eitaa logo
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
98.2هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
721 ویدیو
13 فایل
کانال تجربه های کلاس همسرداری تنهامسیر https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec 🔶 برای ثبت نام کلمه "همسرداری" رو به آی دی زیر ارسال فرمایید:👇🏼👇🏼 @admin_hamsardari شرایط ثبت نام خدمتتون تقدیم میشه. ادمین دریافت نتایج دوره ها:
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام توکانال تجربه ها خانمی توسن۴۱سالگی با وجود بچه های بزرگ باردارشده بود... خیلی غبطه بحالش خوردم کاش منم شوهرم میذاشت بارداربشم پسرم۲۸سالش ودخترم۱۳ساله. عروس دارم ولی هردو بچه هام دلشون بچه میخاد دوستانم که توسن بالا بچه دارشدند بچه های بزرگتر به یه پختگی خاصی رسیدند وکاملا با زندگی داری وبچه داری قبل از ازدواج آشنا میشن. شوهرشون بخاطر این ته تاقاری حس پیری نمیگیرند وانگارانرژی زیادی بهشون تزریق میشه خلاصه این بچه های متولد سن بالا یه برکاتی دارند که شوهرم مرا از آن محروم کرده وحسرت مادرشدن دوباره دردلم است برایم دعا کنید. درضمن بلطف طب اسلامی زنی سالم وسرحالم ومیدونم اگه شوهرم جلوگیری نمیکرد درهمان ماه اول باردار میشم 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
سلام حاج اقا من تو سن ۴۱ سالگی حامله شدم ناخاسته پسرم ۲۲ و دخترم ۱۶ سالشه خیلی برام سخته جلو بچه هام
سلام و خدا قوت✋🏻 دوست عزیزی که ناخواسته نه،خدا خواسته باردار شدین،بهتون تبریک میگم🤩،خدا رو سر شما یکبار دیگه تاج بندگی گذاشته و الان شدین یکی از بندگان ویژه خدا،👑و خدا این لیاقت رو به شما داده تا یه بچه شیعه به دنیا بیارین 👼🏻به خودتون افتخار کنین،چون خدا شما رو انتخاب کرده،ما رو هم خیلی دعا کنین الان شما ویژه هستین🤲🏻 مادرم منو تو ۴۵ سالگی به دنیا آوردن،بگم اکثر نوه ها از من بزرگتر هستن،مادرم همیشه از من راضی بود و می‌گفت خوشحالم که هستی😍،به هیچ عنوان به حرف بقیه گوش ندین،من هم بچمو خدا خواسته باردار شده بودم و چند سال بعد حکمتهای بودنشو فهمیدم،شما میتونی💪🏻💪🏻💪🏻 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
سلام خدمت همه تنها مسیری های عزیز در مورد خانم ۴۱ ساله ای که خدا خواسته باردار شدن. جاری من هم تو سن ۳۹ سالگی خدا خواسته باردار شدن یه دختر ۱۹ ساله یه پسر ۱۵ ساله و یه دختر ۱۲ ساله داشتن و وقتی متوجه شدن باردار هستن حال بد شو من دیدم چقدر گریه و ناراحتی میکرد و می‌گفت حوصله بچه داری ندارم قصد سقط داشت دختر بزرگش هم خیلی ناراحت بود و می‌گفت مامان بچه رو نگه ندار زشته ... اما به لطف خدا بچش سالم به دنیا اومد 😊 یه دختر زیبا و دوست داشتنی به نام زهرا خانم من و جاریم تو یه خونه زندگی می‌کنیم چون خیلی بچه دوست دارم هر روز بچشو می‌آوردم خونمون نگه می‌داشتم خودم دوتا پسر داشتم ۱۳ ساله و ۹ ساله هر چی به همسرم اصرار میکردم ما هم بچه بیاریم اصلا راضی نمیشد😔 تا که زهرا خانوم جلوی چشم ما داشت بزرگ میشد و شیرین کاری می‌کرد بچه های من که عاشق بچه بودن می گفتن مامان تو هم بچه بیار بلاخره همسرم و راضی کردم بعد از۶ ماه از تولد زهرا خانم باردار شدم تو سن ۳۴ سالگی الان پسرم ۱۱ ماهش هست خیلی زندگیم عالی تر شده و زهرا خانم هر روز میاد با پسرم بازی میکنه و چه ذوقی واسه هم میکنن همدیگه رو میبینن و دختر بزرگ جاریم که بچه رو نمیخواست الان عاشق خواهرشه من بهش میگم دیدی بچه چقدر خوبه الان چقدر دوستش داری میگه آره خدا رو شکر مامانم نگهش داشت من به زهرا خانم میگم زهرا برکت 🌹 از برکت وجود خودش باعث شد ما هم بچه دار بشیم😊 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
🇮🇷 چقدر این خاطره غرورانگیزه! سمیه حیدری، اولین بانوی مدال‌آور رقابت‌های جهانی جودو: موقع اهدای جوایز مسابقات آسیایی کره جنوبی، مسؤولان تشریفات کره‌ای به من گفتند گرمکن بپوش و روی سکو برو. گفتم چادرم را بیاورید؛ من با چادر روی سکو می‌روم. گفتند نه باید گرمکن بپوشیدکه من گفتم اصلا برای من مهم نیست روی سکو بروم یا نروم؛ مهم این است که با چادر روی سکو بروم. ۲۰ دقیقه‌ای طول کشید و در نهایت چون همه منتظر بودند و نگران که چه اتفاقی افتاده، گفتند که هرچه می خواهد به او بدهید که سریع برود روی سکو. چادرم را آوردند و من با چادر رفتم روی سکو. وقتی رفتیم هتل، متوجه شدم جلسه‌ای تشکیل شده و دبیر کمیته ملی المپیک به مسؤولین فدراسیون جودو اعتراض کردند که چرا فلانی با چادر روی سکو رفته است! مگر با چادر مسابقه داده؟؟! برای جمهوری اسلامی خیلی بد شده است! این کار به ضرر ما شده است! بعد در اتاق را زدند و گفتند که این کار شما، برای ما خیلی بد شده است و فدراسیون جودو را زیر سؤال بردید! چرا این کار را کردید؟ من آن موقع خیلی ناراحت شدم و فقط به حضرت زینب(سلام الله علیها) گفتم من فقط به خاطر خودت و به عشق خودت با چادر رفتم روی سکو. تا اینکه از دفتر حضرت آقا با من تماس گرفتند و پیغام ایشان را به من رساندند. من این قدر هیجان زده شدم که از خوشحالی زیر سِرُم رفتم. اصلا باورم نمی شد. 🇮🇷 بعد از آن به دیدار آقا رفتم و ایشان گفتند: خیلی کار خوبی کردید که با چادر روی سکو رفتید. باعث افتخار مملکت ایران هستید. من سجده شکر به جا آوردم که شما با چادر رفتید روی سکو! 🔸تفاوت رهبر با برخی مسئواین معناداره
سلام و ارادت! دیدم خانمی گفتند درسن ۴۱ سالگی باردار شدن و خیلی ناراحت هستند! من خودم ۴۰ سالم بود که ازدواج کردم نزدیک ۴۲ سالگی اولین بچم به دنیا اومد، ۴۳ سالگی دومین فرزندم را به دنیا اوردم، خدا را هزار مرتبه شکر سالم و باهوش و زیبا!!!🤲🤲🤲 و الان که نزدیک ۴۶ سالم هست کلاس بارداری را ثبت نام کردم که دوباره ان شاءالله خدا بهم فرزند سوم را عطا کنه!
سلام استاد وقتتون بخیر در مورد خانمی که گفتن تو سن بالا باردار شدن من ۴۳سالمه ۴تا پسریه نوه یک ساله و دو تا عروس دارم سال گذشته متوجه شدم که باردارم ولی چون خدا خواسته بود از همون اول بچه رو نذر امام زمان عجل الله کردم تا چند ماهی جرأت نداشتم به کسی بگم تا به اصرار همسرم به عروسم گفتم اینقدر خوشحال شد که خدا می‌دونه همینطور بقیه اطرافیان به خصوص اینکه سونو گرافی گفت بچه دختره همه خوشحال بودن و سر از پا نمیشناختن تا اینکه بعد از بدنیا اومدن بچه متوجه شدیم بچه پسر سونو اشتباه کرده بود اولش یه کم شوک شدم ولی باز هم گفتم هر چی خدا بخواد خلاصه اینکه الان سید علی من دو ماهه اس به قول شما شده چراغ خونمون اینقدر که این نوزاد شادی و نشاط به خونه ما آورده که با خودم میگم ما قبل از سید علی چطور زندگی میکردیم
گوگل کاربران پلی‌استور را مجبور به احراز سن کرد 🔹گوگل طرح جدیدی برای احراز سن کاربران در پلی‌استور اجرا کرده است که پیش از دانلود اپلیکیشن‌ها کاربران را ملزم به تأیید ۱۸ سالگی یا بیشتربودن سن می‌کند. 🔹به‌گفتهٔ گوگل، این اقدام در راستای قوانین جدید ایالتی آمریکا و برای محافظت از کاربران خردسال انجام می‌شود. 🔹اجرای این طرح در کشورها به‌صورت تدریجی و با تفاوت‌های منطقه‌ای خواهد بود. برخی کشورها ممکن است الزامی به احراز سن نداشته باشند.
سلام و عرض ادب ممنونم از مطالب خیلی خوب و عالی تون خیلی خیلی مؤثر بوده تو زندگیم دستتون درد نکنه خدا حفظتون کنه
سلام ووقت بخیر خدمت آقای حسینی وتیم تنهامسیر که خیلی تومسیرزندگیامون تااثیرگذاشتن منم الان توسن ۴۱ سالگی فرزندچهارمم ررودارم که سه ماه دیگه ان‌شاءالله دوسالش تموم میشه .حاملگی خداخواسته داشتم که اصلابفکرفرزندنبودیم ولی خداخواست که شدوالان پسرم قلب خونمونه وخیلی شادی وانگیزه به تمام خونمون میده وبابرکتای فروانش ومطمئنم این برکت روخدابی دلیل نصیبمون نکرده هرچندکه بعضی اطرافیان بی ایمانمون تمسخرمون کردن وتوشهرغریب این پسرکم شده مونس و همدمم که سزارین چهارمم بوده بااذیتاوطعنه های دکتربهداشت نه غربالگری رفتم ونه هیچ دارویی مصرف کردم فقط سونوساده دومرتبه ۵ ماهگی بخاطرتشخیص جنسیت اونم به اسراردیگران وهفت ماهگی بخاطرتشخیص دکترجهت چسبندگی نداشتن رحم حین عمل.واینم بگم کم کاری تیروئیدداشتم که اونم قرص نخوردم وطب سنتی اسلامی داروداد وکم خونی شدید گرفته بودم ونمیدونستم که باهمون قرص وکپسول خون ومویزو..رفع شد.که حتی بهیاربهداشت هم دیگه اینوکه دیدقانع شد وپسرمم غیرازواکسنای بیمارستان هیچ واکسنی نزدم شکرخدارشدشم طبیعیه وباهوش وپرجنب وجوش مادرعزیزی که تازه باردارشدیدمیگین سنتون بالاس . به خدای خودت اعتمادکن وعاقبت بخیری ازخودش بخواه دوستان التماس دعادارم البته ببخشیدطولانی شد
سلام میخام منم تجربه تو بارداررو بگم من دوتا دختر داشتم برای فرزند سوم پسر میخاستیم یعنی شوهرم خیلی دوست داشت استرس زیادی کشیدم روز سونو وقتی گفت دختره خودم که بیخیال بودم اما فکر میکردم شوهرم ناراحت میشه اما بچه که به دنیا اومدشد همه چیز زندگی فکرنمیکردم اینقدر شیرین بشه از هر طرف برکت میاد برامون آقام میگه این همه برکت به خاطر دخترمه خدایا شکرت که به ما یه فرشته دیگه دادی
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نذر کردند پاک بمانند.. یکی ماند با صبر، یکی رفت با پرواز روایت ازدواج شهید حمید سیاهکالی مرادی و همسرشان
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
سلام حاج اقا من تو سن ۴۱ سالگی حامله شدم ناخاسته پسرم ۲۲ و دخترم ۱۶ سالشه خیلی برام سخته جلو بچه هام
سلام علیکم پیوست فرمایش خواهری که ناخواسته باردار شده. خواهر عزیز توی روزی شما مقرر بوده پس به هدیه خدا لطمه وارد نکن. من فرزند اخرخانواده ام مادرم ناخواسته باردارشده و داماد یک نوه یک ساله داشت.۳تا پسر مجرد من بدنیا امدم ۱۴ سالگی ام پدرم از دنیا رفت مادر با یکی از بردارانم زندگی کرد سن ۷۰ سالگی سرطان کبد گرفت هیچکدام از اون ۴تا بچه پرستاری مادرم به عهده نگرفتند. به پیشنهاد شوهرم من رفتم اوردم خونه خودم ازش پرستاری کردم هزینه دوا ،دکتر خورد خوراک مهمانی که برای عیادت می آمدند با کمال میل وخوشرویی شوهرم قبول کرده بود انگار مادر خودش بود. مادرم دم دمای فوتش بهم گفت تا حالا از بارداریم سر تو میگفتم نا خواسته ولی تو خدا خواسته بودی. خدا تو ذخیره نگه داشته بوده برای روز های سختم. من شوهرم طوری از مادرم نگهداری کردیم .مادرم ۱۳ سال فوت کرده همه فامیل تعریف شوهرم میکنند که چطور مراقب مادرم بود. این تجربه نوشتم هیچ وقت نفرمایید ناخواسته.تا خدا نخواهد برگی از درخت نمی افتد. 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5