیی ماشین و ...رو بلد نبود اوایل حرص میخوردم و با برادرم و ...مقایسه اش می کردم.البته به زبون نمی آوردم ولی از رفتارهام متوجه میشدند. یه بار نشستند به من گفتند "ببین درسته من این کارا رو بلد نیستم ولی فلان کار و فلان کار و ..رو دارم می کنم برات که خیلی از مردها نمی کنن" خیلی این حرفشون به من آرامش داد. از اون به بعد هر وقت نکته منفی از ایشون به ذهنم می رسه سریع با چند تا نکته مثبت از ایشون جایگزین می کنم. هم آرامش خودم بیشتر شده هم ایشون خیلی همراه تر شدند. 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
سلام حاج آقا داریم سریال حضرت یوسف (علیه السلام) رو با نگاه تنها مسیری می‌بینیم دقت کردید همسر آخناتون همه جا با آخناتون هست و تو همه چی ممکلت نظر میده علتش اقتدار دادن هاشم هست بسسسس که پادشاهی شوهرش رو پذیرفته و بهش اقتدار میده و قشنگ و بااحترام صحبت میکنه باهاش بر عکس زلیخا که مغرور بود . 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
سلام حاج اقا من تو سن ۴۱ سالگی حامله شدم ناخاسته پسرم ۲۲ و دخترم ۱۶ سالشه خیلی برام سخته جلو بچه هام واینکه چجوری میتونم تو ای سن بچه داری کنم بعد از ۱۵ سااااال ک راحت گشتم خیلی میترسم استرس ونگرانی شدیدی دارم همش دعا میکنم ک خدایا ازم بگیرش من نمیتونم😞😞😞 شوهرمم مدام میگه باید سقطش کنی 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
سلام حاج اقا من تو سن ۴۱ سالگی حامله شدم ناخاسته پسرم ۲۲ و دخترم ۱۶ سالشه خیلی برام سخته جلو بچه هام
سلام کار خیلی خوبی شده. حتما بچه رو نگه دارید و به دنیا بیارید. ✅ این بچه چشم و چراغ خونتون میشه و بعدا روزی هزار بار خدا رو شکر میکنید بابت داشتنش.
🌹 سلام حاج آقا صبحتون بخیر بابت اون پیامی که یک خانوم عزیزی ناخواسته باردار شدن پسرشون ۲۲ ساله هستند و ناراحتن مادر بنده ۴۳ سالگی منو به دنیا آورد داماد داشت و عروس اونم خیلی ناراحت بود خدا رحمتش کنه وقتی بنده بزرگتر شدم همش می گفت مامان خوبه تو هستی باور کنید به ایشون هم ثابت میشه به حرف دیگران هم توجه نکنند اگه خدا داده قدرتش هم میده حالا مادر من واسه دهه ۷۰ بود الان کسیو میشناسم عروس داره و نوه تو ۴۴ سالگی اگه اشتباه نکنم دختر دار شد بعد سه تا پسر این قدر خوشحاله این خواهرمون به بقیه توجه نکنه اگه چیزی می گن و از خدا سلامتی بچه شونو بخوان خوای ناکرده با ناشکری اون دوتا بچه هم آسیب نبینن و اینکه بعدها هم ایشون هم همسرشون خوبی ها ی این بچه بهشون ثابت میشه و هر لحظه خدا رو شکر می کنن.ببخشید طولانی شد. 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
سلام صبح بخیر اتفاقا ما نمیگیم ناخواسته، میگیم خدا خواسته 😄 خدا به منم ازین هدیه ویژه داده،با وجود پسر ۱۷ و دختر ۱۴ ساله پسرم الان ۱۳ سالشه فوووق العاده باهوش و سالم و عالی 🤲 خدایا شکـــــــــــــرت بابت این نعمت بزرگ نذر امام زمان کردمش، ان شاءالله سرباز آقا بشه پشیمونم چرا زودتر نیاورده بودم 😢 آدم با تجربه خیلی راحتتر میتونه بچه داری کنه 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
سلام توکانال تجربه ها خانمی توسن۴۱سالگی با وجود بچه های بزرگ باردارشده بود... خیلی غبطه بحالش خوردم کاش منم شوهرم میذاشت بارداربشم پسرم۲۸سالش ودخترم۱۳ساله. عروس دارم ولی هردو بچه هام دلشون بچه میخاد دوستانم که توسن بالا بچه دارشدند بچه های بزرگتر به یه پختگی خاصی رسیدند وکاملا با زندگی داری وبچه داری قبل از ازدواج آشنا میشن. شوهرشون بخاطر این ته تاقاری حس پیری نمیگیرند وانگارانرژی زیادی بهشون تزریق میشه خلاصه این بچه های متولد سن بالا یه برکاتی دارند که شوهرم مرا از آن محروم کرده وحسرت مادرشدن دوباره دردلم است برایم دعا کنید. درضمن بلطف طب اسلامی زنی سالم وسرحالم ومیدونم اگه شوهرم جلوگیری نمیکرد درهمان ماه اول باردار میشم 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
سلام حاج اقا من تو سن ۴۱ سالگی حامله شدم ناخاسته پسرم ۲۲ و دخترم ۱۶ سالشه خیلی برام سخته جلو بچه هام
سلام و خدا قوت✋🏻 دوست عزیزی که ناخواسته نه،خدا خواسته باردار شدین،بهتون تبریک میگم🤩،خدا رو سر شما یکبار دیگه تاج بندگی گذاشته و الان شدین یکی از بندگان ویژه خدا،👑و خدا این لیاقت رو به شما داده تا یه بچه شیعه به دنیا بیارین 👼🏻به خودتون افتخار کنین،چون خدا شما رو انتخاب کرده،ما رو هم خیلی دعا کنین الان شما ویژه هستین🤲🏻 مادرم منو تو ۴۵ سالگی به دنیا آوردن،بگم اکثر نوه ها از من بزرگتر هستن،مادرم همیشه از من راضی بود و می‌گفت خوشحالم که هستی😍،به هیچ عنوان به حرف بقیه گوش ندین،من هم بچمو خدا خواسته باردار شده بودم و چند سال بعد حکمتهای بودنشو فهمیدم،شما میتونی💪🏻💪🏻💪🏻 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5