سلام ووقت بخیر خدمت آقای حسینی وتیم تنهامسیر که خیلی تومسیرزندگیامون تااثیرگذاشتن
منم الان توسن ۴۱ سالگی فرزندچهارمم ررودارم که سه ماه دیگه انشاءالله دوسالش تموم میشه .حاملگی خداخواسته داشتم که اصلابفکرفرزندنبودیم ولی خداخواست که شدوالان پسرم قلب خونمونه وخیلی شادی وانگیزه به تمام خونمون میده
وبابرکتای فروانش ومطمئنم این برکت روخدابی دلیل نصیبمون نکرده هرچندکه بعضی اطرافیان بی ایمانمون تمسخرمون کردن وتوشهرغریب این پسرکم شده مونس و همدمم که سزارین چهارمم بوده بااذیتاوطعنه های دکتربهداشت نه غربالگری رفتم ونه هیچ دارویی مصرف کردم
فقط سونوساده دومرتبه ۵ ماهگی بخاطرتشخیص جنسیت اونم به اسراردیگران وهفت ماهگی بخاطرتشخیص دکترجهت چسبندگی نداشتن رحم حین عمل.واینم بگم کم کاری تیروئیدداشتم که اونم قرص نخوردم وطب سنتی اسلامی داروداد
وکم خونی شدید گرفته بودم ونمیدونستم که باهمون قرص وکپسول خون ومویزو..رفع شد.که حتی بهیاربهداشت هم دیگه اینوکه دیدقانع شد وپسرمم غیرازواکسنای بیمارستان هیچ واکسنی نزدم شکرخدارشدشم طبیعیه وباهوش وپرجنب وجوش
مادرعزیزی که تازه باردارشدیدمیگین سنتون بالاس . به خدای خودت اعتمادکن وعاقبت بخیری ازخودش بخواه
دوستان التماس دعادارم
البته ببخشیدطولانی شد
سلام میخام منم تجربه تو بارداررو بگم من دوتا دختر داشتم برای فرزند سوم پسر میخاستیم یعنی شوهرم خیلی دوست داشت استرس زیادی کشیدم روز سونو وقتی گفت دختره خودم که بیخیال بودم اما فکر میکردم شوهرم ناراحت میشه اما بچه که به دنیا اومدشد همه چیز زندگی فکرنمیکردم اینقدر شیرین بشه از هر طرف برکت میاد برامون آقام میگه این همه برکت به خاطر دخترمه خدایا شکرت که به ما یه فرشته دیگه دادی
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نذر کردند پاک بمانند..
یکی ماند با صبر، یکی رفت با پرواز
روایت ازدواج شهید حمید سیاهکالی مرادی و همسرشان
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
سلام حاج اقا من تو سن ۴۱ سالگی حامله شدم ناخاسته پسرم ۲۲ و دخترم ۱۶ سالشه خیلی برام سخته جلو بچه هام
سلام علیکم
پیوست فرمایش خواهری که ناخواسته باردار شده.
خواهر عزیز توی روزی شما مقرر بوده پس به هدیه خدا لطمه وارد نکن.
من فرزند اخرخانواده ام مادرم ناخواسته باردارشده و داماد یک نوه یک ساله داشت.۳تا پسر مجرد من بدنیا امدم ۱۴ سالگی ام پدرم از دنیا رفت مادر با یکی از بردارانم زندگی کرد سن ۷۰ سالگی سرطان کبد گرفت هیچکدام از اون ۴تا بچه پرستاری مادرم به عهده نگرفتند.
به پیشنهاد شوهرم من رفتم اوردم خونه خودم ازش پرستاری کردم هزینه دوا ،دکتر خورد خوراک مهمانی که برای عیادت می آمدند با کمال میل وخوشرویی شوهرم قبول کرده بود انگار مادر خودش بود.
مادرم دم دمای فوتش بهم گفت تا حالا از بارداریم سر تو میگفتم نا خواسته ولی تو خدا خواسته بودی.
خدا تو ذخیره نگه داشته بوده برای روز های سختم.
من شوهرم طوری از مادرم نگهداری کردیم .مادرم ۱۳ سال فوت کرده همه فامیل تعریف شوهرم میکنند که چطور مراقب مادرم بود.
این تجربه نوشتم هیچ وقت نفرمایید ناخواسته.تا خدا نخواهد برگی از درخت نمی افتد.
🔸تنهامسیری شوید👇
http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
سلام
در مورد خانمی که ۴۱سالگی باردار شدند
اصلا ناراحت نباشید
منم در سن ۴۴سالگی در حالی که سه تا نوه داشتم ودخترم ۲۴سالش بود وپسر ۲۱سال ویک دختر ده ساله بار دار شدم الانم خیای خوشحالم احساس جوانی می کنم تازه صبرم نسبت به بچه های قبلیم خیلی بیشتره و اون رو لطف خدا می دونم
🔸تنهامسیری شوید👇
http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
سلام
خواهرمون باید خداروشکر کنند اصن بچه سومی خودش ی قلب دیگه س که لطف خدا بوده منم با داشتن داماد تو سن ۴۴ سالگی پسرم بدنیا اومده فرزند چهارمم و الان یکسالشه و البته با نوه م همسنن کلی هم حرف شنیدم از بقیه، خدا قدرتش میده و این روزا میگذره
🔸تنهامسیری شوید👇
http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
اینم یه فیلم دیگه از دختری که هنوز به دنیا نیمده بود خاله سه تا کوچولو بود 😍
سلام توخدابه اون خانومی که میگه ۴۱سالگی حامله شده. بگین. خداخییییلی دوسش داره که این نعمت بزرگ رو بهش داده .. منم ۴۰ سالمه پارسال باردارشدم. بعداز۱۵سال که بچه آخرم ۱۵سالشه . نمیدونید خدا همه دنیا رو انگاربه ماداده. بقول بچه هام زندگی قبل ازاین نوزادم چطوری بوده. . حاج آقا اینقدر دخترم شیرینه. اینقدر عشق توزندگی مااومده. بااینکه وضع مالیمون خیلی ضعیفه. سرهرکدوم بچها چقدردکترمیرفتم تابچه دارشدم . این دُرّ گرانبها تو سن بالا که موهای سرم سفید شده بهم داده. خیلی عزیزه. همون بینهایت دوستش داریم😍😍😘 اینقدر داشتن نوزاد تو خونه برکت. آرامش میاره. کاش بیشتربچه داشتم. اگرعقل الانموداشتم بیشتر تلاش میکردم. ودرمان طب اسلامی انجام میدادم که بچه بیشترداشته باشم. بهش بگین. خیییییلی خدا دوستش داشته. که تو. سن ۴۱سالگی. دوباره داره مادرمیشه . من باتمام وجودم. دارم درک میکنم وزندگی میکنم با لحظه لحظه. وجود دختر نازنینم. دلم میخواد روزها طولانی تربشه و بیشتر ازکوچولوبودنش لذت ببریم . 😍😍😍😍
🔸تنهامسیری شوید👇
http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
سلام استاد حسینی ممنونم بابت اینکه چشم مارانسبت به دین ودنیاباز کردین زندگی من به دوقسمت تبدیل میشه قبل ازاینکه با گروه تنهامسیر اشنابشم وبعد ازاون
میخوام به خانمی که به طور خداخواسته باردارشدن صحبت کنم من هم دوتابچه آخرم راهمین طور بود الان ۸و۵ساله هستن و۴تابچه دارم پسر کوچکم که الان ۵سالشه عصای دستم واز تابستون که دچار تومور مغزشدم وناتوانم بعداز مادرم حسین کوچولو ازهمه بیشتر بدردم میخوره باشروع مدرسه هاهمه میرن مدرسه واقعا تنهانیستم وهمه کاربرام می کنه خداراشکر میکنم به خاطر وجودش وقتی برای بار چهارم باردارشدم نزدیکترین فامیل مسخره ام میکردن وچه قدر به خاطر حرف بقیه ناراحت بودم من خودم تک دخترم وخواهرندارم واقعا سخت بود برام یک روز دراوج سختی بنایی وقتی همسایه جدیدمون اومده بود ومن ازجلوی درخونشون ردشدم دیدم ۴تابچه داره آنقدر زوق زدم توی مغزم هزاربارگفتم خوشبحالشون چون بچه هاجفت بودن وخدابرام خواست وپسرم بهم داد من میگم هروقت بوده آرزوی این پسرراداشتم که خدابهم داده شماهم به حکمت خدااعتمادکنید ببخشید اگه طولانی شد
تنها مسیری شوید👇
http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
سلام
سلام منو به همه خانم های که در سن ۴۰ سالگی به بعد دوباره فرزند دار شدند برسونید وبگید که خدا خواست دوباره خونه شما پر از فرشته بشه
خودتون رو محروم از این همه مهربونی خدا نکنید
مردم ونظرشون مهم نیستند مهم دل اقاجانمون امام زمان عج هست
برای ما هم دعا کنید
که خونه ما هم پر از فرشته بشه
تنها مسیری شوید👇
http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5